Skocz do zawartości

Gaźniki cd.


piotr123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Dalej drąże temat gaźników w DR800...

Problem nastepujacy-moto puszcza czarnego dymka w takim stopniu że po dłuzszym czasie eksploatcji świece nachodzą czarna sadzą(nie ma zjawiska samooczyszczania sie świec)

Sklad mieszanki wolnych obrotów ustawiłem na 1,3obrotu -serwisowe.gaxniki czyszczone były w warsztacie,swiece nowe a jednak kopci.Co zrobić żeby zredukować to "zjawisko"?

Co da opuszczenie iglic np.o eden ząbek?Tylko to ze moto bedzie słabsze bo bedzie dostawało mniej paliwa?Może mam włozone wieksze dysze?Sam juz nie wiem.

Co mi da opuszczenie tych iglic i obnizenie poziomu paliwa w komorach?

Jeśli macie jakies propozycje chetnie wysłucham.

Pozdrawiam Fachowców :(

 

aa dodam jeszcze,że moto na zimnym silniku odpala bezproblemu dez użycia ssania.Dziwne.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na zimno odpala bez ssania to filtr nie będzie tu miał nic do rzeczy. Ja bym sprawdził właśnie układ ssania, czy jest szczelny, tzn. czy nie podbierane jest z niego paliwo (czy układ do końca jest domykany, zamykany). Jeśli jest linka, to sprawdż czy się nie przycina, skontroluj dzwignie i uchwyty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Dzieki Panowie-tak sobie mysle ze to są trafne spostrzezenia..

Jutro ma być nowy filtr powietrza z Larssona-troche drogi ,ale co zrobić..

Plan taki:-wymiana filtra powietrza

-ponowne rozebranie gaźników(obnize iglice o jeden ząbek_nie zalezy mi na pełnej mocy DRki bo i tak jeżdże spokojnie)

-przejże uklad ssania-dobrze mówisz MaDaFaKa-jak go kupiłem to linka ssania sie zacinała-Ciegno nie wracało do pozycji całkowitego zamkniecia i przez to motocykl mi gasł na wolnych obvrotach gdy silnik byl rozgrzany.Mam patent-Musze pomyslec nad dodatkową sprężynka silniej cofajaca cięgno ssania.

Innej rady nie widze na te dolegliwosci...

ps.gorzej , jesli w układzie ssania bedzie wyrobione jakies uszczelnienie i benzyna i tak pomimo całkowitego cofnięcia się dzwigni ssania bedzie saczyć się do gaźnika..

Podobno gaźniki DR800 z roku 93 są do prawie takie same jak w Suzuki GS500...?Widze ze mało jest w ogóle czesci do Bigów-to może w razie czego dosztukowałbym jakies podzespoły gaźnika od lepiej dostepnego GSa?..Pozyjemy zobaczymy.

Po wekendzie majowym powiem czy coś się poprawiło.

POZDRAWIAM-giguch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo kombinacji w jednym czasie, nawet jak trafisz w ustawienie to i tak nie będziesz wiedział gdzie był problem.

Z Twojego opisu wynika że masz zbyt wysoki poziom paliwa.

Nie radzę ruszać iglic w gaźnikach poza fabryczne nastawy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...