awful Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) od wczoraj szukałem w archiwum forum, jakoś nie znalazłem :>... to jest imho praktyczna informacja - na jakich obrotach jeździć ,zeby spalał jak najmniej... tj jakie są najniższe bez przeciążania silnika... mnie się wydaje,ze 4k- bo gs od 4k juz przyzwoicie ciągnie...z drugiej strony to moze być jeszcze za mało... liczę,ze wypowiedzą się praktykanci :). sądzę,ze zainteresowanie będzie spore ,więc warto się wypowiedzieć na temat każdego sprzęta... pzdr Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez awful Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Na oryginalnych zebatkach predkosc okolo 110-120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Awful ale zacząłeś zajmować się masową produkcja tematów dotyczących GS-a ;P. Temat jak dla mnie jest głupi bo najekonomiczniej jest w ogóle nie jeździć. Mimo wszystko powiem tak: GS pali średnio 4 litry przy prędkości podróżnej 100 km/h i nie kręceniu powyżej 5 tys obr/min. Przy 120 km/h i kręceniu do 6 tys obr/min pali 5 l. Po mieście troszke ponad 5 l/100 km. Wyższych prekości nie rozpatruje bo nie lubię tornada które rozpoczyna sie od 130 km/h. Niższych też nie rozpatruję bo wtedy lepiej kupić sobie gienka który pali ok 3 litry albo jakiegoś skuterka. Mam nadzieję że zrozumiałeś aluzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) Awful ale zacząłeś zajmować się masową produkcja tematów dotyczących GS-a ;P. Temat jak dla mnie jest głupi bo najekonomiczniej jest w ogóle nie jeździć. Mimo wszystko powiem tak: GS pali średnio 4 litry przy prędkości podróżnej 100 km/h i nie kręceniu powyżej 5 tys obr/min. Przy 120 km/h i kręceniu do 6 tys obr/min pali 5 l. Po mieście troszke ponad 5 l/100 km. Wyższych prekości nie rozpatruje bo nie lubię tornada które rozpoczyna sie od 130 km/h. Niższych też nie rozpatruję bo wtedy lepiej kupić sobie gienka który pali ok 3 litry albo jakiegoś skuterka. Mam nadzieję że zrozumiałeś aluzję. pytanie brzmi: 'najkozystniejsze obroty w trasie' a nie 'jak najekonomiczniej jeździć' ...różnica znacząca...tylko po co wysilać mózg... no tak, w innym temacie gdzie zadałem to pytanie dołączyłem anexy dla cwaniaków, w których napisałem,ze zdaje sobie sprawe z tego,ze najekonomiczniej pchać a najemniej palił będzie stojąc na biegu jałowym,ale nie o to chodzi.i to nie jest odpowiedź na tak postawione pytanie...jak chcesz zostać mistrzem cietej riposty to inne fora proponuję-np hiphopowe. to co napisałeś juz wiem :) i niewiele potrzeba zeby do tego dojść. problemy w tym,ze ja jestem dociekliwy i chcę wiedzieć dokładnie. wiem,ze między 4 a 6,ale to jest kolosalna różnica przeciez!! są na tym forum goscie twierdzący,ze ich gs spalił im ponizej 4 litrów/100, z ciekawości chciałem się dowiedzieć jakim cudem. a masowa produkcja-owszem. jak nie znalazłem w archiwum to pytam.w myśl zasad: kto pyta nie błądzi a ciekawość pierwszym stopniem do wiedzy.;p;p w końcu forum jest po to zeby się dowiadywać. ponadto,jeśli się przyjrzysz, to temat nie dotyczy jedynie gsa... Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez awful Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 no tak, w innym temacie gdzie zadałem to pytanie dołączyłem anexy na cwaniaków, w których napisałem,ze zdaje sobie sprawe z tego,ze najekonomiczniej pchać a najemniej palił będzie stojąc na biegu jałowym,ale nie o to chodzi.i to nie jest odpowiedź na pytanie...jak chcesz zostać mistrzem cietej riposty to inne fora proponuję-np hiphopowe. to co napisałeś juz wiem :) i niewiele potrzeba zeby do tego dojść. problemy w tym,ze ja jestem dociekliwy i chcę wiedzieć dokładnie. wiem,ze między 4 a 6,ale to jest kolosalna różnica przeciez!! są na tym forum goscie twierdzący,ze ich gs spalił im ponizej 4 litrów/100, z ciekawości chciałem się dowiedzieć jakim cudem. a masowa produkcja-owszem. jak nie znalazłem w archiwum to pytam.w myśl zasad: kto pyta nie błądzi a ciekawość pierwszym stopniem do wiedzy.;p;p w końcu forum jest po to zeby się dowiadywać. ponadto,jeśli się przyjrzysz, to temat nie dotyczy jedynie gsa... Temat nie dotyczy tylko gs-a?? a to kolejny błąd. Chesz rozważać w jednym temacie różne motocyklę?? Np. B12, który ciągnie już od samego dołu i Gs-a, który zaczyna jako tako ciągnąć od 5 tys. obr/min. albo motocykle których zakres użytecznych obrotów kończy się na 6 tys.?? Nie powiem bardzo ciekawe..... I jeszcze jedno: Nie jestem mistrzem ciętej riposty nie lubie tylko bzdurnych tematów. Jeśli ja mam iść na forum hiphopowe to ciebie odsyłam na forum Brawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 zobacz- gdybyś się niecietrzewił i nie dzielił od razu tematu na wg Ciebie głupie i niegłupie, to miałbys szanse dostrzec głębię i użyteczność. jak się kazdy wypowie ile dla jego konkretnej maszyny, to niejeden dociekliwy będzie mógł zajrzeć sobie tu i w 1 temacie znaleźć odpowiedź na nurtujące go pytanie o tej treści... jak już zmienię gsa(a zapowiada się,ze niedługo) to znów będę poszukiwał odpowiedzi na to pytanie... hehe miło,ze nie pozostajesz dłużny i starasz się odgryźć,ale z tym brawo to słabo trafiłeś :> ... