NAZI Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Witam. CO sadzicie o Kawie RX 1000? mam okazje tanio wyrwac od kumpla taka maszynke, tylko nie wiem jak z awaryjnoscia itd. Dlugo nia juz nie jezdzil, ale jak jeszcze jej dosiadal, to mowil ze wmontowal w nia 2500 w remont ale nadal cos sie knocilo... hmm...moze jeszcze tysiac i bedzie cacy? Z gory dzieki za wszelka pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Glowny problem to miekkie gniazda zaworowe i ciezar tego moto.Po GS400 moze byc to lekkim zaskoczeniem ciezarowym i finansowym. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 finansowym pod jakim wzgledem? eksploatacja czy naprawy? moja Suza malo pali, ale i tak wkladam w nia cala kase jaka mam, bo tu ladowanie, tu zawoy, tu pierscienie...a masa to pol biedy, bo ja ta kawe zanim bede jezdzil to porzadnie zrobic, a raczej przerobic, bo lubie jezdzic swoim sprzetem :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 nie chce sie czepiac ale masz bardzo dwuznaczny nick :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Jedno i drugie. Zuzywa szybko lancuch, zebatki, klocki, benzyne i opony a naprawa 16 gniazd w glowicy tez potrafi zakosztowac.Inna klasa jesli chodzi o finanse w porownaniu do GS. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Mam trochę nowszą wersję ZX 10 Tomcat.Przejechałem nią 3 500 km. Gdy ją kupiłem miała uszkodzoną tuleję w silniku.Wyremontował ją Paweł i od tamtego momentu zrobiłem już ponad 2,5 tyś km bez żadnej awarii.Motocykl jest ciężki i duży lecz przy moich wymiarach to nie kłopot.Pomimo masy łatwo się składa w zakręt i jest stabilny.Łańcuch był naciągany tylko raz po remoncie, trzeba przyznać, że jest porządnej firmy (DID) może dlatego się nie wyciąga? Znaczenie pewnie ma również mój styl jazdy, który jest bardziej turystyczny niż sportowy.Koszty utrzymania takiego motocykla są bardzo duże ponieważ to najwyższa klasa cenowa motocykli.Spalanie waha się od 6,4 do 7,6 l we dwie osoby.Mój egzemplarz jest bardzo mało zużyty może dlatego nie mam z nim problemów.Sprzęty tego typu są już mocno wiekowe więc trzeba się liczyć z różnymi drobnymi naprawami. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) januszm to spalanie to przy jezdzie wlasnie takiej turystycznej? hmmm...jutro bede gadal z wlasciecielem o stan moto silnika itd. i zobacze, bo cena jest w sumie promocyjna wiec mysle ze warto... a skoro ten moto nie ma jakiegos typowego problemu to dobrze;] MOC a ze dwuznaczny to co, zle? Edytowane 19 Maja 2006 przez NAZI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 6,4 l to w przedziale 120-140 km/h przy jednostajnej jeździe bez odkręcania.7,6 l wyszło gdy jechaliśmy na trasie z dużą liczbą wyprzedzeń, prędkośc do 160 km/h i przez krótki odcinek ponad 200 km/h. miasto to około 7 l z częstym gaszeniem i włączaniem silnika oraz energicznym przyspieszaniem. Motocykl ma bardzo delikatne zawory, które trzeba co 5 tyś km. regulowac płytkami co niestety kosztuje. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 2,5 tysiąca bez awarii to nie wyczyn. Oby 20 tysięcy było bez awarii to będzie super. Pozdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 januszm to spalanie to przy jezdzie wlasnie takiej turystycznej? hmmm...jutro bede gadal z wlasciecielem o stan moto silnika itd. i zobacze, bo cena jest w sumie promocyjna wiec mysle ze warto... a skoro ten moto nie ma jakiegos typowego problemu to dobrze;] MOC a ze dwuznaczny to co, zle? NIE NAJEPIEJ TO SWIADCZY TO WLASCICIELU.... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 ja w ciagu miesiaca robie 1-2 tys km. wiec co 5 tys regulacja zaworow mnie zbytnio nie cieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 2,5 tysiąca bez awarii to nie wyczyn. Oby 20 tysięcy było bez awarii to będzie super. Pozdr AdamMasz rację, ale jak się słyszy, co mówią inni o Kawasaki, którzy nigdy nie mieli motocykla takiej marki, to wież mi, że jest to ogromny wyczyn :icon_rolleyes: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.