tazz Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) heja!sorka ze znów zawracam wam głowe ale ponownie mam problem i chciałbym zasiegnąc rady co mam zrobić. jak próbuje go odpalić to chwyci na moment i zaraz zgaśnie, jak odkręce manetke gazu to natychmiastowo gaśnie. nie wiem co moze być przyczyną takiego wariowania silnika. bardzo prosze o rade. pozdrowionka :buttrock: Edytowane 10 Maja 2006 przez tazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 na ciepłym też, czy tylko na zimnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 na ciepłym i zimnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Sprawdz uklad paliwowy, bo wygląda jakby odpalał na oparach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 trzeba popatrzeć do gaźników, może też gubic iskrę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Sprawdż czy jest iskra na świecach i jak świece wyglądają. Jeżeli są dobre moto nie dostaje paliwa. Zobacz do kranika, a potem gażniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 kranik jest OK a iskra też wporzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 A jak masz ustawione iglice? Nie za ubogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 to, że iskra jest ok, to wcale nie znaczy, że jak dostaje ciśnienia, to np nie znika, albo nie przenosi się poza elektrody na świecy, ja bym zaczął od wymontowania gaźników i gruntownego sprawdzenia, co w nich siedzi mogła się nawet dysza przytkać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Czmiel dobrze gada. To że świeca daje iskrę gdy jest wykręcona nie oznacza, że podczas sprężania, kiedy to warunki ciśnieniowo-temperaturowe w silniku się zmieniają, również iskra się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 gaźniki były ściągane juz chyba 10 razy i ten gosciu już nie ma pomysłu co dalej robic ,wszystko jest wyczyszczone i ustawione. zabacze jeszcze co z tą iskrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Zobacz jeszcze czy nie jest zatkane odpowietrzenie zbiornika. Otwórz korek i odpal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Wyjmij gazniki, wyczysc i wyreguluj wg serwisowki. przed wlozeniem sprawdz koniecznie krocce ssace bo w tych rocznikach czesto sa spekane.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 serwisówki nie mam a króćce są nowe :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 spróbuj sprawdzic, czy nie zasysa za dużo fałszywego powietrza, dezodorant, albo coś, możesz też nawet spróbować odpalić na dezodorancie jakims tanim łatwopalnym, testowanym na zwierzętach (psikasz gnoja do airboxu, o ile ma i se moto chodzi), albo na rozpałce do diesla :icon_razz:jesli gaźniki są na bank cacy, to pozostaje zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.