Gość alalala333 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Niedawno był temat porównujący te dwie opony http://forum.motocyklistow.pl/MAXXIS-vs-PIRELLI-t45094.html .Jak cie stać na Pirelli kup Pirelli będzie pewność że jest dobra. Dzieki serdeczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 polecam bt 012 na przednim na mokrym stawiasz bez problemu , no ale nie z tymi pieniędzmi ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alalala333 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Napisal mi ktos sprzedajacy opony, ze do motocykla jaki bede posiadala (dwusow, 31KM) zalecane sa przez producenta opony radialne. Z tylu zostala zalozona opona bridgestone bt 020 (ona nie jest radialna tak?), a na przod radialna kosztuje prawie 500zl. Pytanie wiec brzmi, czy to chwyt marketingowy czy taki typ opon moze byc jakos uzasadniony (w koncu to nie ma 100KM - chyba ze chodzi o cos innego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alalala333 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Napisal mi ktos sprzedajacy opony, ze do motocykla jaki bede posiadala (dwusow, 31KM) zalecane sa przez producenta opony radialne. Z tylu zostala zalozona opona bridgestone bt 020 (ona nie jest radialna tak?), a na przod radialna kosztuje prawie 500zl. Pytanie wiec brzmi, czy to chwyt marketingowy czy taki typ opon moze byc jakos uzasadniony (w koncu to nie ma 100KM - chyba ze chodzi o cos innego). ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 alalala333 nie kombinuj za wiele. Z tyłu masz dobrą oponkę, to na przód załóż ten sam model. Oponki są tak robione, żeby moto chodziło na komlecie najlepiej. Można dobrać coś innego. Nawet z innej rirmy, tylko po kiego ryzykować? Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alalala333 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 alalala333 nie kombinuj za wiele. Z tyłu masz dobrą oponkę, to na przód załóż ten sam model. Oponki są tak robione, żeby moto chodziło na komlecie najlepiej. Można dobrać coś innego. Nawet z innej rirmy, tylko po kiego ryzykować? Pozdrówka No bo nie mozna nawet dostac na przod tego samego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Kup opone o dobrym rozmiarze,indeksie nośności,prędkosći to da rade...no i żeby była to opona raczej nie czysto turystyczna tylko lepiej trzymająca ale to sprzedający ci poradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agabusa Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Sport demon pirelli kosztuje ~350 zl, w tej chwili z przodu mam dunlop sportmax , ale jest juz do wymiany. Czy bedzie istotna roznica w walorach jezdnych pomiedzy tymi oponami. Rowniez nie jestem Krolowa nafty i powyzej 400 zl nie bedzie mnie stac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Sport demon pirelli kosztuje ~350 zl, w tej chwili z przodu mam dunlop sportmax , ale jest juz do wymiany. Czy bedzie istotna roznica w walorach jezdnych pomiedzy tymi oponami. Rowniez nie jestem Krolowa nafty i powyzej 400 zl nie bedzie mnie stac. Do Twojego moto producenci zalecaja opony radialne i tego bym się trzymał. Najtańszy będzie chyba Continental Conti Force (420 PLN w detalu), jest jeszcze Pirelli Diablo 110/70R17 w indeksie H (czyli do 210 km/h) za 400 PLN lub to samo w indeksie W za 587 PLN. Od podanych cen dostaniesz u mnie 5% rabatu dla forumowiczów i wymianę gratis jak wpadniesz do W-wy :icon_twisted: Co do zakładania opon radialnych/diagonalnych to najważniejsze nie mieszać ze sobą typów opon (przód diagonal a tył radial i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Bridgestone BT020 zdecydowanie jest oponą radialną, "noszę" ją z tyłu w rozmiarze 180/55/17 i z przodu 120/70/17. Nie zalecam dawnia przodu z innej marki, mogą być nieprzyjemne sensacje. W XJR'ze mam tył jak wyżej i przód z Dunlopa D207, na suchym wszystko działa poprawnie, na mokrym dupa blada. Pomogło ciut wyższe ciśnienie w oponach ale czuję się bardzo niepewnie na tym zestawie.Czyli ... Bridgeston'y z Bridgeston'mi, Dunlopy z Dunlopami i tak dalej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agabusa Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Heh,weroce do domu to sprawdze co tam z tylu siedzi...co do firmy continental to mam mieszane uczucia,bo mialam w aucie....szajs nieziemski..dziekuje wam wszystkim za informacje.normalnie pewnie bym sie nie dowiedziala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 co do firmy continental to mam mieszane uczucia,bo mialam w aucie....szajs nieziemski.. Continental Continentalowi nie równy - w aucie ujeżdżałem PremiumContact'y i SportContacty, obecnie mam Michelin Pilot Primacy i nie dorastają Conti do pięt (szczególnie na mokrym). Natomiast wiem że np ContiEcontact to straszne badziewie ;) Wracając do tematów dwukołowych to ContiForce jest twardszą gumą i jeśli zależy Ci na maksymalnej przyczeponości a trwałość ma mniejsze znaczenie to polecam coś innego (np Conti RoadAttack lub nowość na ten sezon - SportAttack). @Zbycho - mieszanie bieżników to rzeczywiście nie najlepszy pomysł (z tego powodu sprzedałem swojego Continentala z przebiegiem 2000km i założyłem komplet Pirelli) ale wiemy jakie mamy zarobki a jeździć trzeba :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agabusa Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Piotr, no najlepiej zeby przyczepnosc byla jak gumy do zucia do swzkolnej lawki,a wytrzymalosc kapci mojej babci(10lat nosi :icon_twisted: ).....jestem troche w kropce...bo juz troche zglupialam z tego wszystkiego:))))....swierzak jestem,wiec boje sie o bezpieczenstwo,ale z drugiej strony nie chce co sezon zmeiniac laczka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alalala333 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Continental Continentalowi nie równy - w aucie ujeżdżałem PremiumContact'y i SportContacty, obecnie mam Michelin Pilot Primacy i nie dorastają Conti do pięt (szczególnie na mokrym). Natomiast wiem że np ContiEcontact to straszne badziewie :D Wracając do tematów dwukołowych to ContiForce jest twardszą gumą i jeśli zależy Ci na maksymalnej przyczeponości a trwałość ma mniejsze znaczenie to polecam coś innego (np Conti RoadAttack lub nowość na ten sezon - SportAttack). @Zbycho - mieszanie bieżników to rzeczywiście nie najlepszy pomysł (z tego powodu sprzedałem swojego Continentala z przebiegiem 2000km i założyłem komplet Pirelli) ale wiemy jakie mamy zarobki a jeździć trzeba :D Ale powiedzcie mi co mam zrobic skoro z tylu jest prawie nowa opona a tego modelu nie ma na przod w rozmiarze ktory potrzebuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 no to kup inna. Ja tam nie uwazam ze musza byc jednakowej firmy i modelu na przodzie i tyle. Zaleta jednak takiego polaczenia bedzie podobna trwalosc jak i trzymanie opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.