Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

witam :D wszytskich posiadaczy f4 :icon_razz: czy jest możliwość by mi ktoś napisał jakie najlepiej opony do tej CBR zakładać? jakieś znane , polecane? i fajnie by też było gdyby były niskoprofilowe;) ułatwiło by mi to zdecydowanie jazdę po mieście przy mojej wyokości. :bigrazz: Pozdrawiam :wink: ;)

 

ja mam michałki 180/55/17 i jest miodzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :wink: wszytskich posiadaczy f4 :icon_razz: czy jest możliwość by mi ktoś napisał jakie najlepiej opony do tej CBR zakładać? jakieś znane , polecane? i fajnie by też było gdyby były niskoprofilowe;) ułatwiło by mi to zdecydowanie jazdę po mieście przy mojej wyokości. :smile: Pozdrawiam ;) ;)

 

Nie chcę być złośliwy ale o oponach na tym forum tematów było już chyba z milion. Nie wiem też o co Ci chodzi stwierdzeniem "fajnie by też było gdyby były niskoprofilowe"?? Rozmiar opon zaleconego przez producenta nie powinno sie zmieniać tzn. zakładać szerszych lub o niższym profilu, zdecydowanie pogorszy to prowadzenie motocykla. producent wybierając dany typ opon do danego motocykla poprzedził to szergiem prób, wszelka ingerencja w rozmiar ogumienia psuje sprawę i najlepiej zakładać przewidziany przez producenta.

 

W ramach przypomnienia do CBR 600 F4:

Przód 120/70 R17 58W

Tył 180/55 R17 73W

 

ja mam michałki 180/55/17 i jest miodzio

 

Co znaczy jest miodzio? Jaki model? powiem Ci że twoja wypowiedz to żadna informacja :banghead:

 

Wcześniej miałem założone Brigistone BT010 i nie polecam tych opon, słabo trzymają na suchym, dość dobrze odprowadzają wodę ale ogólnie bardzo drewniane i trzeba uważać zwłaszcza lubi puścić przód w złożeniu.

 

Teraz mam Dunlop Qualifier i powiem tak, opony bardziej pod sport niż do jazdy na codzień, jak są nie rozgrzane to dosyć śliskie, po rozgrzaniu trzymają OK ale tylko na suchym, na mokrym trzeba uważać i to bardzo. Na torze puścił mi ostatnio przód w pełnym złożeniu i skończyło sie małym szlifem i to dość niespodziewanie, opony jak trzymają to trzymają ale jak już puści to dość raptownie i bez wyraźnej granicy wyczucia kiedy to nastąpi.

Przebiegu też się nie ma co spodziewać po nich rzędu 20 tys. Ale coś za coś jak trzyma to się zużywa.

 

Uważam że opony bardziej do ostrej jazdy z wizytami na torze niż do turystyki czy spokojnego śmigania.

 

 

Pozdro

Edytowane przez enZo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o Pirelli Diablo Strada do jazdy długodystansowej?

Już kilkoro moich znajomych założyło, co prawda nie do CBR, ale np. do VFR, SV i są bardzo zadowoleni.

 

Ja mam w tej chwili fabryczne Bridgestone, ale przy planowanym przebiegu to będą raptem na ten sezon i już myślę, co next.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o Pirelli Diablo Strada do jazdy długodystansowej?

Już kilkoro moich znajomych założyło, co prawda nie do CBR, ale np. do VFR, SV i są bardzo zadowoleni.

 

Ja mam w tej chwili fabryczne Bridgestone, ale przy planowanym przebiegu to będą raptem na ten sezon i już myślę, co next.

 

narazie jestem wierny MIchelinom, natomiast znajomi jeżdżcy turystami mają Pirelki Diablo Strada i sobie je chwalą, ale podobno podczas deszczu ciężko opanować moto,

tyle wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jestem szczesliwym posiadaczem cbr 600 F3 1998 rok. mam małe pytanko ile wchodzi płyny chłodzącego ? do chłodnicy oczywiscie i chciałbvym zapytac co moze byc zepsute ze wogule nie wskazuje mi temperatury niewiem czy jakis czujnik padł czy co;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczne :D zmieniasz jak schodza no chyba ze przez 6 lat nie dasz rady ich zjechac :D mi srednio dwa komplety w sezonie ida :) ale to sporty...

