samolot Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Majac prawie 6 tys zl przymierzalem sie zeszlej jesieni do kupna motocykla zprawdziwego zdarzenia. Od 6 lat smigalem po drogach publicznych wsk-mi ,mz-kami ,jawami itp i teraz przyszla ochota na cos mocniejszego, nowszego,lepiej pezentujacego sie. Jako ze jestem wysoki i dobrze zbudowany (190wzrostu 98 wagi)rozgladalem sie jesienia za Xj 600N z pierwszych latprodukcji. Jednak nie moglem znalezc sprzetu w takiej cenie. Obecnie mysle abyprzeznaczyc 10 -11 tys na kupno moto (bo za 6 to raczej slaby wybor i motorkiglownie dla mlodziezy) i nie moge zdecydowac sie co to ma byc. Np taka XJ 600N- malo pali, jest tania zakupie ale z drugiej strony jakas taka prosta zbrzydkimi 2 tlumikami, waskimi oponami, niezbyt mocnym silnikiem i takim samympodwoziem. Lepsza alternatywa moglby byc bandit ktory slyszalem ze przypodobnej jezdzie jak XJ pali o litr wiecej benzyny. No i te siedzeniepasazera... ktore powoduje jego zjezdzanie na kierowce. Ale wygladboski nie maco zwlaszcza model po 2000r. Silnik dosc mocny ale nie widze jegowykorzystania w nakedzie, ponobno ponad 130 jedzie sie nieprzyjemnie.Pozatym bandit to troche ciezkie moto Fazer -dosc wygodny ale nie wyobrzam sobie jak mozna wykorzystac 95 koni w takimpodwoziu? No i ta lampa mi sie niepodoba. Dla mnie ten motor troche taki nipies ni wydra. No i na koniec CBR 600 w wersji F3. Osiagi, wyglad niezawodnosc! Ale cena za 13 letnie egzemplarze ponad 10 tys zlotych to niemalo. Awiadomo ze sporty starzeja sie 2 razy szybciej a intensywnie eksploatowane towogule. Pozatym pozycja za kierownica chyba nie jest za wygodna? Zalezy mi naniezbyt duzych kosztach eksploatacji, nowoczesnym reprezentatywnym desingu, noi ogolnie satysfakcji z jazdy. Zamierzam robic traski poza miastem glowniesamotnie do 60km i troche po miescie poszalec. Moj styl jazdy wyglada tak zeprzez czesc trasy jade spokojnie a czasem lubie naprawde mocno odkrecic.Jakwyglada zuzycie paliwa w podanych przezemnie egzemplarzach? Jaki motor mipolecacie i dlaczego?polecacie? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 (edytowane) No i na koniec CBR 600 w wersji F3. Osiagi, wyglad niezawodnosc! Ale cena za 13 letnie egzemplarze ponad 10 tys zlotych to niemalo. 13letnie F3ki... roznia sie nieco od modelu > 97 ... 97 ma piekna lampe z tylu ... jednak za 10 tys to musi byc to maszyna mocno wyeksploatowana... lepiej rozgladnac sie za zadbana F2 w tej cenie Jesli golas to polecam Bandziora, jesli plastik to CBR F2... sport\turystyk - z naciskiem na sport > GSX 600 F Po przesiadce z WSK i MZtek na ktorakolwiek wieksza wymieniona przez Ciebie maszyne odczujesz nadmiar mocy... pytanie - na jak dlugo? jezdzac sportowo... po sezonie lub dwoch... bedzie brakowalo mocy... do jazdy turystycznej z zacieciem sportowym CBR 600 F2 nadaje sie idealnie. info o bandziorze,CBRkach itd, zastosowaniu, przeznaczeniu wraz z osiagami znajdziesz w archiwum. Edytowane 15 Maja 2006 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Tylko ze cbr f2 to juz leciwe sprzety. Mysle ze predzej znalazbym jakas w miare wyjsciowa f3 niz f2. Poza tym podobno na f2 jest duzo mniej wygodnie niz na f3 bo f3 podnozki sa przesuniete do przodu, kierownica jest wyzsza. Poza tym f3 moim zdaniem duzo lepiej wyglada (mniej zabykowo jak f2 )i technika troche posza do przodu. GSX 600- f hm starszy model razi stylistyka i detalami (waska, mala,spiczasta owiewka , tlumik o malej srednicy, finezyjne siedzenia )a model jajko to jakos tak tapcznowoto-turystycznie wyglada ( wiem wiem brzmi to jak brednie ale strasznie wybredny i wymagajacy jestem). To co pozostaje bandit? Chyba za 10tys nie kupie werski po 2000 roku? A w tych starszych siedzienie pasazera jest tak wyprofilowane ze szybko zjdzie on na kierowce. No i 215kg to do manewrowania troche duzo........ Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 (edytowane) Ja moge sie wypowiedziec nieco o bandicie 600, jesli chcesz poleciec nieco wiecej na trasie to polecam wersje S z owiewka ktora wbrew pozorom cos daje ;) mysle ze po przesiadce z mzki bedziesz naprawde mile zaskoczony dynamika jazdy, pozatym 206kg bandita jest naprawde nieodczuwalne przy manewrowaniu po miescie, ma na to wplyw jego konstrukcja, jest dosc krutki i ma przedni widelec ustawiony pod odpowiednim kontem, w porownaniu z xj, ktora tez jezdzilem jest naprawde owiele lepiej i moto mozna latwo opanowac przy zawracaniu czy kreceniu osemek.co do spalania, przy jezdzie mieszanej raz spokojnie raz z manetka odkrecona do oporu moja suzi chlapnela 5,5l na 100 km za co jestem jej bardzo wdzieczny :( naprawde nie pali wcale duzo :) aha dodam jeszcze ze B6 z '98 roku kupilem za 7300PLN wiec jak sie postarasz to za 10 tys powinienes spokojnie znalesc rocznik 2000 np. z niemiec a co do siodelka mozesz postarac sie o akcesoryjne takie jak u mnie, pasazer nie spada na kierowce :Dhttp://www.bikepics.com/pictures/580713/ Edytowane 15 Maja 2006 przez Witas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamperov Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 A ja ci zaproponuje Kawasaki ZR-7, bo sam takim od niedawna śmiagam, model z 2001 r. Jeżeli chodzi o przyjemność z jazdy to po prostu bajka. Design wg mnie porzepiękny, szczególnie zadupek. Bardzo łatwy w prowadzeniu i podczas manewrowania. Moc podobna do Bandziora, ale gabarytowo jest troszkę większy. Mi się na Zr'ce wygodniej siedzi i jeździ, niż na B6, a mam 189 cm i 95 kg. Coprawda jak narazie nie sprawdzam jego zapędów sportowych, bo jeszcze nie czuje sie na siłach, ale w turystyce sprawdza się rewelacyjnie, plecaczek tez nie narzeka. Spalanie nie przekracza mi 6 litrów, w jeździe mieszanej. Tylna oponka z tyłu daje dość dużą pewność siebie na winklach. Aha prędkości powyżej 140 km/h to już walka z wiatrem, mam wersję gołą, także w przyszłości szybkę trzeba bedzie dokupić. Aha ceny zr-7 i banditów są bardzo zblizone.A tak btw gdzie się tak długo podziewałeś? Maturka?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
match Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Powiem którtkoW niedziele złoty Fazer bez żadnych przeróbek rok chyba 98 w wyścigu amatorów wykręcił 1:59.9 na torze Poznań. Myśle że to rozwiązuje kwastję wyboruPZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Samolot is back :icon_twisted: :icon_twisted: Tylko ze cbr f2 to juz leciwe sprzety. Mysle ze predzej znalazbym jakas w miare wyjsciowa f3 niz f2. Poza tym podobno na f2 jest duzo mniej wygodnie niz na f3 bo f3 podnozki sa przesuniete do przodu, kierownica jest wyzsza. Eeeee tam, pierdolenie o Szopenie.....Jeździłem i F2 i F3, różnica żadna. Może teoretycy coś tam psioczą ale w praktyce jest to to samo. Jeżeli to ma być czynnik decydujący o niezakupie F2 to zapomnij o nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Ty jeszcze nie kupiłes motocykla?Zanosi się na długą debatę panie i panowie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 z tego co wymieniles to wszystkie te moto sa w cieniu fazera. Moze troche z tym cieniem przesadzilem ale na bank zrezygnowal bym z plastika jakiego zaproponowales, a fazer ma chyba najwiecej przyjemnosci do zaproponowania w tej cenie... ja bym sie nie zastanawial, ba ja sie nie zastanawiam (od przyszlego sezony byc moze bede na takim smigal) tu masz troche do poczytania o fazerku. Jak dobrze poszukasz to za 12 tys mozesz znalezc fazera po faceliftingu z "kocimi oczami" http://forum.motocyklistow.pl/Fazer-600-to...-to-t34753.html ze swojej strony dorzucil bym do tego jeszcze suzuki sv650S (wersja z owiewka) - ktorys z chlopakow na forum prowadzi strone poswiecona esfalce ( http://www.sv650.info/ ). Dodal bym jeszcze kawasaki er5 i ducati monstera, ale tu juz bym strasznie namieszal w glowach. ponadto polecam poczytac: http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,893.html http://www.scigacz.pl/Yamaha,FZS,600,Fazer...8,2003,605.html http://www.scigacz.pl/Uzywane,Yamahy,R6,vs...Fazer,1403.html http://www.scigacz.pl/Uzywane,Kawasaki,ER5,955.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Przy takich gabarytach jak twoje zaczal bym sie rozgladac za jakas ZX-9R z 96roku. Moto niezawodne duze, wygodne, mocne i miesci sie w 11tys :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.