koks Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 witam,szukam motocykla o wygladzie klasyka z nastawieniem na turystyke. Z walem kardana no i podstawa zeby byl w miare niepsujacy sie. Co sadzicie o hondzie cx500 i cx 650 ?czekam na odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 posiadam honde cx 500 C - wersja custom - odradzam - niewygodna pozycja, wersja turystyczna na pewno bedzie pozbawiona tej wady(rozbija sie wszystko o kierownice) w CX'ach znamiennnym jest ciekniecie pompy plynu chlodzacego - wymiana zalatwia sprawe, CX potrzebuje troszke pokrecic po dlugim staniu...ten typ tak ma...poza tym polecam CXa, silnik ma opinie bardzo trwalego, wal - bezobslugowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 posiadam honde cx 500 C - wersja custom - odradzam - niewygodna pozycja, wersja turystyczna na pewno bedzie pozbawiona tej wady(rozbija sie wszystko o kierownice) w CX'ach znamiennnym jest ciekniecie pompy plynu chlodzacego - wymiana zalatwia sprawe, CX potrzebuje troszke pokrecic po dlugim staniu...ten typ tak ma...poza tym polecam CXa, silnik ma opinie bardzo trwalego, wal - bezobslugowy Ja w moim CX 500 custom mam kierownicę prostszą (pewnie którys z poprzednich właścicieli wymienił) także pozycja jest całkiem wygodna. Natomiast dużą bolączką w tym modelu jest kiepski zasięg (mały bak) Myślę coby go wymienic na bak ze standardowego CX'a tylko jeszcze nie wiem czy spasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes62 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Moim poprzednim sprzetem byla wlasnie CX, w wersji GL 500 Silver Wing, wdzieczny sprzet jezdzilem nim 4 sezony i sluzyl mi wiernie. Powinien sie teraz krecic z wlascicelem gdzies kolo Nowego Tomysla, pozdrofka :buttrock: Dla mnie w trasie calosc byla troche przyciezka, wolne przyspieszenia, szczególnie z bagazem lub plecaczkiem i do tego nie adekwatne spalanie paliwka, ale za to bezawaryjnosc na trasie.No ale CX to jest KULT, a takie sprzety mierzy sie inna miarka. Sam bylem wiele razy na zlocie CX ´a (Güllepumpe ) w Niemczech i wierzcie mi ze ludziska nie zrezygnuja z tego modelu do konca swoich motocyklowych dni. Przyjezdza tam ( k/ Bremy ) w pol. czerwca cala smietanka samych CX w róznych wersjach , z calej pólnocnej Europy takze z Angli. to mówi samo za siebie o slusznosci wyboru tego motocykla !Polecam i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 spotkalem sie z opiniami ze cx 500 E (te po roku 82- z jednym amorem z tylu) gorzej zachowuja sie w czasie jazdy niz te sprzed 82 roku (z dwoma amorami z tylu). Podobno buja w zakretach i trzepie kiera.czy wy to tez potwierdzacie?bo ja szukam wlasnie cx500 E - bardzo mi lezy jej wyglad ale jak takie jaja sa z nia to chyba podziekuje:( czy sa tu jej uzytkownicy ktorzy sie moga na ten temat wypowiedziec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ogolnie to szukalbym CX 650. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulmen666 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 spotkalem sie z opiniami ze cx 500 E (te po roku 82- z jednym amorem z tylu) gorzej zachowuja sie w czasie jazdy niz te sprzed 82 roku (z dwoma amorami z tylu). Podobno buja w zakretach i trzepie kiera.czy wy to tez potwierdzacie?bo ja szukam wlasnie cx500 E - bardzo mi lezy jej wyglad ale jak takie jaja sa z nia to chyba podziekuje:( czy sa tu jej uzytkownicy ktorzy sie moga na ten temat wypowiedziec? mam takiego sprzęta i nie odczuwam telepania na zakrętachmoże tamta miała jakieś luzy na wachaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 moje przypuszczenia na temat zwiekszenia sie wygody po zmianie kierownicy potwierdzily sie. kiere zmienilem na turystyczna Tomaselli zakupiiona na allegro - tutaj poza drobnymi niedogodnosciami wynikajacymi ze zbytniej dlugosci wszelkiego oprzewodowania wszystko jest jak nalezy. przy takiej operacji nalezy sie rowniez liczyc ze zmiana lusterek, poniewac w tych oryginalnych z wysokiej kiery widac fantastycznie...barki po zmianie jes dozo wygodniej, jest wieksze czucie motocykla, polecam taki zabieg posiadaczom wersji custom, ktorzy chca poprawic komfort jazdy kolejnym mankamentem, ktory wystepuje w modelach z przed 1980 jest lozysko glowki ramy, zwykłe, kulkowe; przy tym rozwiazaniu uklad kierowniczy jest deczko niestabilny, lapie male szimy,w 1981 zaczeto uzywac lozysk waleczkowych, ktore sa bardziej niezawodne; sam musze dokonac wymiany lozyska glowki(kulkowe na waleczkowo, nie jestem jeszcze pewien czy pasuja) ramy ze wzgledu na jego zuzycie kwestia pojemnosci baku w wersji C jest znaczaca, jako moja pierwsza dlusza trase na motocyklu zaliczylem Moto Extreme Show w Bednarach, zasieg 140 km nie jest zadawalajacy ostatnio zwrocilem uwage na odpowiedz na gaz mojego sprzeta, przy szybkim, aczkolwiek delikatnym dodaniu gazu silnik dlawi sie nieco, aby po chwili wkrecic sie na obroty, trudno mi slowami oddac zachowanie sie silnika, w wolnej chwili dorzuce filmik ilustrujacy zjawiskoPROSZE O WYPOWIEDZ KOGOS ZORIENTOWANEGO Z WYJASNIENIEM TEGO ZAGADNIENIA pozdrawiamSadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Sto lat temu miałem CX 650E - kiera trzepotała strasznie, wieczne problemy z prądami (altek), w zakrętach nie jeżdził wcale, spalał tyle samo oleju co benzyny, fajnie gadał (kominy akcesoryjne), ogólnie najgorszy sprzęt w mojej karierze.Naked z wałem - GSX 1100 G, jedyny słuszny wybór! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Jak z wałem to Revere 650, ale dlaczego akurat z wałem?Super moto (naked do turystyki) to CB 650, CB 750 CB 900 - bardzo dopracowane konstrukcje, jak się tylko troszke zaopiekujesz to cię nigdy nie zawiodą, a i wygodne - klasyczna pozycja na nakedzie, robią po ok 250-300 km ze zbiornika, ładnie wyglądają z kuframi - no ciężko mi wady znaleźć.Ale mają łańcuch (no i co z tego?) Pozdrawiam Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Sto lat temu miałem CX 650E - ogólnie najgorszy sprzęt w mojej karierze.Naked z wałem - GSX 1100 G, jedyny słuszny wybór! Eee, nie przylozyles sie do tego CXa, tylko jezdziles i tyle.Z GSX 1100 G sie zgadzam oczywiscie, po lekkich przerobkach zawieszen i zmianie gaznikowna Bandita 1.2 :flesje:No i troche kasy na benzyne trzeba miec. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.