Pastor Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Witam!Mam MZ ETZ 251 89r, zapłon elektroniczny. Motor jest po remoncie stał od remontu jakieś 8 miesięcy nic nie ruszany nawet nie odpalany był silnik po remoncie. Motor cały był rozkładany, w celu pomalowania. Złożyłem go już, wszystko jest ok, iskra jest. Silnik nie chce odpalić, czasem jak coś w gaźniku pokręcę to co i raz strzela z tłumika, jkby chciał załapać, ale nie może. Świeca jest mokra(wilgotna), świeca to isolator special czy cóś takiego. Próbowałem go też z popychu ale, koło tylko sie ;) ślizga . w ogóle nie mam już pomysłów na to. Olej w mieszance to jakiś castrol super ...... do 2T, a w skrzyni też castrol 80W. Prosze o pomoc!! za wszstkie odpowiedzi serdecznie dziękuję :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a moze zaplon masz zle ustawiony? jak strzelilo z tlumika to zapewne zaplon ale co ci sprzeglo sie slizga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Sprawdz zaplon, wymien swiece- mi jak strzelal z tlumika to swieca padla, sprawdz gaznik, najlepiej wykrec dysze w gazniku i je przedmuchaj, ewentualnie wyreguluj gaznik ( chyba ze na takim ustwieniu dzialala wczesniej to nie reguluj). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a moze zaplon masz zle ustawiony? jak strzelilo z tlumika to zapewne zaplon ale co ci sprzeglo sie slizga?Zapłon ustawiałem zegarem na jakieś 2,7 przed GMP, a motor można pchać na 1 tylko ciężko trochę jest i jak puszczam sprzęgło to jeszcze ciężej, czyli chyba tak ma być. Aha jak kopie na sprzęgle to wał się nie kręci, czyli chyba ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jesli juz na puch to na 2 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 zmien swiece na inna moze cieplota zlazerkinij na impulsator jak jest przykrecony powinny byc slady na obudowie alternatora pod nim jak byl dawniej przykreconypo remoncie jest sporo chemikaliow w silniku i to moze przez nie swieca jest mokra a paliwo nie dochodzi podlej troszke do cylindra sprawdz kranik lubi nawalac po dlugim postoju sprawdz zaworek iglicowy w gazniku i poziom paliwasprawdz elektryke przewody akumulator jak jest slaby to nie odpali etka potrzebuje sporo pradu bezpieczniki sniedziejasprawdz czy zaciaga ssanie???????????? acha i sprobuj tak wylaczony kluczyk wlacz ssanie kopnij 2 razywlacz kluczyk wylacz ssanie kopnij 2razypowtorz jeszcze raz Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jak ktoś chce odpalać etke na pych to robi się to tak:Trzeba pchać na luzie i włączyć 2 bieg po zakręceniu silnika bez sprzęgła włączamy na 1 i w tej chwili powinna odpalić. Przeczytałem w książce bo przez tydzień jeździłem bez akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jak ktoś chce odpalać etke na pych to robi się to tak:Trzeba pchać na luzie i włączyć 2 bieg po zakręceniu silnika bez sprzęgła włączamy na 1 i w tej chwili powinna odpalić. Przeczytałem w książce bo przez tydzień jeździłem bez akumulatora.gdzie zes to przeczytal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 gdzie zes to przeczytal?? A tu żem przeczytał. „Jeżdże motocyklem mz” strona 161 „jazda bez akumulatora". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ale etka z elektronicznym modulem zaplonu bez akumulatora to chyba ciezko bedzie jechac :icon_twisted: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ale etka z elektronicznym modulem zaplonu bez akumulatora to chyba ciezko bedzie jechac :icon_twisted: Zgadza się etką z elektronikiem nie wolno jeździć bez akumulatora bo może się moduł spalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 mam świetny sposób na odpalanie silnika ! podłączam wiertarkę od strony zapłonu i jazda, przy 3 tys obr nie ba ta żeby nie odpalił, ostatnio odpaliłem tak glebogryzarkę (4T 150cc) która ma zajebistą komprechę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 SZkoda że moja wiertarka niemogła odpalić silnika cz przygotowanergo do kartingu 160ccm na 6 biegu przez wałek zdawczy zamiast kręcić poszedł dymek z wiertarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 mam świetny sposób na odpalanie silnika ! podłączam wiertarkę od strony zapłonu i jazda, przy 3 tys obr nie ba ta żeby nie odpalił, ostatnio odpaliłem tak glebogryzarkę (4T 150cc) która ma zajebistą komprechęja przez takie odpalanie motorynki stracilem wiertarke trzebabylo troche pokrecic by dziada odpalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ja takie cuda robie 500wattowym boshem, zwiększam moc stopniowo żeby wiertarki nie spalić, dopiero jak się rozkręci daje fullpower, gdy wiertarka ma dość duże obroty to wątpie zeby się przegrzała Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.