Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Spotkałem się w mediach z kilkoma ogłoszeniami sprzedaży motocykla Honda CB 1. Czy ktos miał kiedys okazję ujeżdżać ten sprzęt.? Jaki jest tam silnik? Proszę o wszelkie możliwe informacje. Czy CB1 mozna dodać do nieśmiertelnej grupy: CB 500, GS 500, ER 5, B4, XJ600 ?

Pozdrawiam

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że z tego zestawu najbliżej jej do B4, jest równie nietypowa i równie filigranowa. Niestety nigdy nie miałem okazji się tym przejechać ale przyznać muszę, że jest śliczna. Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że z powyzszego zestawu jest najszybsza :D

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cb-1

troche danych tech,

4 gary, 400 cm3 i 50 KM , 16v jest to dosc zwinne malenstwo

kiedys rozmawiałem z włascicielem owej maszynki ktory po wrzuceniu dynojetow wycisnal 200 km/h,

nie dam sobie głowy uciac ale jest to najprawdopodobniej silnik z cbr 400,

co do awaryjnosci troche trudno chyba rozmawiac bo jest to bardzo sporadyczny motocykl,

a czy warto to kupic, ciezko powiedziec, zapewne bedzie mało czesci i informacji z 2 reki o nim,

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cb-1

troche danych tech,

4 gary, 400 cm3 i 50 KM , 16v jest to dosc zwinne malenstwo

kiedys rozmawiałem z włascicielem owej maszynki ktory po wrzuceniu dynojetow wycisnal 200 km/h,

nie dam sobie głowy uciac ale jest to najprawdopodobniej silnik z cbr 400,

co do awaryjnosci troche trudno chyba rozmawiac bo jest to bardzo sporadyczny motocykl,

a czy warto to kupic, ciezko powiedziec, zapewne bedzie mało czesci i informacji z 2 reki o nim,

pozdr

tak to silnik od cbr400, tak samo jak w b4 jest silnik od gsx400r.tych cb-1 jest duzo mniej niz b4 w sprzedazy w polsce, a b4 tez do popularnych nie nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos miał kiedys okazję ujeżdżać ten sprzęt.?

... no nawet ma i kolega też ma ...

 

Czy CB1 mozna dodać do nieśmiertelnej grupy: CB 500, GS 500, ER 5, B4, XJ600

... nie mieszajmy majonezu z dżemem, 4-garkowców z 2-garkowcami, olejaków z cieczą itd, ...

 

Myślę, że z tego zestawu najbliżej jej do B4, jest równie nietypowa i równie filigranowa.

w tym zestawie jak najbardziej i w miarę "współczesny wygląd" w stosunku do rocznika

 

 

4 gary, 400 cm3 i 50 KM , 16v jest to dosc zwinne malenstwo

fakt, przede wszystkim moc/pojemność/waga moto

 

silnik z cbr 400,

fakt, bo to inaczej CBR400N

 

zapewne bedzie mało czesci

silnikowe, raczej USA albo niemcownia, bo tego tam sporo jeździ, reszta, normalna chąda

 

tych cb-1 jest duzo mniej niz b4 w sprzedazy w polsce, a b4 tez do popularnych nie nalezy

i dlatego nim jeżdżę :icon_razz:

 

ale czy model ten nie był dedykowany głównie na rynek japoński?

tak, liczniki w milach (m.in)

 

ogólnie bardzo przyjemny sprzęcik, raczej do miasta na streeta niż na dalekie podróże (powyżej 115 mil zaczyna jakby unosić pojazd),

bardzo zwinny,

poręczny, lekki i krótki, ale o b. małym skręcie, silniczek ciecz, mój odcina przy 14,5 tobr/min, u kolegi na 13,5, przyjemność z jazdy zaczyna się powyżej 9 tobr/min, a powyżej 11 to już dostaje kur......,

 

jakby co to gg 1305465 (zazwyczaj niewidoczny)

 

pozdrawiam

 

:clap: :) :)

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...