pttr Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 mam Yamahe DT 80 lc2 niedawno kupioną (pierwsze moto); jeździłem sobie po lesie, nie było utraty mocy, żadego stukania ect. ale po zgaszeniu odpalił dopiero z dużej góry... po powrocie stał dzień, kiedy chciałem go ponownie uruchomić nie palił z kopa a z pychu miał duże problemy; po odkręceniu korka od chłodnicy okazalo się że zamiast płynu są spaliny.... nie powiem trochę w szoku byłem ale dokręciłem pokrywe na cylindrze (było sporo luzu), posprawdzałem w miarę możliwości, nalałem "Petrygo" i Yamaszka odpaliła; wybrałem się do lasu i jechało się nawet może lepiej niż wczesniej (?) ale: płyn pojawił się w odstojniku (tak jakby panowało duże ciśnienie w układzie chłodzenia) no i powiedziano mi że głowica mogła pęknąć jesli były spaliny w chłodnicy; jak to możliwe że nie ma utraty mocy ani żadnych objawów akustycznych przy pękniętej głowicy? (jeśli faktycznie pękła) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Może być uszkodzona uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Moze byc tak jak napisal Aker ale moze byc cos gorszego jesli jezdziles intensywnie moze byc peknieta glowica lub blok a to nie pokaze3 ci stukami lub czyms takim ale wypychaniem plynu tak jak opisales oby byla to uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 to raczej jest uszczelka chociaz mogla pojsc glowica ale blok raczej nie poszel nie jeździj ja i rozbierz glowice i zobacz co tam sie dzieje Sprzedam DErbi Sede r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 nieszcezlnosc pod glowicą;]proste;]tez tak mialem ale co sie stalo ;]sciagnij i zobacz;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pttr Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Witam ponownie, niestety... Nie bardzo mialem czas zajac sie Yamaszką, ale jak już znalazłem to nie wiem jak sie do tego zabrać - mam pare hmm... glupich pytan. Po pierwsze - gdzie jest uszczelka pod głowicą - odkręciłem element w którym znajduje się świeca (moim zdaniem możnaby to nazwać pokrywą cylindra raczej) i pod spodem faktycznie była jakaś uszczelka, wydawało mi się nawet że może być 'zużyta'. Z drugiej strony 'nie wydaje mie sie' :buttrock: żeby tak łatwo było wyjąć uszczelkę spod głowicy... Po drugie - jak rozpoznać że uszczelka jest zużyta. Po kolejne - jaka jest różnica między głowicą a blokiem? Mam nadzieję że komuś zechce się odpowiedzieć laikowi :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Głowica to jest właśnie to co przykrywa Ci cylinder od góry, Jak ściągnieesz głowice, to oszczelke będzie łatwo ściągnąć. Kup nową i zobacz, oczywiście płyn też cały wymień. Pozdro P.S. Uszczelke powinnno sie przy każdym ściaganiu głowicy wymienić.Głowica to to co przykrywa CI cylinder, a blok to to co pod nim się znajduje.Tak najbardziej obrazowo. Uszczelka pod głowicę kosztuje grosze, także wymieniaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Głowica to jest właśnie to co przykrywa Ci cylinder od góry, Jak ściągnieesz głowice, to oszczelke będzie łatwo ściągnąć. Kup nową i zobacz, oczywiście płyn też cały wymień. Pozdro P.S. Uszczelke powinnno sie przy każdym ściaganiu głowicy wymienić.Głowica to to co przykrywa CI cylinder, a blok to to co pod nim się znajduje.Tak najbardziej obrazowo. Uszczelka pod głowicę kosztuje grosze, także wymieniaj.Tak jak napisał poprzednik, jest to uszczelka na styku głowicy(tam gdzie wkrecana jest świece) i cylindra(tak gdzie chodzą tłoki) koszt uszczelki nie jest wielki, ale zaniedbanie troszkę kosztuje takze wymieniaj;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 obejrzyj dokładnie na wszelki wypadek cylinder i głowice przy okazji czy nie ma zadnych pekniec i uszkodzen, jezeli nie nagrzewasz prawidłowo silnika to moga powstawac. Bardzo wazne abys głowice z nowa uszzelka dokrecał na krzyz !. I zalej jakis lepszy płyn do chłodnicy a nie najtanszy :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.