Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Muszę dorobić kluczyk bo mam jeden a wiesz jak to jest może nie być wcale potrzebny ale wole mieć , bo bez kluczyka koszty dorobienia wzrosna 2 razy w Wroclawiu zaspiewali około 650 zl koleś z serwisu Yamahy mówił że u sąsiadów taniej

 

 

A to lajcik jakbyś potrzebował pomocy pisz pw powiem ci co masz powiedzieć po niemiecku a jakby całkiem to mogę z tobą skoczyć do salonu :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj linka do tych CRASH PADYów co nie wymagają absolutnie żadnego wiercenia bo coś nie mogę do CBR600 F znaleźć do RR jest ale w zestawie otewornica do zrobienia otworów.

 

Zapodaj tez fotki jak masz to u siebie zamontowane.

 

Pozdro

 

 

Uffff, skończyłem o północy składać kufer (ponad 4 godziny). Największa zabawa ze światełkiem stopu. Normalnie chińskie puzzle. Dostajesz worek półproduktów i masz to złożyć. Nie ominie cię wiercenie w kufrze, wybijanie dziur w płycie, składanie lampek lampeczek żaróweczek, jakbym wiedział to bym normalnie sobie odpuścił ten STOP. No ale bezpieczeństwo itepe, więc kupiłem.

 

W mojej galerii dodałem fotki akcesoriów. Niestety zdjęcia późno-wieczorno-północne, więc do artystycznych się nie zaliczają, ale co trzeba to widać. Mi się podoba :)

 

A tu link, jakby ktoś nie sięgnął do podpisu :icon_evil:

http://www.bikepics.com/members/nowykubi/06cbr600/

Edytowane przez Nowy Kubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uffff, skończyłem o północy składać kufer (ponad 4 godziny). Największa zabawa ze światełkiem stopu. Normalnie chińskie puzzle. Dostajesz worek półproduktów i masz to złożyć. Nie ominie cię wiercenie w kufrze, wybijanie dziur w płycie, składanie lampek lampeczek żaróweczek, jakbym wiedział to bym normalnie sobie odpuścił ten STOP. No ale bezpieczeństwo itepe, więc kupiłem.

 

W mojej galerii dodałem fotki akcesoriów. Niestety zdjęcia późno-wieczorno-północne, więc do artystycznych się nie zaliczają, ale co trzeba to widać. Mi się podoba :icon_mrgreen:

 

A tu link, jakby ktoś nie sięgnął do podpisu :icon_razz:

http://www.bikepics.com/members/nowykubi/06cbr600/

 

 

Crasch Pady OK, ale szczeże to ci powiem że w życiu nie złożył bym sztywnego kufra do tego typu motocykla (torby tekstylne to maks), wygląda jak wielki "ciało obce" przyszyte z innego organizmu :)

 

w ogóle jakoś sie nie harmonizuje z moto. Ale może to kwestia gustu :)

 

Jakoś też nigdy nie podobały mi się wysokie szyby, może to i wygodne bo mniej wieje ale chyba w takich maszynkach wolę smukłość i filigranowość a nie jakieś wystające organy. Badziej mi to do turystyka pasuje.

 

Ale co kto lubi, o gustach się nie dyskutuje :icon_razz: To Tobie ma sie podobać nie mi, odwaliłeś kawał dobrej roboty.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crasch Pady OK, ale szczeże to ci powiem że w życiu nie złożył bym sztywnego kufra do tego typu motocykla (torby tekstylne to maks), wygląda jak wielki "ciało obce" przyszyte z innego organizmu :icon_mrgreen:

 

w ogóle jakoś sie nie harmonizuje z moto. Ale może to kwestia gustu :)

 

Jakoś też nigdy nie podobały mi się wysokie szyby, może to i wygodne bo mniej wieje ale chyba w takich maszynkach wolę smukłość i filigranowość a nie jakieś wystające organy. Badziej mi to do turystyka pasuje.

 

Ale co kto lubi, o gustach się nie dyskutuje :) To Tobie ma sie podobać nie mi, odwaliłeś kawał dobrej roboty.

