Kali00 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Witam. Jeździłem sobie po polach na dt80LC mojej , i nagle zaczęła mi dziwnie chodzić,tak jakby coś szeleściło stukało w silniku więc ją zgasiłem.Dodam,że moto było słabe u dołu nie chciało nawet przymieszać w miejscu..Zgasiłem od razu jak usłyszałem dziwne odgłosy w silniku i później juz nie chciała odpalić. :/ Jak próbowałem odpalać to strzelało coś z gaxnika lub tłumika (nie wiem bo byłem w kasku) Przeczyściłem gaźnik..OWszem było troche syfu,ale teraz dalej nie chce palić :icon_twisted: Co zrobić..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jak coś w silniku to najlepiej pokolej rozbierać i patrzeć. to może być pierścień, łożyska na wale, w karterach.. dużo możliwości. na początek zwykle zdejmuje sie cylinder i patrzy czy nie ma luzu na wale i czy cylinder oraz pierścienie są w porządku. jak to nie pomoze szukasz dalej do skutku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Zdaje mi się że to pierścenie, zdejmij cylinder i zobacz co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 lepiej rozbierz bo jak będziesz próbował odpalić to możesz zrobić gorzej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 lub odkrec klape od zaploinu i zobacz czy sie nie odkrecil luib przestawil mialem tak kiedys ze jechalem i nagle cos szczelilo odkrecilem klape i okazalo sie ze odkrecil sie zaplon lub mozliwe ze magneto ci sie odkrecilo i zerwalo klin nie odpalisz jej i bedzie strzelac lub cos nie tak z pierscieniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Moim zdaniem- tak jak mówił kolega Zysio jest to klin. Odkręć zobacz. Jak nie to szukaj dalej :D I napisz co znalazłeśPozdr. Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butryn Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 kurka mialem to samo co ty piszesz... normalnie wszystko sie zgadza. niestety u mnie poszly pierscienie i tłok. Tez mam DT80. Pzd.Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 pierdyknal ci pierscien. i jak dla mnie to to na prawie 100% typowy objaw jaki zaobserwoalem u siebie, w NS1 coprawda. rozbierz silnik i oblukaj. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 BTW tematu o DTku. Pytanie moze glupie ale jak zalozyc linke do predkosciomierza. Za Chiny nie idzie jej wcisnac do slimacznicy...chyba ze trzeba cale kolo rozbierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienias99 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 zatarta ;) nieestety raczej pierscienie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha RD YPVS Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Na 99% poszły ci pierscienie a jak piersciebie to pewnie tez tłok..... Lecz zanim zdejmiesz cylinder sprawdz klin na magnecie jesli jest ok to mozesz sciagac cylinder.Powodzenia i oby to był tylko klin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Na 99% poszły ci pierscienie a jak piersciebie to pewnie tez tłok..... Lecz zanim zdejmiesz cylinder sprawdz klin na magnecie jesli jest ok to mozesz sciagac cylinder.Powodzenia i oby to był tylko klin... Przykro mi, ale nic dodać nic ująć :wink: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Tak macie racje , pierścionki poszły i się posypały do skrzyni korbowej..Wymieniam tłok + uszczelki + szfil.. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 hmm...... mam takie male pytanko....a co w takiej sytuacji sie robi z nicklasem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 w dt 80 cylinder to zeliwo :icon_mrgreen: chyba ze tuning poloni :banghead: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.