RO Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=99263393 Witajcie , chciałem sie zapytać jak ten motocykl może mieć sie do jazdy enduro ? Czy tuning modułu nie wpłynie jakoś na zachowanie w terenie ? Czy może nadawać sie na pierwszy motocykl ? Co w ogóle możecie bliżej powiedzieć o KX'ach i jak ocenić tego wyżej wymienionego. Bardzo dziękuje , licze na szybkie rozwikłanie podejrzeń :D http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=99263393 :) Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez RO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 zalezy jaka ostateczna cena bedzie tego KX-a.Tak to ladnie sie prezentuje.Pojechac obejrzec i wtedy myslec co dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Cena nie wydaje mi sie najgorsza , napisałem do tego gościa o minimalną cene , obaczymy czy odpisze.. Nie wiem tylko jak tymi tuningowymi opcjami i jak ma sie KX do terenu bo rzadko spotykam KX'y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Kx- bardziej na tor przeznaczony, chociaz i mozna tez troche po lasach poganiac, tylko ze trzeba troche pilowac...2003 r. wiec mysle ze powinien dobrze sie sprawowac, to juz nowsze sprzety wiec czy yahaha czy honda to mysle ze nie ma juz takiego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Właśnie marka nie odgrywała ttuaj tak ważnej roli , chodziło mi bardziej o to jak jest z tym modułem czy ma on duże znaczenie ? 2t w teren no zobaczymy , moje pierwsze moto wymagań nie stawiam. Chyba , że dużo trudności przysporzy no to inna sprawa.. :) PS.Jeszcze jedno małe pytanie.. dałoby rade przelatać jeden tłok w sezonie jeżdżąc jedynie weekendami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Jeszcze jedno małe pytanie.. dałoby rade przelatać jeden tłok w sezonie jeżdżąc jedynie weekendami ?na luzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 najlepiej pojechac obbadac. Ze zdjecia to jedynie mozna powiedziec ze sprzet naprawde ladny ( czarne kola rox... ) . Podobno byly jakies problemy ze skrzynia w kx'ach ale starszych rocznikach . Chociarz i to nie jest pewne bo wiekszosc ludzi ktorzy tak mowili o kxach nie mieli z nimi stycznosci :). W terenie na takim crossie moze byc troszke trudno , jeszcze po tuningu. Bedzie trza go zylowac by pokazal swoja moc ( jak to w 2t ). Za taka cene jeslii wszystko wporzo to okazja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Nie chce tworzyć nowego tematu , ale mam jeszcze jedną oferte i chciałem zaptać czy sie opłaca. Wycisne z was ostatnie krzty dobrej woli i licze na okazanie troche uwagi.. :) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M189553 Co do tej oferty to prosiłbym o przeanalizowanie opisu aukcji i o to czy ten defekt w feldze ma naprawdde duże znaczenie i czy opłaca sie go wziąć jako pierwsze moto.. i jak z tym rozrządem ? Jutro już prawdopodobnie byłym na miejscu , więc prosze o szybką odpowiedź. Wznawiam dyskusje. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Według mnie ten KLX to idealny motor jako pierwszy sprzet. Ta felga nie ma wiekszego znaczenia bo nieraz jezdziłem z bardzo pogietymi i nic sie nie działo :-) obydwa Kawasaki sa super. Ja osobiscie wolałbym KX bo jest sporo młodszy i lżejszy ale z kolei do niego bedziesz musiał sporo dokladac bo sam jezdze crossem i wiem ile to kosztuje. Najlepiej jedz pezjedz sie ogladnij na zywo i to z kims kto od jakiegos czasu jezdzi i sie zna. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 A właśnie też się zastanawiałem nad tym klxem teraz po husqvarnie, cena mi pasuje itp ale tak myślę czy nie będzie to za słaby sprzęt po wyczynowym dwusuwie 125cc. Wiadomo że będzie sporo słabszy ale ciekawy jestem czy to duża jest różnica. Wiem że te głupie ale jaki ma vmax? :icon_razz: Właściwie bardziej by mnie interesowało przyspieszenie do 100 ale wątpie żeby ktoś to mierzył. I jak to chodzi w porównaniu do dr 350? Wiem że to 100cc mniej, ale z kolei dużo nowsza konstrukcja silnika itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Nie no adam87 to byłoby dziwne jakbyś sie z wypas wyczynowej maszyny 125 przesiadł na słabszy motor który napewno ma gorsze zawieszenie i jest sporo ciezsze od huski. Według mnie powinienes sie przesiaść na 250 2T albo wiekszego 4T z tym ze taki to juz troche drozszy. Zresztą sam zobaczysz jak sie na takim KLX przejedziesz bo tak jak wczesniej napisałem według mnie to jest doby motor dla poczatkujacych :icon_razz: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Adam będzie słabyszy,ale to 4T i będzie już nieźle ciągnął od dołu i nie będziesz musiał piłować na wyskoich obrotach tak jak pszczółki.. I nie będzue już częstych wymian tłoka .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 (edytowane) to co w takim razie mógłbym kupić za 7000-8000zł z mocnym silnikiem, dobrymi właściwościami w terenie i żeby można było po ulicy troche polatać? W gre wchodzi suzuki dr 650 ale w terenie na nim ciężko. DOPISANE: chyba że to http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=101701379 Edytowane 1 Maja 2006 przez adam87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Ja tam sie przesiadłem z sxa na klxa i nie narzekam. Mocy brakowało mi tylko na poczatku. Za to nadrabia elastycznoscia i charakterystyka oddawania mocy. Nie trzeba go tak pałowac, a na podjazdach mimo mniejszej mocy niz sx radzi sobie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Na pierwszy rzut oka fajne są husqvarny TE 410/610. W tej cenie to cos w przedziale 95-97 Tylko nikt nie był mi w stanie powiedzieć czy to smarowanie rozbryzgowe jest faktycznie powodem awarii czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.