senio Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Czyli z tego co piszesz wynika, że przełożenie modułu od V-Stara do Drag Stara da mu lepszą dynamikę? O spalaniu już nie wspominając... Poproś kogoś kto ma V-Stara 1100 aby dał Ci się przelecieć kawałek. Będziesz miał porównanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaponiec Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Jeśli chodzi o wizualne różnice, to wersja amerykańskia V star nie ma wyłącznika świateł (swiatła mijania palą się cały czas) i przednie kierunkowskazy też się świecą cały czas (mają żarówki z podwójnymi włóknami). Na przednich lagach i z boku tylnego błotnika są żółte, boczne światełka odblaskowe. Brak oznakowania Vstar na zbiorniku może świadczyć o lakierowaniu, bo oryginalne oznakowanie to naklejka pokryta warstwą bezbarwnego lakieru i nie uda się jej usunąć. Odnośnie spalania, to mój Drag Star (europejczyk) też pali poniżej 5/100 i to bez żadnych modyfikacji, a jeśli chodzi o zbieranie się to akurat mój wypadł lepiej w porównaniu z amerykańskim kolegą i tu bym tak bardzo nie liczył na lepsze osiągi wersji z za oceanu. Poza tym to identyczne motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Senio niestety muszę obalić Twoją tezę na temat różnic w module zapłonowym... Obie wersje mają te same parametry silnika tj. 85 Nm/ 2500 obr/min i 62 KM/ 5750 or/min. W Twoim przypadku różnica ta wynika zapewne z tego, że masz inny wydech i zapewne większe dysze w gaźnikach. A numery modułu zapłonowego są inedntyczne w obu wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 No i gdzie jest prawda? :wink: W sumie będę na dniach w Mitsui Motors to się zapytam jak to jest z tymi modułami...Ciekawe czy będą wiedzieć i chcieli powiedzieć? :icon_mrgreen: A już miałem nadzieję, że w tym module od V-Stara jest czujnik spalania stukowego albo inne cuda :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Jakaś tam różnica w tym module module powinna być, wszak w USA zwykła benzyna ma 89 oktanów, a najlepsza 93 [poza rakietowymi wynalazkami Shella oczywiście]. Wydaje się, że ma to wpływ na spalanie i powinno być odzwierciedlone w sposobie spalania. Szacuneczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Jakaś tam różnica w tym module module powinna być, wszak w USA zwykła benzyna ma 89 oktanów, a najlepsza 93 [poza rakietowymi wynalazkami Shella oczywiście]. Wydaje się, że ma to wpływ na spalanie i powinno być odzwierciedlone w sposobie spalania. A co to ma do rzeczy? Drag star pojechałby i na benzynie o mniejszej liczbie oktanów. I pewnie nawet nie zauważyłóbyś róznicy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciho Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Ano tak sie sklada ze ma do rzeczy. Inna wartosc oktanowa = inny kat wyprzedzenia zaplonu, bo inaczej wystapi spalanie stukowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Ano tak sie sklada ze ma do rzeczy. Inna wartosc oktanowa = inny kat wyprzedzenia zaplonu, bo inaczej wystapi spalanie stukowe. Tak, tak. Zwłaszcza w motocyklu z tak wysilonym i spręzonym silnikiem jak Drag Star :icon_razz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciho Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 To jak wytlumaczysz stosowanie czujnikow spalania stukowego w tak "super wysilonych i sprezonych" silnikach samochodowych? Czyzby tam rzadzily inne prawa?W porownaniu z motocyklami puszki maja silniki jeszcze mniej wysilone, a jednak takie gadżety sie tam stosuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Chilo, kolego drogi pewnie mówisz o silnikach 16 zaworowych i z wyższym sprężaniem a niżeli silnik draga... Co do spalania stukowego to im wyższa liczba oktanów tym mniejsza skłonność paliwa do takiego właśnie spalania. Dla porównania fiat 126 p miał sprężanie 8 i 8.6 i jezdzil na paliwie 86 oktan a v star ma 9.3. Wnioski nasuwają się same... Kolego spalanie stukowe jest bezpośrenio związane ze stopniem sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Wracając do meritum dyskusji... :banghead: Właśnie wróciłem z Mitsui Motors i oni twierdzą, że moduły od Drag Stara i V-Stara są identyczne. Mają dokładnie te same numery katalogowe...Wychodzi na to, że albo Senio ma jakiegoś magicznego V-Stara :) albo rejeting gaźnika + akcesoryjne wydechy sprawiają, że sprzęt odżywa :icon_razz: A ja głupi już chciałem moduł wymieniać... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boluś Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 :banghead: Wymiana tłumików + dysz w gażnikach powoduje wyrażnie zauważalną poprawę przyspieszenia. I tu tkwi cała tajemnica w róznicy osiągów poszczególnych motocykli, a nie w module. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 He, he :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 .......... spalanie stukowe jest bezpośrenio związane ze stopniem sprężania.i katem wyprzedzenia zapłonu ............ :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.