Skocz do zawartości

PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80..POMOOOCY!!!!


motorider7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich...Mam problem z motocyklem Hondą Mtx 80. Następujący problem to złe obroty silnika. Jadąc normalnie silnik się dławi i nie ma pełnego gazu takiego jak powinien mieć. Nie wchodzi na obroty. Problem ten zmienia się gdy zakręce kranik paliwa. Zauważyłem że gdy silnik ma mniej paliwa, lub to paliwo kończy się silnik jest o niebo mocniejszy. Motor jest zrywny i mocny...Tylko jadąc daleko co jakiś czas musze otwierać i zamykać kranik żeby jechć a nie czołgać sie...Honda jest chłodzona powietrzem . Świeca jest OK!! gaźnik wyczyściłem. Nie wiem co jest grane..Czy to wina zapłonu???nie wiem gdzie sie go ustawia bo wcześniej miałem motorynke i ustawianie było za magnetem..Pomóżcie mi bo jestem troche zielony w tych sprawach. :icon_razz:

Dziwią mnie te objawy. Piszcie na forum lub na gg: 4674424. Za pomoc dziękuje..To naprawde dla mnie bardzo ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwas a przypadkiem nie nizej zapnij na wyzszy zabek wtedy iglica bedzie nizej tzn ma bardziej wystawac i moze nie bedzei zalewac albo jescze sprubuj wyregulowac poziom na na plywaku a tu ci nie pomoge bo nie wiem jak sie reguluje w mtx

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyżej czy niżej... zależy z której strony patrzeć...

Obrazowo mówiąc, w celu obniżenia poziomu paliwa w komorze iglica musi wejść bardziej w zaworek, w stosunku do poprzedniego położenia, przy takim samym położeniu pływaka.

Nie wiem jak się reguluje u Ciebie, bo bywa różnie: rowki, podginanie blaszek itp.

Jak zabardzo nie masz pojęcia, to na początek proponuje zwrócić się o pomoc do kogoś bardziej doświadczonego, bo napewno też nie wiesz jaki powinien właściwie być ten poziom paliwa (kłania się serwisówka). Chyba że chcesz to robić metodą prób i błędów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiencie sobie poziom oleju w glowach :) W Mtx nie ma regulacji poziomu paliwa ;) Plywak jest plastikowy tak samo jak i zawias ktory trzyma zaworek iglicowy.poziom jest staly.jedyne co to mozliwe iz masz dziurawy plywak.albo ktos wlasnie chcial zminic poziom i odszktalcil ten kawalek plywaka ktory trzyma zaworek.moja propozycja.Jezeli nie leje ci sie z gaznika to.Ustaw iglice na sam dol i odkrec na srubie powietrze.[zdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyżej czy niżej... zależy z której strony patrzeć...

Obrazowo mówiąc, w celu obniżenia poziomu paliwa w komorze iglica musi wejść bardziej w zaworek, w stosunku do poprzedniego położenia, przy takim samym położeniu pływaka.

Nie wiem jak się reguluje u Ciebie, bo bywa różnie: rowki, podginanie blaszek itp.

Jak zabardzo nie masz pojęcia, to na początek proponuje zwrócić się o pomoc do kogoś bardziej doświadczonego, bo napewno też nie wiesz jaki powinien właściwie być ten poziom paliwa (kłania się serwisówka). Chyba że chcesz to robić metodą prób i błędów...

Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:( ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem.

 

Wyżej czy niżej... zależy z której strony patrzeć...

Obrazowo mówiąc, w celu obniżenia poziomu paliwa w komorze iglica musi wejść bardziej w zaworek, w stosunku do poprzedniego położenia, przy takim samym położeniu pływaka.

Nie wiem jak się reguluje u Ciebie, bo bywa różnie: rowki, podginanie blaszek itp.

Jak zabardzo nie masz pojęcia, to na początek proponuje zwrócić się o pomoc do kogoś bardziej doświadczonego, bo napewno też nie wiesz jaki powinien właściwie być ten poziom paliwa (kłania się serwisówka). Chyba że chcesz to robić metodą prób i błędów...

Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:D ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem.

 

Zmiencie sobie poziom oleju w glowach :) W Mtx nie ma regulacji poziomu paliwa ;) Plywak jest plastikowy tak samo jak i zawias ktory trzyma zaworek iglicowy.poziom jest staly.jedyne co to mozliwe iz masz dziurawy plywak.albo ktos wlasnie chcial zminic poziom i odszktalcil ten kawalek plywaka ktory trzyma zaworek.moja propozycja.Jezeli nie leje ci sie z gaznika to.Ustaw iglice na sam dol i odkrec na srubie powietrze.[zdr

Ok...ale czasem leje mi sie od dołu...tam gdzie jest ta rurka do spuszczania paliwa.. Z tej śruby się leje co ją popuszczasz kiedy chcesz spuścic paliwo..POD GAŹNIKIEM.

 

Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:D ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem.

Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:P ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem.

Ok...ale czasem leje mi sie od dołu...tam gdzie jest ta rurka do spuszczania paliwa.. Z tej śruby się leje co ją popuszczasz kiedy chcesz spuścic paliwo..POD GAŹNIKIEM.

 

Próbowałem..i nic. pewnie tylko zostaje mi robota z pływakiem.. :P

ciekawi mnie co jest grane...! to jest głupie że motor przy zamknietym kraniku jest taki jak powinien-mocny i szybki. Nie ma innego sposobu?? przestawiłem blaszke najwyżej. Dalej słaba. Przełożyłem na sam dół. Dalej słaba. Na środkowym jeszcze nie próbowałem. Pomóżcie mi. ;) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...