maxym Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Witam.Chcialbym dowiedziec sie cos na temat motocykla YAMAHA XJ 600. Jeżeli ktoś posiada taka maszyne to prosze o opinie na jej temat:) Interesuje mnie ten model i nie wiem czy warto go kupic:)Czy drogo jest serwis i utrzymanie?? Za opinie z gory dziekujePozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon72 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 witamja ze swojej strony powiem,że ujeżdzam XJ-tke i jestem zadowolony,więcej i szczegółowiej dowiesz się nawww.xj.prv.pl - polecamPozdrawiam Leon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Tu masz troche na jej temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...14953&hl=xj+600Ale na przyszlosc czesciej uzywaj opcji "szukaj" :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unicron Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A powiedźcie jak to wygląda sprawa owiewki, tzn. mi się podoba wersja neaked ale ona nie ma owiewki i czy takie demontowane sprawdzają się tak ja ta fabryczna w trasie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 a jakie to są demontowane owiewki?u siebie mam szybę z louisa, wysoką i dość wąską, http://tinyurl.com/h5tboi uważam, że się sprawdzachociaż poprzedni właściciel latał z taką: http://tinyurl.com/kwnpzi też uważał, że mu wystarcza ;)chociaż całkowicie zgadzam się z opinią, że wersja bez plastiku wygląda zdecydowanie lepiej, niż "s"jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Witam, korzystając z okazji że jest poruszany temat XJ600 proszę o pomoc. Sytuacja wygląda tak: kolega dzisiaj obejrzał XJ 600 z 1986r, sprowadzona z Niemiec. Stan wizualny, super, bez rys. Do moto jest wydruk z pomiaru ciśnienia na cylindrach oraz papier o synchronizacji gaźników jeszcze w Niemczech. Przebieg 57 tys. Przed opłatami, cena za moto to 2.200 zł. Silnik pali od razu, na wolnych obrotach cos "rzezi". Po wcisnieciu sprzegła nic nie słychac. Sprzęgło puszczone i wolne obroty, "rzezi" obroty powyżej 3000 przestaje. Rzezi w sprzegle. Czy sprzegło sie sypie? czy da sie tak jedzic? Juz słyszalem opinię że "one tak maja", Jak jest? Pozdro. No wiec juz wiem, one tak maja, doczytałem poniżej. Nara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unicron Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 a jakie to są demontowane owiewki? no właśnie takie jakie pokazałeś :icon_razz: tzn. nie te seryjne tylko takie plastikowe, które można po zakupie moto doczepićdo wersji n. Czy mam rozumieć, że sprawdzają sie w trasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 A tak przy okazji XJ600 niepodobają mi się tak wąskie opony podobno ładnie się na tym śmiga ale jak to wygląda. Dodam jeszcze że w JAWIE TS350 ma takie same założone jak w XJ600 ale to jawa a nie yamaha i silnik 350 a nie 600. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 cóż jak jedziesz tylniej opony i tak nie oglądasz sprzęgło ponoć hałasuje w każdej XJ-cie, był nawet kiedyś w SM dobry artykuł na jej temat, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 (edytowane) Witam, korzystając z okazji że jest poruszany temat XJ600 proszę o pomoc. Sytuacja wygląda tak: kolega dzisiaj obejrzał XJ 600 z 1986r, sprowadzona z Niemiec. Stan wizualny, super, bez rys. Do moto jest wydruk z pomiaru ciśnienia na cylindrach oraz papier o synchronizacji gaźników jeszcze w Niemczech. Przebieg 57 tys. Przed opłatami, cena za moto to 2.200 zł. Silnik pali od razu, na wolnych obrotach cos "rzezi". Po wcisnieciu sprzegła nic nie słychac. Sprzęgło puszczone i wolne obroty, "rzezi" obroty powyżej 3000 przestaje. Rzezi w sprzegle. Czy sprzegło sie sypie? czy da sie tak jedzic? Juz słyszalem opinię że "one tak maja", Jak jest? Pozdro. Nie nie jest tak. Lozysko kosza sprzeglowego jest do D. Zawory w starej xjcie rowniez nie klekotaja tylko szumia. Inaczej jest w diversion Co do waskich opon to rzeczywiscie wyglada to paskudnie ale jezdzi bardzo fajnie. Ja juz od dluzszego czasu staram sie uzyskac konkretow od wlascicieli na temat jazdy na szerszych oponach i ponoc 130/70 lub 130/80 z tylu i 110/80 lub 100/90 spisuja sie dobrze a motocykl prowadzi sie tak samo dobrze. Ja osobiscie bede zakladal szersze przy zmienie opon Edytowane 26 Maja 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałk12 Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 witam. szukam śruby mocującej wraz z tuleją do dzwigni zmiany biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.