Skocz do zawartości

Kawasaki rx 1000?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. CO sadzicie o Kawie RX 1000? mam okazje tanio wyrwac od kumpla taka maszynke, tylko nie wiem jak z awaryjnoscia itd. Dlugo nia juz nie jezdzil, ale jak jeszcze jej dosiadal, to mowil ze wmontowal w nia 2500 w remont ale nadal cos sie knocilo... hmm...moze jeszcze tysiac i bedzie cacy? Z gory dzieki za wszelka pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

finansowym pod jakim wzgledem? eksploatacja czy naprawy? moja Suza malo pali, ale i tak wkladam w nia cala kase jaka mam, bo tu ladowanie, tu zawoy, tu pierscienie...a masa to pol biedy, bo ja ta kawe zanim bede jezdzil to porzadnie zrobic, a raczej przerobic, bo lubie jezdzic swoim sprzetem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę nowszą wersję ZX 10 Tomcat.

Przejechałem nią 3 500 km.

Gdy ją kupiłem miała uszkodzoną tuleję w silniku.

Wyremontował ją Paweł i od tamtego momentu zrobiłem już ponad 2,5 tyś km bez żadnej awarii.

Motocykl jest ciężki i duży lecz przy moich wymiarach to nie kłopot.

Pomimo masy łatwo się składa w zakręt i jest stabilny.

Łańcuch był naciągany tylko raz po remoncie, trzeba przyznać, że jest porządnej firmy (DID) może dlatego się nie wyciąga? Znaczenie pewnie ma również mój styl jazdy, który jest bardziej turystyczny niż sportowy.

Koszty utrzymania takiego motocykla są bardzo duże ponieważ to najwyższa klasa cenowa motocykli.

Spalanie waha się od 6,4 do 7,6 l we dwie osoby.

Mój egzemplarz jest bardzo mało zużyty może dlatego nie mam z nim problemów.

Sprzęty tego typu są już mocno wiekowe więc trzeba się liczyć z różnymi drobnymi naprawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

januszm to spalanie to przy jezdzie wlasnie takiej turystycznej? hmmm...jutro bede gadal z wlasciecielem o stan moto silnika itd. i zobacze, bo cena jest w sumie promocyjna wiec mysle ze warto... a skoro ten moto nie ma jakiegos typowego problemu to dobrze;]

 

MOC a ze dwuznaczny to co, zle?

Edytowane przez NAZI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6,4 l to w przedziale 120-140 km/h przy jednostajnej jeździe bez odkręcania.

7,6 l wyszło gdy jechaliśmy na trasie z dużą liczbą wyprzedzeń, prędkośc do 160 km/h i przez krótki odcinek ponad 200 km/h. miasto to około 7 l z częstym gaszeniem i włączaniem silnika oraz energicznym przyspieszaniem. Motocykl ma bardzo delikatne zawory, które trzeba co 5 tyś km. regulowac płytkami co niestety kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

januszm to spalanie to przy jezdzie wlasnie takiej turystycznej? hmmm...jutro bede gadal z wlasciecielem o stan moto silnika itd. i zobacze, bo cena jest w sumie promocyjna wiec mysle ze warto... a skoro ten moto nie ma jakiegos typowego problemu to dobrze;]

 

MOC a ze dwuznaczny to co, zle?

 

 

NIE NAJEPIEJ TO SWIADCZY TO WLASCICIELU....

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5 tysiąca bez awarii to nie wyczyn. Oby 20 tysięcy było bez awarii to będzie super. Pozdr Adam

Masz rację, ale jak się słyszy, co mówią inni o Kawasaki, którzy nigdy nie mieli motocykla takiej marki, to wież mi, że jest to ogromny wyczyn :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...