Skocz do zawartości

FZS 600 fazer na torze poznań


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

POniedziałek godzina 16-18 i nabrałem zupełnie nowej opini o fazerku!!

To kurna szybkie moto jest!. Można spokojni epowalczyć z co "cieńszymi " kierowcami plastików 600. Dzisiaj wyprzedzałem nawet cbr900! ale męczyłem się z nią 4 czy 5 kółek, a i tak gdzyby nie wyprzedzanie na zakręcie to nie dałbym rady :wink:

 

Ciekaw jestem jakie są wasze -fazerowiczów- doświadczenia w konfrontacji z innymi moto w różnych sytuacjach.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jechałem dziś na torze z kilkoma fazerami. Fakt, nieźle idą!! Jeden co prawda raz pojechał prosto w zakręcie, ale to nie wina moto, tylko kierowcy. Także całkiem całkiem to jeździ na torze!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle dawał gośc na złotym Fazerku, niebieski kombinezon Alpinestars (widać go na fotach Pieruna). Na Sławińskim do kolana bez problemu dochodził. Jak widać można, trza tylko chcieć i umić, a Fazer do takich zabaw również się nadaje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies 2 lata temu mialem przyjemnosc polatac fazerkiem po torze i bylem bardzo zadowolony :wink: zawieszenie troche wymieka ale czasy ok 2 min da sie wykrecic. gdyby zainwestowac w prpgresywne sprezyny i konkretny amorek z tylu to mozna ze plastikami powalczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe na jakich oponach wycinał ten gościu na złotym Fazerku, czy na szosowych i czy miał standardowe rozmiary?

 

Chętnie bym przyczaił takiego zawodowca, bo ja na moim FZS600 jeżdżę na krawędzi opon a do zejścia na kolano jeszcze całkiem daleko. Ne wiem cze pochylając dalej moto nie skończy mi się przyczepność....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe na jakich oponach wycinał ten gościu na złotym Fazerku, czy na szosowych i czy miał standardowe rozmiary?

 

Chętnie bym przyczaił takiego zawodowca, bo ja na moim FZS600 jeżdżę na krawędzi opon a do zejścia na kolano jeszcze całkiem daleko. Ne wiem cze pochylając dalej moto nie skończy mi się przyczepność....

 

Seryjne z cis 2,9 z tylu i 2,25 z przodu

 

A co do kolana to kwestia gustu i stylu jazdy. I tak najpierw trą podnóżki więc do kolanka wystarczy je wystawić i już. A swoją drogą to mimo starcia ok 1cm podnóżków (no tego tam wystającego pod spodem) i tak nie zamkneliśmy opon. A troche się nakręciliśmy tych kółek :icon_twisted: Myśle że do tego może trzebaby obniżyć ciśnienie w oponkach, albo podnieść podnóżki.

 

PS ale na ulicy nie odważyłbym się powtórzyć takich złożeń, aby trzeć podnóżkami przy 140 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Seryjne z cis 2,9 z tylu i 2,25 z przodu

 

A co do kolana to kwestia gustu i stylu jazdy. I tak najpierw trą podnóżki więc do kolanka wystarczy je wystawić i już. A swoją drogą to mimo starcia ok 1cm podnóżków (no tego tam wystającego pod spodem) i tak nie zamkneliśmy opon. A troche się nakręciliśmy tych kółek :icon_twisted: Myśle że do tego może trzebaby obniżyć ciśnienie w oponkach, albo podnieść podnóżki.

 

PS ale na ulicy nie odważyłbym się powtórzyć takich złożeń, aby trzeć podnóżkami przy 140 :rolleyes:

 

A to Ty pojechałeś w piach na Sławiniaku? Bo ja za kimś z rozpędu poleciałem tam prosto w trawę, ale szybko wróciłem.. Jeśli to Ty, to fajnie się za Tobą jechało a iskry z podnóżków wyglądały harkorowo, bo szły takimi dłuuugimi seriami :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to Ty pojechałeś w piach na Sławiniaku? Bo ja za kimś z rozpędu poleciałem tam prosto w trawę, ale szybko wróciłem.. Jeśli to Ty, to fajnie się za Tobą jechało a iskry z podnóżków wyglądały harkorowo, bo szły takimi dłuuugimi seriami :P

pzdr

 

Hehe nie to byl taki starszy (bez obrazy) Pan na nowym fz6, ale masz racje ze palowal strasznie jechałem ze nim chyba z 6 kółek i nie mogłem go dogonic :) ! Ale narzekał na niestabilność moto pod koniec hamowania przed zakrętami. W sumie to fabryka zje*ała, ja w fazerku z 2003 mam regulacje teleskopu 7 pozycji i napięcia wstępnego z tyłu a w nowym nie ma nic. Chyba dlatego poszedł "w piach".

 

Nie zostaje nic innego jak pojawic sie w next monday i dalej szlifować forme :icon_twisted:

Pzdr

 

Motoradzio - była jedna SV1000 tak mi sie wydaje, wg mnie kierowca nie męczyl jej zbytnio :rolleyes: , ale jestem pewien ze mala SV da rade na bank

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie polecam takiego cisnienia na tor. ja stosuje dosc radykalne 1,9/2,0 tyl/przod ale 2,9 to zdecydowanie zbyt duzo :buttrock:

 

Ja jeździłem z 2.25/2.5, ale bede eksperymentowal , next time wezmę 2.1/2.3 i zobacze jak fazer na to zareaguje

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem z 2.25/2.5, ale bede eksperymentowal , next time wezmę 2.1/2.3 i zobacze jak fazer na to zareaguje

Pzdr

co prawda w Bandycie, ale... 2.2 w obu było super, drugi dzień jeździłem na 2.4 i znaczne pogorszenie własności jezdnych :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda w Bandycie, ale... 2.2 w obu było super, drugi dzień jeździłem na 2.4 i znaczne pogorszenie własności jezdnych ;)

 

Elo

Dzisiaj obniżyłem ciś na 2.0/2.3 (zamiast 2.25/2.5) i niestety bylo gorzej... poza tym opony się bardziej zużyły i nic poza tym. Moze dla fazera to co piszą w ksiązżce serwisowej to jednak prawda

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...