Baqu Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Muszę dorobić kluczyk bo mam jeden a wiesz jak to jest może nie być wcale potrzebny ale wole mieć , bo bez kluczyka koszty dorobienia wzrosna 2 razy w Wroclawiu zaspiewali około 650 zl koleś z serwisu Yamahy mówił że u sąsiadów taniej A to lajcik jakbyś potrzebował pomocy pisz pw powiem ci co masz powiedzieć po niemiecku a jakby całkiem to mogę z tobą skoczyć do salonu :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 (edytowane) Zapodaj linka do tych CRASH PADYów co nie wymagają absolutnie żadnego wiercenia bo coś nie mogę do CBR600 F znaleźć do RR jest ale w zestawie otewornica do zrobienia otworów. Zapodaj tez fotki jak masz to u siebie zamontowane. Pozdro Uffff, skończyłem o północy składać kufer (ponad 4 godziny). Największa zabawa ze światełkiem stopu. Normalnie chińskie puzzle. Dostajesz worek półproduktów i masz to złożyć. Nie ominie cię wiercenie w kufrze, wybijanie dziur w płycie, składanie lampek lampeczek żaróweczek, jakbym wiedział to bym normalnie sobie odpuścił ten STOP. No ale bezpieczeństwo itepe, więc kupiłem. W mojej galerii dodałem fotki akcesoriów. Niestety zdjęcia późno-wieczorno-północne, więc do artystycznych się nie zaliczają, ale co trzeba to widać. Mi się podoba :) A tu link, jakby ktoś nie sięgnął do podpisu :icon_evil: http://www.bikepics.com/members/nowykubi/06cbr600/ Edytowane 7 Marca 2008 przez Nowy Kubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Uffff, skończyłem o północy składać kufer (ponad 4 godziny). Największa zabawa ze światełkiem stopu. Normalnie chińskie puzzle. Dostajesz worek półproduktów i masz to złożyć. Nie ominie cię wiercenie w kufrze, wybijanie dziur w płycie, składanie lampek lampeczek żaróweczek, jakbym wiedział to bym normalnie sobie odpuścił ten STOP. No ale bezpieczeństwo itepe, więc kupiłem. W mojej galerii dodałem fotki akcesoriów. Niestety zdjęcia późno-wieczorno-północne, więc do artystycznych się nie zaliczają, ale co trzeba to widać. Mi się podoba :icon_mrgreen: A tu link, jakby ktoś nie sięgnął do podpisu :icon_razz: http://www.bikepics.com/members/nowykubi/06cbr600/ Crasch Pady OK, ale szczeże to ci powiem że w życiu nie złożył bym sztywnego kufra do tego typu motocykla (torby tekstylne to maks), wygląda jak wielki "ciało obce" przyszyte z innego organizmu :) w ogóle jakoś sie nie harmonizuje z moto. Ale może to kwestia gustu :) Jakoś też nigdy nie podobały mi się wysokie szyby, może to i wygodne bo mniej wieje ale chyba w takich maszynkach wolę smukłość i filigranowość a nie jakieś wystające organy. Badziej mi to do turystyka pasuje. Ale co kto lubi, o gustach się nie dyskutuje :icon_razz: To Tobie ma sie podobać nie mi, odwaliłeś kawał dobrej roboty. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Crasch Pady OK, ale szczeże to ci powiem że w życiu nie złożył bym sztywnego kufra do tego typu motocykla (torby tekstylne to maks), wygląda jak wielki "ciało obce" przyszyte z innego organizmu :icon_mrgreen: w ogóle jakoś sie nie harmonizuje z moto. Ale może to kwestia gustu :) Jakoś też nigdy nie podobały mi się wysokie szyby, może to i wygodne bo mniej wieje ale chyba w takich maszynkach wolę smukłość i filigranowość a nie jakieś wystające organy. Badziej mi to do turystyka pasuje. Ale co kto lubi, o gustach się nie dyskutuje :) To Tobie ma sie podobać nie mi, odwaliłeś kawał dobrej roboty. Pozdro Nie twierdzę, że kufer to najlepsze co może spotkać sporta, ale jak się chce jeździć dalej i turystycznie na kilkudniowe i dłuższe wypady, to nie za bardzo jest inna opcja. Poza tym jeden ruch i kufer zdjęty "na miasto". A i tak srebrny się dużo lepiej komponuje jak czarny. Mi się całkiem podoba, przyznaję, chociaż sprzęt bardziej turystycznego charakteru nabiera. Ale przez to i postronni, tudzież policja, mniej za "dawcę" Cię odbierają :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 No te crashpady sie lepiej prezentuja niz kumpla ale dekli chyba rez nie uratuja. Tylko nie jestem pewny co do mocowania czy troche nie za slaby ten podciag do ktorego je przykreciles.A co do kufra Hmmmm o gostach sie nie dyskutuje . Moze to i praktyczne ale w zyciu nie oszpecilbym tak