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Jak być wysilił mózg to sam byś dostrzegł głębię tego co napisałem. No i fajnie jest edytować tematy tak żeby później łatwiej było z kogoś zrobić głąba. Nie chce mi się już z tobą polemizować. Mam tylko nadzieje że choć trochę z tego zrozumiałeś.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) edycja polegała na dodaniu- co widać po Twom cytacie - potem dodałem tylko coś do mojej wypowiedzi... często edytuję posty jak widzę błędy ortograficzne, gramatyczne,lub logiczne. nie wstyd mi przyznać się do błędu... w pierwszym poście zmieniłem temat- żeby nie było wątpliwości,skoro się takie pojawiły... nie chcę dawać powodów do kłótni,bo to bez sensu. mimo wysiłku nie dostrzegam głębi- tylko płyciznę i próbę czepiania się na siłę...nie będe insynuował po co. nie zakładałem tematu,zeby zrobić z kogokolwiek głąba tylko zeby się czegoś dowiedzieć... dodano: żeby być zupełnie fair: w podtemacie było dokładnie : "dla gs i innych sprzętów" .zmieniłem,zeby tak jak wspomniałem uniknać durnych kłótni.nie ukrywam,ze z racji szybko zblizających się długich wypadów, najbardziej interesuje mnie GS :).mogłem od razu napisać,tak jak jest,ale nie wpadłem na to :D . Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez awful Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Im mniej gazu dajesz,szybciej zmieniasz biegi(oczywiście nie dławiąc silnika na zbyt niskich obrotach)tym mniej spalisz...do tego dochodzi rozsądna jazda(jak widzisz korek to już wcześniej hamujesz silnikiem itp.)A niekoniecznie najekonomicziejsze ale najlepsze dla silnika,najlepsze przyspieszenia itp.masz między obrotami zbliżonymi do max.momentu i max.mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 i z kolejnego tematu zrobiła się pyskówka..... weźcie sobie kupcie gumowe młotki.... i tak po razie... dla zdrowia...co do spalania to w moich motocyklach najlepsze jest w przedziale 4000-5000, czyli w prędkościach około 110-120km/h. oczywiście wszystko zależy od zastosowanego przełorzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek RF Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Chłopaki dajcie spokój bo aż przykro sie to czyta.... :) Szanujmy się nie tylko na drodze.Pzdr all. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 mhm technika jazdy to jedno: hamowanie silnikiem ,nie odkręcać na maxa tylko stopniowo,unikać gwałtownych przyspieszeń i zahamowań (coby się energia wytworzona przez silnik nie marnowała w postaci ciepła na tarczach hamulcowyh :D :D ... a mnie interesuje- gdzie jest dolna granica, poniżej której silnik jest przeciążony i nie warto tak nisko jeździć...po czym poznać? wydaje mi się,ze bedzie to mniej wiecej od momentu w którym moto juz przyzwoicie ciągnie, czyli mniej więcej 4k dla gsa,ale nie mam pewności, bo to w końcu wysokoobrotowe i się zastanawiam czy to jeszcze nie za mało... jest jakaś uniwersalna zasada po czym poznać ten moment? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Dla nie umiejących odczytywać mojej płycizny. Tak jak już pisał domel najkożystniejsze dla silnika jest trzymanie jego obrotów w okolicach max momentu obrotowego. Niestety najkożystniejsze to dla kieszeni nie jest daltego pisałem że gs-a używa się głównie w przedziale prędkości 100 - 120. Niestety taka jest specyfika tego silnika. Jazda w okolicach 4 tys obr. może i jest ekonomicza przy utrzymywaniu stałej prędkości ( 4 tys. obr/min na 6 biegu to jest 80 km/h) - chyba nikomu nie chce się jeździć z taką prędkością w trasie a w dodatku GS zaczyna ciągnąć w miarę dobrze dopiero od 5 tys obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Szanujmy się nie tylko na drodze. i pomagajmy sobie bezinteresownie na trasie podczas drobnych i większych awarii. pzdr...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi