Skocz do zawartości

Padający alternator 150W

anretam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie może ktoś ma jakąś radę jak zapobiec padaniu altka 150 W w Uralu

Ten typ tak ma ? Czy też może przyczyna leży po stronie cewki (założona jest od malczasa ),regulatora ?

Powiem szczerze - nie znam się na tym kompletnie ale każdą radę chętnie przeczytam bo niestety mam dość wspierania zakładu napraw alternatorów....

Cewka od malucha raczej nie powinna przyczyniac sie do awarii alternatora.

Warto by sprawdzic regulator lub kupic nowy.

A podlaczone masz wszystko dobrze ? Czym sie objawia to padanie alternatora ? Dymi sie z niego czy co ?

Jezeli masz wszystko na 100% dobrze podlaczone, nigdzie zwarcie sie nie robi to ja bym spobowal juz nie przewijac tego tylko kupic jakis inny.

WItam, cewka od malucha ma znaczenie jedynie dla iskry na swiecy:) A co do ladowania to zupelnie inna bajka, podaj objawy w jaki sposob ci pada ten alternator? Ja jestem prawie pewny ze to wina regulatora, a jasli nie to moze jeszcze byc uszkodzona któras dioda prostownicza w mostku, albo szczotki wyruchane, ale jakies slabe lub zle polaczenia..

Mozliwosci jest wiele:)

Pozdro

Regulator mam elektroniczny a jeśli chodzi o objawy to w obydwu przypadkach po jeździe wszystko jest O.K. a po odpaleniu np. na drugi dzień kaplica lampka ładowania nie gaśnie. Po sprawdzeniu ewidentnie wychodzi padnięty obwód wzbudzenia

Darek

P.S.

Gdzieś natknąłem się na info od kogoś kto miał podobne problemy który pisał , że "ma spokój po wymianie uzwojeń altka na drut i tu pada jakiś skrót którego nie pamiętam i co gorsza nie mogę znaleźć tego posta

Edytowane przez anretam