motorider7 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Witam wszystkich...Mam problem z motocyklem Hondą Mtx 80. Następujący problem to złe obroty silnika. Jadąc normalnie silnik się dławi i nie ma pełnego gazu takiego jak powinien mieć. Nie wchodzi na obroty. Problem ten zmienia się gdy zakręce kranik paliwa. Zauważyłem że gdy silnik ma mniej paliwa, lub to paliwo kończy się silnik jest o niebo mocniejszy. Motor jest zrywny i mocny...Tylko jadąc daleko co jakiś czas musze otwierać i zamykać kranik żeby jechć a nie czołgać sie...Honda jest chłodzona powietrzem . Świeca jest OK!! gaźnik wyczyściłem. Nie wiem co jest grane..Czy to wina zapłonu???nie wiem gdzie sie go ustawia bo wcześniej miałem motorynke i ustawianie było za magnetem..Pomóżcie mi bo jestem troche zielony w tych sprawach. :icon_razz: Dziwią mnie te objawy. Piszcie na forum lub na gg: 4674424. Za pomoc dziękuje..To naprawde dla mnie bardzo ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 za wyskoki poziom paliwa w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider7 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 za wyskoki poziom paliwa w gazniku.Tylko jak się go ustawia??? możesz mi powiedzieć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) na początek spróbuj obniżyć poziom położenia iglicy wsadzając blaszkę o rowek wyżej Edytowane 14 Maja 2006 przez kwas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider7 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 na początek spróbuj obniżyć poziom położenia iglicy wsadzając blaszkę o rowek wyżejOK..jak dotychczas nie grzebałem w nim więc nie wiem co jest grane...Ale może to pomoże. A dalej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) kwas a przypadkiem nie nizej zapnij na wyzszy zabek wtedy iglica bedzie nizej tzn ma bardziej wystawac i moze nie bedzei zalewac albo jescze sprubuj wyregulowac poziom na na plywaku a tu ci nie pomoge bo nie wiem jak sie reguluje w mtx Edytowane 14 Maja 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 no to przeciez napisałem rowek wyżej -> iglica niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Wyżej czy niżej... zależy z której strony patrzeć...Obrazowo mówiąc, w celu obniżenia poziomu paliwa w komorze iglica musi wejść bardziej w zaworek, w stosunku do poprzedniego położenia, przy takim samym położeniu pływaka.Nie wiem jak się reguluje u Ciebie, bo bywa różnie: rowki, podginanie blaszek itp.Jak zabardzo nie masz pojęcia, to na początek proponuje zwrócić się o pomoc do kogoś bardziej doświadczonego, bo napewno też nie wiesz jaki powinien właściwie być ten poziom paliwa (kłania się serwisówka). Chyba że chcesz to robić metodą prób i błędów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Zmiencie sobie poziom oleju w glowach :) W Mtx nie ma regulacji poziomu paliwa ;) Plywak jest plastikowy tak samo jak i zawias ktory trzyma zaworek iglicowy.poziom jest staly.jedyne co to mozliwe iz masz dziurawy plywak.albo ktos wlasnie chcial zminic poziom i odszktalcil ten kawalek plywaka ktory trzyma zaworek.moja propozycja.Jezeli nie leje ci sie z gaznika to.Ustaw iglice na sam dol i odkrec na srubie powietrze.[zdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider7 Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Wyżej czy niżej... zależy z której strony patrzeć...Obrazowo mówiąc, w celu obniżenia poziomu paliwa w komorze iglica musi wejść bardziej w zaworek, w stosunku do poprzedniego położenia, przy takim samym położeniu pływaka.Nie wiem jak się reguluje u Ciebie, bo bywa różnie: rowki, podginanie blaszek itp.Jak zabardzo nie masz pojęcia, to na początek proponuje zwrócić się o pomoc do kogoś bardziej doświadczonego, bo napewno też nie wiesz jaki powinien właściwie być ten poziom paliwa (kłania się serwisówka). Chyba że chcesz to robić metodą prób i błędów...Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:( ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem. Wyżej czy niżej... zależy z której strony patrzeć...Obrazowo mówiąc, w celu obniżenia poziomu paliwa w komorze iglica musi wejść bardziej w zaworek, w stosunku do poprzedniego położenia, przy takim samym położeniu pływaka.Nie wiem jak się reguluje u Ciebie, bo bywa różnie: rowki, podginanie blaszek itp.Jak zabardzo nie masz pojęcia, to na początek proponuje zwrócić się o pomoc do kogoś bardziej doświadczonego, bo napewno też nie wiesz jaki powinien właściwie być ten poziom paliwa (kłania się serwisówka). Chyba że chcesz to robić metodą prób i błędów...Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:D ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem. Zmiencie sobie poziom oleju w glowach :) W Mtx nie ma regulacji poziomu paliwa ;) Plywak jest plastikowy tak samo jak i zawias ktory trzyma zaworek iglicowy.poziom jest staly.jedyne co to mozliwe iz masz dziurawy plywak.albo ktos wlasnie chcial zminic poziom i odszktalcil ten kawalek plywaka ktory trzyma zaworek.moja propozycja.Jezeli nie leje ci sie z gaznika to.Ustaw iglice na sam dol i odkrec na srubie powietrze.[zdrOk...ale czasem leje mi sie od dołu...tam gdzie jest ta rurka do spuszczania paliwa.. Z tej śruby się leje co ją popuszczasz kiedy chcesz spuścic paliwo..POD GAŹNIKIEM. Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:D ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem.Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:P ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem.Ok...ale czasem leje mi sie od dołu...tam gdzie jest ta rurka do spuszczania paliwa.. Z tej śruby się leje co ją popuszczasz kiedy chcesz spuścic paliwo..POD GAŹNIKIEM. Próbowałem..i nic. pewnie tylko zostaje mi robota z pływakiem.. :Pciekawi mnie co jest grane...! to jest głupie że motor przy zamknietym kraniku jest taki jak powinien-mocny i szybki. Nie ma innego sposobu?? przestawiłem blaszke najwyżej. Dalej słaba. Przełożyłem na sam dół. Dalej słaba. Na środkowym jeszcze nie próbowałem. Pomóżcie mi. ;) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Człowicze wez zobacz czy plywak nie jest dziurawy..... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienias99 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 sprawdz czy ci iglica nie przeskoczyla o rowek wyzej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider7 Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 sprawdz czy ci iglica nie przeskoczyla o rowek wyzej ...Witam. pływak jest OK!!! A iglica nie przeskoczyła. sądze że iglica nie ma nic spólnego z tą usterką!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.