solidna Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Mam problem w Kawasaki ZXR 750 h1 rok.'89 Kiedy zapalam motor to muszę podtrzymać manetkę gazu lub podciągnąć ssanie bo moto pracuje chwilę stabilnie a zachwilę jak popuszczę manetkę gazu to obroty spadaja i gaśnie(te same objawy przy ciepłym i zimnym silniku).Jednym słowem musze mu przygazowywać - wtedy pracuje OK.Natomiast kiedy mu podkręcę na wieksze obroty "pokrętło z linką pod bakiem" pracuje na np.1,5 tyś obrotów i jest OK - nie gaśnie,ale problem jest wtedy taki ,że nie schodzi z obrotów odrazu tylko po dłuzszej chwili - tak jakby sie zawieszał na wyższych obrotach.Sprawdzałem linkę od "gazu" i na końcu linka jest troszkę luźna a kiedy ją naciągnołem(zlikwidowałem luz linki) to wtedy dzwignia od gazy przy silniku nie odbija.Prosze o pomoc w tej sprawie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 CO do schodzenia z obrotów to wydaje mi się że masz lewe powietrze, to razdwa, to masz dysze wolnych obrotów przypachaną.Trzy, wolne powinny być chyba koło 1000, o ile się nie mylę. 1500 to za dużo. Tak czy tak, musisz wytargać i wyczyścić porządnie gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 1000-1200 obrotów na zimnym 1200-1500 przy nagarzanym silniku, (mogą trochę falować) Znalazłem taką informację w "Świecie Motocykli".Ponoć dotyczy większości Kawa czterocylindrowych z lat 90-tych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solidna Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Może ktoś opiszę jak przeczyścić gaźniki.Wiem jak je ściągnąć ale jednak sam opis co do czego przydałby się.A co do lewego powietrza to jeden gostek słysząc silnik też to mówił o lewym powietrzu.Opiszcie proszę to bardziej szczegółowo - może ktos ma serwisówkę do tego modelu Kawasaki ZXR 750 h1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Wedle serwisówki w tym ZXR wolne obroty powinny być w granicach 950-1050. Ja uważam że do 1200 to jeszcze mogą być. A co do obrotów na zimnym silniku, to do tego jest ssanie żeby nie zgasł, obroty powinny być ustawione do ciepłego, a nie zimnego silnika LEwe powietrze masz wtedy gdy przepuszczają Ci łączenia na krućcach ssących( łaczenie gaźnik-cylinder), musisz sprawdzić ich stan, zaciśnięcia opasek itd, łaczenia przy cylindrze.Co do czyszczenia gaźników to poszukaj w archiwum, było to dosć dobrze opisane, a ja mógłbym namieszać niepottrzebnie Edytowane 6 Maja 2006 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solidna Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Chciałbym przeczyscic gaźniki tylko niewiem co i jak, gdzie dysze.Boje sie ,że coś rozreguluje ,a z drugiej strony chciałbym to zrobic sam.Moze ktoś ma serwisówke? [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Problem typowy dla tego modelu i był juz rozpisany na tym forum. Czyszczenie gażników nic nie da! Problem leży w głowicy, a dokładniej jakości zaworów ssących. Na 80% są juz one zgruzowane i remont głowicy Cię nie ominie. Problem ten powoduje opory pracy na wolnych obrotach, użytkownik próbuje je zniwelować poprzez podkręcenie poziomu obrotów (uchylenie przepustnic). Tu pojawia się kolejny problem Kawy, menewr ten powoduje ustawienie gazników w tzw. strefie przejściowej gażników, pomiędzy wolnymi obrotami, a średnim ich zakresem, stąd wolne schodzenie z obrotów. Coś podobno pomaga zastosowanie gażników od innych motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Mam podobny problem ze swoją kawą gpz 500. I powiem tak, czyszczenia prawdopodobnie nic Ci nie da bo juz robilem to wiele razy. BA!! probowalem nawet przemieniac miejscami cewki, membrany itd. NIC TO NIE DAJE, ABSOLUTNIE NIC!!! Ostatnio bawilem sie poziomami paliwa w komorach pływakowych i synchronizacją. I już są troszke lepsze efekty, ale to tylko troszke. Widze ze bede musial glowice sciągac bo juz mnie to wszystko powoli zaczyna dobijać, to czyszczenie gaźników i regulacje wszelakie!!!!!!!!!!!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solidna Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Ale zawory były sprawdzane i regulowane.Moze jest jednak jakas rada na te objawy.Moto smiga prawidłowo tylko te wolne obroty... poprostu trzeba lekko podkrecac manetke gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 tak na szybko to powiem że miałem ten sam problem w ZXR750 doraźnie pomagała regulacja gaźnikówale potem się wkurzyłem i zamontowałem gaźniki od zx9r i było juz wszystko cacyPS takie gaźniki kupiłem za 150zł na bazarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solidna Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 A czy gaźniki pasują bez problemu i z jakich roczników ZXR9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 robiłem to 3 lata temu z tego co wiem sprzęt do dziś lata na tych gaźnikach już dokładnie nie pamiętam jak to z tym montażem chyba była trzeba coś przerobić ale nie wielkiego bo robiłem to samzdaje mi się że to było od rocznika 95 ja miałem te co na środku mają tą śrubkę od regulacji obrotówkiedyś już o tym piasłem na foru ale chyba jux nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.