Skocz do zawartości

kupno motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

witam duzo sie pisze na forum jakie enduro 125,50.....itd ale jak spr. czy enduro jest w dobrym stanie technicznym a nie tylko wizualnym. Chodzi mi o to ze jezeli pojade zobaczyc motocykl który chce kupic co powinienem sprawdzic ??i jak zauważytc czy jakas czesc jest sprawna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wszelkich luzów ale tego raczej sam nie sprawdzisz i musisz miec osobe towazyszaca. osoba 1 trzyma motor za kiere a ty chytasz kolo dwoma rekami na obydwu krawedziach i ruszasz dosc mocno na boki i tak samo z tylnym kolem. Generalnie ma nie byc wyczówalnego luzu i stuków. Etap drugi: osoba 1 trzyma mocno za kiere (przednie kolo w powietrzu czyli cos podkładacie pod silnik) a ty chwtasz za widelec ok20cm nad osia kola i ruszqasz mocno nim do przodu i do tyłu motoru i ma nie stukac itp. w chwili gdy kolo jest w powietrzu (przednie) skrecasz minimalnie kiere i ona sama ma sie dalej skercic i nie powinna dobic do ogranicznika tylko zatrzymac sie chwilke wczesniej i tak w obie str. kolejny etap to tylne kolo w górze a ty naciskasz na wahacz w dół i ciągniesz do góry-> nie moze byc luzu ze wahacz pracuje a amorek sie nie ugina. popatrz zeby dekle na silniku pasowały, zeby nie były popękane i zeby kable wychodzace spod dekla nie były wyowijane tasma izolacyjna i łaczone w 10 miejscach bo to moze swiadzczyc o nieorg. zapłonie. Niech Ci kto inny napisze reszte bo ja juz nie mam siły :-P uffff

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wszelkich luzów ale tego raczej sam nie sprawdzisz i musisz miec osobe towazyszaca. osoba 1 trzyma motor za kiere a ty chytasz kolo dwoma rekami na obydwu krawedziach i ruszasz dosc mocno na boki i tak samo z tylnym kolem. Generalnie ma nie byc wyczówalnego luzu i stuków. Etap drugi: osoba 1 trzyma mocno za kiere (przednie kolo w powietrzu czyli cos podkładacie pod silnik) a ty chwtasz za widelec ok20cm nad osia kola i ruszqasz mocno nim do przodu i do tyłu motoru i ma nie stukac itp. w chwili gdy kolo jest w powietrzu (przednie) skrecasz minimalnie kiere i ona sama ma sie dalej skercic i nie powinna dobic do ogranicznika tylko zatrzymac sie chwilke wczesniej i tak w obie str. kolejny etap to tylne kolo w górze a ty naciskasz na wahacz w dół i ciągniesz do góry-> nie moze byc luzu ze wahacz pracuje a amorek sie nie ugina. popatrz zeby dekle na silniku pasowały, zeby nie były popękane i zeby kable wychodzace spod dekla nie były wyowijane tasma izolacyjna i łaczone w 10 miejscach bo to moze swiadzczyc o nieorg. zapłonie. Niech Ci kto inny napisze reszte bo ja juz nie mam siły :-P uffff

swiete słowa tylko że jako kolega będzie chciał kupić moto za 2 k to czego ma sie spodziewać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...