 

A z kórego roku masz sprzęt? bo nie sądze żeby miał 10 tys przejechanem, nie sugeruj się przebiegeim tylko stanem technicznym. Jeśli chodzi o napinacz to głównym elementem który sie w nim zużywa jest sprężyna, przestaje wypychać czpień i łańcuszek rozrządu zaczyuna dzwonić. Można ją "podkręcić" ale ta operacja spowoduje uciszenie tylko na jakiś czas, pozniej znowu zacznie brzeczeć, nie ma sęsu, ja założyłem nowy i jest cisza. Z tego co wiem napinacz w CBR to jak element eksploatacyjny i wymienia sie go tak co 25-30 tys km, mi zaczoł dzwonić przy 27 tys.

 

Kupilem przedłużkę przegubową do grzechotki 3/8 cala i wymieniłem sam bo nie ufam żadnym mechanikam :clap: :clap: słaby dostęp ale jak ma się zwinne palce to da radę :D

Na Małą jadę, spotaknie na parkingu w Rzeszowie przy głównej komędzie policji przy ulicy Dąbrowskiego o 8 rano, jedziemy z eskortą POLICJI :icon_mrgreen: z pierszeństwem :bigrazz: Zapraszam.

 

Pozdro

 

Padaja enZo nawet po 10 tysiacach nie wiem od czego to zalezy :-(

 

Ja mam przerobilem od fazera i smiga jak szalony, faktycznie blad tkwi w budowie sprezyny za slabo dociska. Co do przedluzki da rade bez jej kupna ale nerwicy szybko mozna sie nabawic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pytanko odnosnie oleju jak kupilem moto ten napinacz prawie ze niebylo go slychac brzeczenia ale jak zmienilem olej na full syntetyk to masakra powiedzcie mi czy dobrze zrobilem ze wlalem olej 7100 Motul 10W40 czy on jakies szkody robi ?????? powiedzcie na jakich wy jezdzicie ja zmienilem jak miala niecale 10 tys przerbiegu wiec co polecacie jescze raz wymiane na polsyntetyk bardzo prosze o konkretne wypowiedzi dzieki z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pytanko odnosnie oleju jak kupilem moto ten napinacz prawie ze niebylo go slychac brzeczenia ale jak zmienilem olej na full syntetyk to masakra powiedzcie mi czy dobrze zrobilem ze wlalem olej 7100 Motul 10W40 czy on jakies szkody robi ?????? powiedzcie na jakich wy jezdzicie ja zmienilem jak miala niecale 10 tys przerbiegu wiec co polecacie jescze raz wymiane na polsyntetyk bardzo prosze o konkretne wypowiedzi dzieki z gory

 

siemka, ja do swojej f4 leje półsyntetyka 10w40 Motul 5100 bo tak zaleca serwisówka (oczywiście zalecenia co do rodzaju oleju a nie firmy), (nie jestem pewien ale do f4i też honda chyba zaleca 10w40 połówkę).

a co miałeś lane wcześniej??

jeżeli nie robisz jakiś przeróbek to rób to co zaleca serwisówka a olej wymieniaj częściej jak 10tys.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moge sie dowiedziec gdzie ja dokladnie kupiles i ile dales???????????

 

kupilem w Jarosławiu na podkarpaciu motorek po lekkim szlifie na lewa strone sciagniety w maju 2007 ze stanow przebieg 400km , dalem za nia 16.500zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przednim światłem. Jest źle ustawione chyba. Jadąc świeci mi w odległości 4-5 m od motocykla taką kulą światła bardziej na lewo a dopiero dalej widać słup światła świecący do przodu. Może Wy wiecie jak powinien wyglądać prawidłowy promień światła w f3 ??

 

Opcja dwa: odłączył mi się kabelek od żarówki pozycyjnej do kostki... i nie wiem gdzie ta kostka jest aby to podłączyć... Pomocy :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...