 

Pozdro

 

Nie twierdzę, że kufer to najlepsze co może spotkać sporta, ale jak się chce jeździć dalej i turystycznie na kilkudniowe i dłuższe wypady, to nie za bardzo jest inna opcja. Poza tym jeden ruch i kufer zdjęty "na miasto". A i tak srebrny się dużo lepiej komponuje jak czarny. Mi się całkiem podoba, przyznaję, chociaż sprzęt bardziej turystycznego charakteru nabiera. Ale przez to i postronni, tudzież policja, mniej za "dawcę" Cię odbierają :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te crashpady sie lepiej prezentuja niz kumpla ale dekli chyba rez nie uratuja. Tylko nie jestem pewny co do mocowania czy troche nie za slaby ten podciag do ktorego je przykreciles.

A co do kufra Hmmmm o gostach sie nie dyskutuje . Moze to i praktyczne ale w zyciu nie oszpecilbym tak sprzetu:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baqu , daj jakiś namiar na te crashe.

 

Ja zamawiam w sklepie współpracującym z louisem we frankfurcie z katalogu oni przysyłają je do nich ja odbieram i płace :icon_eek:

 

 

 

Co do montażu to bezproblemowy. Trzeba sobie zmierzyć gdzie montować, żeby nie kolidowało z owiewką (nie za nisko), potem zdjąłem owiewki i przykręciłem. Nie chcąc niszczyć lakieru na ramie okleiłem pod montaż ramę 1 warstwą izolacji z materiału oraz minimalnie wygładziłem pilnikiem krawędzie adaptera, aby nie wbiły się w lakier. Po skręceniu wszystko się ładnie ścisnęło i ani drgnie.

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś z Was turystyczną szybę do F4?

Właśnie szukam trochę wyższej od seryjnej, żeby tak nie wiało, bo dmucha jak na golasie :icon_mrgreen:

Możecie coś polecić?

 

Toż przeca napisałem że Puiga Racing załozyłem, nawet foty są. Nie jest to szyba turystyczna, ale jest wyższa. Turystyczna ma taki fartuch wygięty do góry i w ogóle mi się nie podoba. Za tą da się skryć. Przy 160 więcej jest hałasu niż wiatru, oczywiście lekko głowę trzeba już schylić, ale leżeć na baku nie ma potrzeby. A to przy wzroście 182 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko odnosnie demontażu czołowej owiewki jak to jest z jej demontażem czy nie sprawia jakis trudnosci sytuacja do tego zmusza f4

z demontażem wielkich trudności niema trzeba zrzucić wypełnienia przy czaszy baku potem boczne owiewki poodkręcać a najlepiej też zdjąć niezapominać o wypełnieniu koło chłodnicy odkręcić lusterka no i już mamy czachę zdjętą sprawa banalna tylko robić to spokojnie i pomału żeby czegoś niepołamać

 

a co do crash padów puig (tematy wcześniej) to sprawdzałem w mojej dorobiłem sobie takie mocowanie jak jest w puigu i z różnymi długościami śruby kładłem moto to wyszło mi że crash musiał by mieć z 12-15 cm długości chociaż i tak lewy dekiel przy takiej wielkości crasha nie jest chroniony do końca a przy większej przewrotce to niewiem czy taki crash nie skrzywiłby tego profilu aluminiowego w ramie, zastanawiam się nad crashami z womet-tech trzeba wiertać owiewki ale plus jest że crash jest niżej i jest przykręcony w dobrym miejscu w ramie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z demontażem wielkich trudności niema trzeba zrzucić wypełnienia przy czaszy baku potem boczne owiewki poodkręcać a najlepiej też zdjąć niezapominać o wypełnieniu koło chłodnicy odkręcić lusterka no i już mamy czachę zdjętą sprawa banalna tylko robić to spokojnie i pomału żeby czegoś niepołamać

 

ok dzieki mototom125 tak właśnie slyszalem ze to bez nerwów trzeba pozyjemy zobaczymy jak to sie sciagnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z owiewkom nie ma dużo problemów a co do crashpadów ja kupuję puig nie chcę się bawić z przewiercaniem itp kolega wcześniej pokazywał fajne fotki i podobają mi się takie :clap:

 

pozdro :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...