sprzetu:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mery Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Ktoś kiedyś prosił o info na temat forum poświęconego tylko CBR - proszę bardzo poniżej jest link, chyba jest to początkujące formu - ale dzięki nam może sie to zmienić ;-) http://www.honda-cbr.pl/forum/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baqu Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Baqu , daj jakiś namiar na te crashe. Ja zamawiam w sklepie współpracującym z louisem we frankfurcie z katalogu oni przysyłają je do nich ja odbieram i płace :icon_eek: Co do montażu to bezproblemowy. Trzeba sobie zmierzyć gdzie montować, żeby nie kolidowało z owiewką (nie za nisko), potem zdjąłem owiewki i przykręciłem. Nie chcąc niszczyć lakieru na ramie okleiłem pod montaż ramę 1 warstwą izolacji z materiału oraz minimalnie wygładziłem pilnikiem krawędzie adaptera, aby nie wbiły się w lakier. Po skręceniu wszystko się ładnie ścisnęło i ani drgnie. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Zakładał ktoś z Was turystyczną szybę do F4?Właśnie szukam trochę wyższej od seryjnej, żeby tak nie wiało, bo dmucha jak na golasie :bigrazz: Możecie coś polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Zakładał ktoś z Was turystyczną szybę do F4?Właśnie szukam trochę wyższej od seryjnej, żeby tak nie wiało, bo dmucha jak na golasie :icon_mrgreen: Możecie coś polecić? Toż przeca napisałem że Puiga Racing załozyłem, nawet foty są. Nie jest to szyba turystyczna, ale jest wyższa. Turystyczna ma taki fartuch wygięty do góry i w ogóle mi się nie podoba. Za tą da się skryć. Przy 160 więcej jest hałasu niż wiatru, oczywiście lekko głowę trzeba już schylić, ale leżeć na baku nie ma potrzeby. A to przy wzroście 182 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 nie wiecie może jaki płyn do chłodnic można zastosować do cbr 600 fs? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Witam mam pytanko odnosnie demontażu czołowej owiewki jak to jest z jej demontażem czy nie sprawia jakis trudnosci sytuacja do tego zmusza f4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mototom125 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Witam mam pytanko odnosnie demontażu czołowej owiewki jak to jest z jej demontażem czy nie sprawia jakis trudnosci sytuacja do tego zmusza f4z demontażem wielkich trudności niema trzeba zrzucić wypełnienia przy czaszy baku potem boczne owiewki poodkręcać a najlepiej też zdjąć niezapominać o wypełnieniu koło chłodnicy odkręcić lusterka no i już mamy czachę zdjętą sprawa banalna tylko robić to spokojnie i pomału żeby czegoś niepołamać a co do crash padów puig (tematy wcześniej) to sprawdzałem w mojej dorobiłem sobie takie mocowanie jak jest w puigu i z różnymi długościami śruby kładłem moto to wyszło mi że crash musiał by mieć z 12-15 cm długości chociaż i tak lewy dekiel przy takiej wielkości crasha nie jest chroniony do końca a przy większej przewrotce to niewiem czy taki crash nie skrzywiłby tego profilu aluminiowego w ramie, zastanawiam się nad crashami z womet-tech trzeba wiertać owiewki ale plus jest że crash jest niżej i jest przykręcony w dobrym miejscu w ramie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 z demontażem wielkich trudności niema trzeba zrzucić wypełnienia przy czaszy baku potem boczne owiewki poodkręcać a najlepiej też zdjąć niezapominać o wypełnieniu koło chłodnicy odkręcić lusterka no i już mamy czachę zdjętą sprawa banalna tylko robić to spokojnie i pomału żeby czegoś niepołamać ok dzieki mototom125 tak właśnie slyszalem ze to bez nerwów trzeba pozyjemy zobaczymy jak to sie sciagnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baqu Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Zgadzam się z owiewkom nie ma dużo problemów a co do crashpadów ja kupuję puig nie chcę się bawić z przewiercaniem itp kolega wcześniej pokazywał fajne fotki i podobają mi się takie :clap: pozdro :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 WITAM jeszcze raz wróce do tematu czy przy demontażu czołowej owiewki trzeba też sciagac lampe i półke z licznikami z góry dzieki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.