Browarny Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Mówię o metalicznych stukach w silniku a nie o telepaniu luźnego łańcucha lub szorowaniu po karterze. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ja widziałem przeskakujący łańcuch sprzęgłowy, jak najbardziej prawdziwe, a to jak określa sie stuki o karter czy stuki metaliczne to przecież to samo, więc może być to przyczyną. Po 40 000 km miałem zęby w koszu sprzęgłowym jak w pile tarczowej , wygięte w jedną stronę, wyglądało to tak jak by miało tak być, gdzieś powinienem mieć jeszcze ten kosz to pyknę fotki, a łańcuszek poprostu zwisał , po oringu śladu nie było . Na łańcuszku ba ogniwach pojawiły sie już płaskie wyrobienia, jedyne po czym nie było widać zużycia to zębatka główna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Mówię o metalicznych stukach w silniku a nie o telepaniu luźnego łańcucha lub szorowaniu po karterze. Lucass napisał że coś stuka na niskich obrotachu mnie luzny łancuszek na wolnych obrotach stukał o karterta część łancucha będąca na dole pod wpływem obrotów wału naprężała się i luzowała, co powodowało udeżenie w karter i stąd stukanie. ale czy to jest wina stuku u Lucass'a to nie wiem, ja napisałem jak było u mnie. Lucass, jeśli miałeś zdjęte sprzęgło to możesz zobaczyć czy jest łancuszek wyciągnięty czy nie... nie powinien być luźny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 dodatki do paliwa to mają znaczenie w czterosówach raczej, eliminuja wypalanie gniazd zaworowych w starszych typach silników, nie słyszłem żeby przy dwu suwach miało to znaczenie oj ma to znaczenie. jak mu wlałem do baku i odpalił to na początku przez 5sek jeszcze dzwoniło, ale jak doszedł to cichutko sie zrobiło az miło. To była Jawa 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 (edytowane) skoro tak twierdzisz widać producent sie pomylił :clap: Wiele osób zastanawia się nad wyborem odpowiedniego rodzaju paliwa do dwusuwowego silnika. Wycofanie ze sprzedaży benzyn etylizowanych i kampania reklamowa związana z przekonaniem użytkowników starszych pojazdów nie przystosowanych do spalania benzyny bezołowiowej, aby zaczęli stosować paliwo oznaczone symbolem U95, wprowadziła w błąd wielu właścicieli dwusuwów. Zaczęli oni również kupować to paliwo, w obawie przed uszkodzeniem silnika.Benzyna U95 posiada dodatki zapobiegające nadmiernemu zużyciu nieutwardzanych gniazd zaworowych. Ponieważ silniki dwusuwowe nie posiadają rozrządu zaworowego, charakterystycznego dla czterosuwów, nie potrzebują również dodatku chroniącego gniazda. Nie jest ważne, czy silnik dwusuwowy jest kilkudziesięcioletni czy nowy. Do wszystkich dwusuwów można bez obaw stosować benzyny bezołowiowe, uzależniając ich dobór, od stopnia sprężania. Edytowane 18 Maja 2006 przez leonstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Lucass, jeśli miałeś zdjęte sprzęgło to możesz zobaczyć czy jest łancuszek wyciągnięty czy nie... nie powinien być luźny. Znaczy jest lekko luźny, ale zębatki na koszu sprzęgła i wale są jak nówki, pozatym taki luz chyba ma być w etz 150 było tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.