coco27 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) Witam Zastanawiam sie w jaki sposob mozna oddlawic kawasaki gpz 500 z 27km na 60? Czy wystarczy zmienic gazniki czy wałki rozrzadu?Własnie kupiłem takie kawasaki a w breifie ma wpisane 20KW czyli 27km.Moze mi ktos powiedziec jak to zrobic tzn odblokowac go na 60km pozdrawiam Edytowane 10 Maja 2006 przez coco27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Miałem podobny problem z Yamahą. Musisz poszukać najlepiej na jakimś niemieckim forum Kawasaki, tam jest dużo tematów dot. odblokowania konkretnego modelu. :buttrock: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) Z tego co pisali kiedyś w ŚM to GPZ 500 były tłumione na gażnikach tylko nie pamiętam teraz co dokładnie w każdym razie wiem że nie było to nic wielkiego(też sie tym interesowałem bo mysłałem na kupnem GPZ) :)Jeżeli znajde to jeszcze napisze dokładnie w jaki sposób.Dopisane:Znalazłem-przepustnice mają w górnej częsci 4 otwory i nie pozwalają w pełni wykorzystać przelotu gażnika(perforacja przepustnicy powoduje w odpowiednim momencie utratę podciśnienia i zatrzymanie przepustnicy) Edytowane 11 Maja 2006 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Kolega miał zblokowaną XJ 600N i chodziło w tym o to że gumy które łączą gaznik z krućcem cylindra były w ok 40% przesłonięte - zdemontowalismy te gumy i półokrągłym dłutem wycieliśmy te przesłony ,efekt większa prędkośc maksymalna i lepsze przyspiesznie ,sprawdź może masz coś takiego u siebie. Pozdrawiam sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coco27 Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Dzieki za pomoc.Myslalem już że trzeba bedzie wymieniac wałki rozrządu.To super że da rade to zrobic w miarę tanim kosztem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Witajpotwierdzam wypowiedź jacka1, zapytaj o to Niemców:www.fzrfahrer.deObawiam się że na króćcach i przepustnicach to nie koniec.ŚM nie podaje dokładnych informacji - znam to z autopsji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Trzecia blokada powinna być w tłumiku.o ile dobrze mi się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Ja oddlawialem (co prawda EX500, ale to dokladnie to samo tyle, ze na rynek USA / Kanada). Pod gaznikami masz specjalne podkladki zwezajace przekroj gardzieli. Wystarczy je wyjac. I o ile mnie pamiec nie myli wymienialem jeszcze dysze na inne rozmiary (takie jak katalogowo ma wersja 60 KM). I to tyle.... powodzenia. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coco27 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Hej Jak sprzet bede miał juz na miejscu to wyciągne gazniki i posprawdzam wszystko o czym pisaliscie.Swiadomosc 27 koników troche mnie przeraza ktore w obecnej chwili posiada GPZ(troszke mało) Dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 GPZ 500 występowała w kilku wersjach silnikowych najmocniejsza wersja 60 konna osiąga prędkość 200 km/h. Drugą wersją była nieco słabsza jednostka o mocy 50 KM, natomiast najsłabsza wersja była zdławiona do 27 koni mechanicznych. Wszystkie ograniczenia mocy uzyskano tylko i wyłącznie na wskutek zmian konstrukcyjnych w gaĽnikach i tak w wersji 50 konnej przetłoczono pokrywy zaworów co ograniczyło skok przepustnicy natomiast w wersji 27 konnej na przepustnicach wywiercone zostały 4 otwory które skutecznie zmieszają podciśnienie w gaźnikach przez co nie można w pełni wykorzystać przelotu gaźników. Poza tym gaźnik wersji 27 konnej nie różni się niczym od wersji 60 konnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Ventura, mam swoją kawe ltd450, silnik jest poprzedniiem GPZty, EN, KLE... czy wiesz coś o dławieniu tego silnika? Czy jest on tak samo dławiony jak późniejsze moto? Niestety, swoje moto mam od niedawna i jeszcze nie zdążyłem zajrzeć do gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.