Skocz do zawartości

suzuki GS 650 G


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc ! Akurat 650 to nie byl zbyt udany(jest n/t w starych S.M.), mial problemy z zbyt mala iloscia oleju na 2 czy 3 panewce- efekt moto przestaje chodzic,nie pamietam czy Suzuki rozwiazala ten problem, moze kto bedzie wiedzial. Moto mozna kupic i 100 letnie, zalezy tylko do czego ma sluzyc?Ja mam na przyklad 32 letni i 27 Letni i oba w dobrym(bezproblemowym) stanie technicznym, jesli moto bylo caly czas serwisowane i zadbane to wiekszych problemow ze starociami nie widze, ale dla mnie zadne moto nie straszne. Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś napisał ze ma 35 tyś przebiegu i przeszedł już remont w niemczech - na co podobno są jakieś faktury :roll: troche mnie to własnie zastanowiło - generalnie intersuje mnie ile mozna mniej więcej za to dać ?? a motocyklem nie zamierzam się raczej ścigać (do tego służy mi samochód) poprostu dobijają mnie korki w Warszawie i chciałem troszke szybciej się przez nie przebijać - nie wiesz gdzie można jakieś foto znaleźć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! To moze jakis mniejszy za podobna cene? np Suzi GS 500, KawasakiGPZ 500?Mysle ze to lepszy wybor do jazdy po miescie.Jesli chodzi o ceny to w kiosku dostaniesz Gielde Motocyklowa, albo Dizmar, albo Swiat M. tam sobie znajdziesz co Ci potrzeba. Janek.P.S.Nie mam pojecia ile moze kosztowac GS 650G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ok jutro napewno kupię gazete :) nie upieram się konkretnie nad tym motocyklem - poprostu dostałem ofertę i próbuję się czegoś o nim dowiedzieć szczególnie ze o motocyklach wiem nie za duzo :roll: a szukam dość taniego motocykla i zeby był w miare dobry - a ten co masz w podpisie to co to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie intersuje mnie ile mozna mniej więcej za to dać ?? a motocyklem nie zamierzam się raczej ścigać (do tego służy mi samochód) poprostu dobijają mnie korki w Warszawie i chciałem troszke szybciej się przez nie przebijać - nie wiesz gdzie można jakieś foto znaleźć ??[/b]

 

*** Nikt tego nie wie ile mozna dac, za ciezki do przebijania sie przez korki, czesci drogie, jedyna mozliwosc to kuipic egzemplarz w idealnym stanie co w Polsce jest raczej niemozliwe.

Nie wiem co pisali w SM, ale seria Suzuki GS ma jedne z najtrwalszych silnikow i skrzyn wsrod starej japonii - ich pieta achillesowa to kiepski uklad ladowania, na co proponuje zwrocic szczegolna uwage. To samo z zawieszeniami ihamulcami, ktore na wspolczesne warunki sa juz troche archaiczne i wymagaja przewodow w stalowym oplocie i sintered pads. Zaleta jest dyfer, wada maly zbiornik paliwa.

Ogolnie propozycja dla konesera, ktory ma kase i chcialby sie pobawic, a nie zamiennik dla samochodu w warszawskich korkach. Dalej przyspieszenia ma lepsze niz wiekszosc samochodow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Ogolnie propozycja dla konesera, ktory ma kase i chcialby sie pobawic, a nie zamiennik dla samochodu w warszawskich korkach. Dalej przyspieszenia ma lepsze niz wiekszosc samochodow...

 

Nie na temat lekko - Adam, adres zamieszkania zmieniłeś?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*** Nikt tego nie wie ile mozna dac, za ciezki do przebijania sie przez korki, czesci drogie, jedyna mozliwosc to kuipic egzemplarz w idealnym stanie co w Polsce jest raczej niemozliwe.

Nie wiem co pisali w SM, ale seria Suzuki GS ma jedne z najtrwalszych silnikow i skrzyn wsrod starej japonii - ich pieta achillesowa to kiepski uklad ladowania, na co proponuje zwrocic szczegolna uwage. To samo z zawieszeniami ihamulcami, ktore na wspolczesne warunki sa juz troche archaiczne i wymagaja przewodow w stalowym oplocie i sintered pads. Zaleta jest dyfer, wada maly zbiornik paliwa.

Ogolnie propozycja dla konesera, ktory ma kase i chcialby sie pobawic, a nie zamiennik dla samochodu w warszawskich korkach. Dalej przyspieszenia ma lepsze niz wiekszosc samochodow...

 

thx za opinie napewno to rozważę - a moze mozesz mi coś poleciś do powiedzmy 4 000 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M. napisal:

MZ i ubranie.

to raczej nie wchodzi w gre :) -

 

*** Zawsze mozesz wybrac Jawe. Specjalnie jesli to twoj pierwszy, albo jeden z pierwszych motocykli. Ze stara japonia jest tak ze im nizsza cena moto, tym wiecej dokladasz aby jezdzic. Do japonczyka z 4 k zl musisz liczyc nastepne 4k zeby go odrestaurowac i muc jezdzic. Poza tym 99% tych sprzetow jest po dzwonach i na szybko klejone w Polsce, zeby tylko sprzedac.

Zeby kupic stara japonie w Polsce musisz miec troche wolnej kasy - tak z 10k zl, byc dobrym mechanikiem i miec duzo cierpliwosci ( czekanie na czesci). Albo mozesz miec mniej kasy, ale pracowac w warsztacie i miec kontakty na uzywane czesci.

Cos takiego jak kolega Jannikiel z tego forum.

Jak zrobisz taki motocykl to masz radosc na dlugie lata, ale zrobienie nie jest latwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w zeszlym roku kupilem GS 550 z '82 po 60 tys., dalem za nia 2,7tys ale przez zime wlozylem 3 razem ze straconym czasem wychodzi ok. 7 tys. , jakbym zaczynal jeszcze raz to pewnie zaczalbym od czegos za 7,

stare GS moze nie sa najmniejsze i najlzejsze ale w wawie w korkach sie sprawdzaja a co do hamulcow - nie wiem jak w GS 650 ale w mojej katanie mam 2 tarcze z przodu i zadnych do nich zarzutow.

Aha na czesci nie czekalem nigdy dluzej jak miesiac :-)

Roznica miedzy GS500 a GS650 (poza wiekiem) sprowadza sie w zasadzie do 2 rzeczy;

masy (roznica z 60 kG - jak zaczynasz to wazne!) i kosztow ew. napraw (2 gazniki, dwa cylindry, 4 zawory itp w GS500).

Ale jakbys mimo wszystko kupil GS 650 (a to naprawde maszyna z charakterem) to skontaktuj sie bo mam niezlego mechaniora

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w zeszlym roku kupilem GS 550 z '82 po 60 tys., dalem za nia 2,7tys ale przez zime wlozylem 3 razem ze straconym czasem wychodzi ok. 7 tys.

stare GS moze nie sa najmniejsze i najlzejsze ale w wawie w korkach sie sprawdzaja a co do hamulcow - nie wiem jak w GS 650 ale w mojej katanie mam 2 tarcze z przodu i zadnych do nich zarzutow.

 

*** No to gratulacje, ciesze sie ze ci dobrze sluzy. Co do hamulcow to 650 ma rowniez 2 tarcze z przodu - chodzilo mi o to ze nie sa to hamulce `2 palcowe`.

A motocyklem z charakterem bedzie jak sie ja odchudzi o 100 kg ( i ludzie to robia, tylko nie wiem czy w Polsce).

Pozdrowki - Adam M + GS 1150 z przodem i tylem od GSXR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...