Skocz do zawartości

JAK ODDŁAWIC KAWASAKI GPZ500 1988r Z 27KM NA 60KM?


coco27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Zastanawiam sie w jaki sposob mozna oddlawic kawasaki gpz 500 z 27km na 60? Czy wystarczy zmienic gazniki czy wałki rozrzadu?Własnie kupiłem takie kawasaki a w breifie ma wpisane 20KW czyli 27km.Moze mi ktos powiedziec jak to zrobic tzn odblokowac go na 60km pozdrawiam

Edytowane przez coco27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pisali kiedyś w ŚM to GPZ 500 były tłumione na gażnikach tylko nie pamiętam teraz co dokładnie w każdym razie wiem że nie było to nic wielkiego(też sie tym interesowałem bo mysłałem na kupnem GPZ) :)Jeżeli znajde to jeszcze napisze dokładnie w jaki sposób.

Dopisane:Znalazłem-przepustnice mają w górnej częsci 4 otwory i nie pozwalają w pełni wykorzystać przelotu gażnika(perforacja przepustnicy powoduje w odpowiednim momencie utratę podciśnienia i zatrzymanie przepustnicy)

Edytowane przez Domel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał zblokowaną XJ 600N i chodziło w tym o to że gumy które łączą gaznik z krućcem cylindra były w ok 40% przesłonięte - zdemontowalismy te gumy i półokrągłym dłutem wycieliśmy te przesłony ,efekt większa prędkośc maksymalna i lepsze przyspiesznie ,sprawdź może masz coś takiego u siebie.

 

 

Pozdrawiam sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

potwierdzam wypowiedź jacka1, zapytaj o to Niemców:

www.fzrfahrer.de

Obawiam się że na króćcach i przepustnicach to nie koniec.

ŚM nie podaje dokładnych informacji - znam to z autopsji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oddlawialem (co prawda EX500, ale to dokladnie to samo tyle, ze na rynek USA / Kanada). Pod gaznikami masz specjalne podkladki zwezajace przekroj gardzieli. Wystarczy je wyjac. I o ile mnie pamiec nie myli wymienialem jeszcze dysze na inne rozmiary (takie jak katalogowo ma wersja 60 KM).

 

I to tyle.... powodzenia.

********************

Triumph Speed Triple :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Jak sprzet bede miał juz na miejscu to wyciągne gazniki i posprawdzam wszystko o czym pisaliscie.Swiadomosc 27 koników troche mnie przeraza ktore w obecnej chwili posiada GPZ(troszke mało) Dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

GPZ 500 występowała w kilku wersjach silnikowych najmocniejsza wersja 60 konna osiąga prędkość 200 km/h. Drugą wersją była nieco słabsza jednostka o mocy 50 KM, natomiast najsłabsza wersja była zdławiona do 27 koni mechanicznych. Wszystkie ograniczenia mocy uzyskano tylko i wyłącznie na wskutek zmian konstrukcyjnych w gaĽnikach i tak w wersji 50 konnej przetłoczono pokrywy zaworów co ograniczyło skok przepustnicy natomiast w wersji 27 konnej na przepustnicach wywiercone zostały 4 otwory które skutecznie zmieszają podciśnienie w gaźnikach przez co nie można w pełni wykorzystać przelotu gaźników. Poza tym gaźnik wersji 27 konnej nie różni się niczym od wersji 60 konnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ventura, mam swoją kawe ltd450, silnik jest poprzedniiem GPZty, EN, KLE... czy wiesz coś o dławieniu tego silnika? Czy jest on tak samo dławiony jak późniejsze moto? Niestety, swoje moto mam od niedawna i jeszcze nie zdążyłem zajrzeć do gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...