niedzwiadek204 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 problem tkwi w tym ze nie chcę motocykla takiego jak gs500 czy gpz500 bo po prostu nie podoba mi się... z tego co wiem to niema żądnych motocykli sportowych w klasie 250-500... a 125 odpada:( czy naprawie jest aż tak kolosalnie duża różnica miedzy np. turystycznym banditem 600 a sportową 600tka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 jest ninja 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Na bandicie nie jeździłem, więc Ci nie powiem. Jeździłem troszeczkę na Hondzie CBR (dzięki uprzejmości Limo) i powiem Ci, że powyżej 6-7 tysięcy obrotów ściągała z kanapy. Do 6 była w porządku, bo to rzędówka http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Ninja 250 to słaby motocykl, aprilia rs 125 ma większą moc... miałem na myśli motocykle sportowe górnej granicy przedziału czyli coś koło 500... Będę miał okazje przejechać się na bandicie 650.. ale niestety nie będę miał żadnego porównania ze sportową 600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 No to jak pojeździsz na takim bandicie to sportowa 600 będzie bardzo przybliżona na niskich obrotach, ale sporo bardziej gwałtowna na wysokich. http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 thoma to kwewstia ogarniecia wlasnej fantazji i tego czego sie oczekuje od maszyny.jak na pierwsze moto wybralem cbr f3 teraz niedawno zakupilem nastepne cbr f4is obie po 600ccm i nie mialem jakos problemu z dosiadaniem tego konia.bierz cbr i jezdzij SPOKOJNIE.LEWA kolego i milych doznan.cbr jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 thoma to kwewstia ogarniecia wlasnej fantazji i tego czego sie oczekuje od maszyny.jak na pierwsze moto wybralem cbr f3 teraz niedawno zakupilem nastepne cbr f4is obie po 600ccm i nie mialem jakos problemu z dosiadaniem tego konia.bierz cbr i jezdzij SPOKOJNIE.LEWA kolego i milych doznan.cbr jak najbardziej.Z tego co pamietam to miales spore braki w technice i meczyles sie na tej cebrze. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 No coś tam pisałeś oil o skrętach itp. na forum :D http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 dzięki wszystkim za wypowiedzi... zostało jeszcze trochę czasu do namysłu... zobaczę jak będę czuł się na bandicie... w nauce jazdy w której mam zamiar przygotowywać się naprawko uczą na kawasaki zr7( nie mam pojęcia czy jest jakoś zblokowany) tez ma około 80 koni.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 dzięki wszystkim za wypowiedzi... zostało jeszcze trochę czasu do namysłu... zobaczę jak będę czuł się na bandicie... w nauce jazdy w której mam zamiar przygotowywać się naprawko uczą na kawasaki zr7( nie mam pojęcia czy jest jakoś zblokowany) tez ma około 80 koni.. PozdrawiamNie sądzę żeby uczyli na takim moto. Owszem mogą mieć dla wybitnie uzdolnionych kursantów ;). Jednak nie napalałbym się na robienie kursu na takim motocyklu. I nie chodzi tu o moc ale o wagę. "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walek804 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 też niedawno miałem taki dylemat co kupić.Choć to nie było moje 1 moto ale po przesiadce z enduro kupiłem właśnie CBR.Mam ja od 2 miesiecy.Powiem ci tyle że jest ona bardzo elastyczna nawet na 6 biegu możesz jechac 70km/h.Jestem z niej zadowolony bo trafiłem zacny egzemplarz.Jak najbardziej polecam CBr jako 1 motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 też niedawno miałem taki dylemat co kupić.Choć to nie było moje 1 moto ale po przesiadce z enduro kupiłem właśnie CBR.Mam ja od 2 miesiecy.Powiem ci tyle że jest ona bardzo elastyczna nawet na 6 biegu możesz jechac 70km/h.Jestem z niej zadowolony bo trafiłem zacny egzemplarz.Jak najbardziej polecam CBr jako 1 motor.Skoro nie było to Twoje pierwsze moto skąd wiesz, że się na nie nadaje? "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Tak, bardzo elastyczna. Niczym elastyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwo Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Moim zdaniem nawet świeżak da radę na CBR, bo nie taki diabeł straszny jak go malują.Co do elastyczności, to wybaczcie ale nawet B6,5 lepiej zbiera się od dołu (za długie przełożenia w CBR). Nie mówiąc o B12,5, CB1300 itd. Podstawą sukcesu nie kręcić powyżej 7 tys. aż się nie wjeździsz.Poza tym Cebra bardzo dużo wybacza, ma doskonałe hamulce (jak na 10-letnią konstrukcję) i jest cholernie trwała, prócz pierdół typu napinacz czy regulator napięcia. Za to wybitnie wygodna pozycja i siedzenie (nie dotyczy wersji sport), spokojnie nadająca się do dalszej turystyki po ok. tygodniowym okresie dostosowawczym.Jest to też moto na 3 sezony dla świeżego. PS. Warto brać F4i - czyli od 2001 na wtrysku, mimo że pali dużo więcej od gaźnikowców. To be happy add to your possessions but subtract from your desires Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 (edytowane) Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć jak maja się sportowe modele konkurencyjnych marek do f4i (gsxr 600, yzf-r6 czy zx-6r)szczególnie chodzi mi o przyspieszenie, agresywność, liniowe oddawanie mocy ,awaryjność... z tego co wiem honda oferuje najmniejszą moc... P.S.rocznik 2001-2004 Edytowane 1 Lipca 2011 przez niedzwiadek204 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi