viperPL Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam. Dzisiaj przy okazji wycieczki do Berlina pokusiłem się o sprawdzenei Vmax mojej CBR`ki 600 z 98 roku. Vmax podawany na www.scigacz.pl 245 km/h , na www.bikez.com 250 km/h - moja CBR`a ma problem z osiągnięciem 240 - na wiecej raczej nie ma szans.Przy 11 tyś rpm na 6`stym biegu mam 230 km/h - Czy to przełozenie fabryczne ? też mają Wasze CBRki tyle obrotów przy tej predkości ? W motocyklu zmieniłem i zrobiłem wszystko co mogło by mieć wpływ na moc: - czyszczenie gaźników- wymiana f.powietrza na Hilfo Filtro, czy możliwe jest to że filtr jest "do d*py" i mieszanka nie jest odpowiednia ? - kolor świec prawidłowy- mam tłumik BOS, dedykowany do CBR 600 F3 oraz oryginalne dysze w gaźniku.- zawory wyregulowane- spalanie w normie, oleju nie pije Przebieg 25 tyś - nie kręcony na 100% Rozmawiałem z róznymi ludźmi, czytałem rózne publikacje i jak by nie patrzeć moj Motocykl w porównaniu do reszty jest jak ślimaczek :D I jakie są Wasze przypuszczenia, czemu tak wolno jezdzi ona ? - dodajac błąd predkosciomierza to pewnie z 210-220 jedzie tylko :) Ps. Pogoda dzisiejsza :P czyli cieplo, a moja waga to około 95 kg, paliwo z De Pozdro ! Dodaje jeszcze do wgądu wykres z hamowni który ostałem od poprzedniego właściciela:http://smsnet.pl/~viperpl/hamownia.jpg - nie mam pojęcia na którym wydechu było to robione, ale sadze ze na BOS`ie Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez viperPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Ja co prawda jeszcze nie sprawdzalem Vmax mojej CBRki, ale czy na 5 biegu nie pojechała by szybciej? 6 to nadbieg i na nim chyba Vmax się nie osiągnie, tak mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Do kompletu danych brakuje info przy jakich obrotach odcina na 5 biegu i jakie masz przełożenie na zębatkach ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 (edytowane) dokładnie ... wydaje się że masz zmienione przełożenia.... częsty zabieg aby delikatnie poprawić wstawanie motocykla na koło :) , wykres hamowni jeżeli faktycznie Twojej cebry a nie jakiejś innej wyglada raczej prawidłowo... z tym że to było robione jakieś 5 latek temu więc kilka koników może się paść już... z przełożeniem seryjnym niektóre zadbane egzemplarze F3 idą ponoć 270nawet oczywiście licznikowe.. :D Edytowane 27 Kwietnia 2006 przez lolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Do kompletu danych brakuje info przy jakich obrotach odcina na 5 biegu i jakie masz przełożenie na zębatkach Liczba zębów zębatek to: Zdawcza: 15 zebówDuża: 43 zęby Czy jest to oryginalne przełożenie ?? Ps. szukalem w manualu, aczkolwiek nie mogę odszukać info na temat zębatek. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Według moich danych to 16/44, ale to dla rocznika 99-00, może się różnić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Ze strony Larssona wynika iż moję zębatki mają zalecaną przez fabrykę ilość zębów, tylko ciekawe czy dane z :Larssona to prawda :) ? Ps. Jeśli tak to nie mam pomysłu .... może mi doładowanie nie działa hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Liczba zębów zębatek to: Zdawcza: 15 zebówDuża: 43 zęby Czy jest to oryginalne przełożenie ?? Ps. szukalem w manualu, aczkolwiek nie mogę odszukać info na temat zębatek. Pozdro! to jest prawidłowa ilość zębów dla tego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 faktycznie, cos nie tak. ja jechalem cbr f3 lajtowo 240 licznikowe i zapas byl. a jak odczucia? moze sam predkosciomierz wariuje? mozesz Viper poscigac sie z innym sprzetem? lub sigme wstawic? a sprawdzales ten system doladowania powietrza do gaznikow i do airboxu? te takie gwizdki z przodu w owiewce? dalej jest w pizdu rurek, zawory jakies, itp. moze to jest cos nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) a sprawdzales ten system doladowania powietrza do gaznikow i do airboxu? te takie gwizdki z przodu w owiewce? dalej jest w pizdu rurek, zawory jakies, itp. moze to jest cos nie tak? Cześć Młody. Właśnie teraz zabrałem się za system doładowania. Gwizdki - jak one powinny być umiejscowione ? Ich wloty powinny znajdować się centralnie w szczelinach pod reflektorem ? - podczas przegladu demontowałem czachę i ponownie zamontowałem je tak że część wlotu do "gwizdków" była zasłonięta przez plastikowy element czaszy. Zaraz zdemontuję zbiornik i sprawedze 2 filterki w tym systemie, a także sprawdze działanie elektrozaworu na mój gust wspólpracującego z prędkościomierzem. ja jechalem cbr f3 lajtowo 240 licznikowe i zapas byl. a jak odczucia? Odczucia takie że 240 to max maxów. Wczoraj leciałem 220 na 4rce - az do ocięcia .. nie miałem gdzie zapiąc kolejnych biegów aby np sprawdzić odcięcie na 5tce. Dopisane: Zmieniłem zamocowanie "gwizdków". Teraz są zamontowane tak że nie ma możliwości aby nie łapały powietrza :) ... mam nadzieje że to było to :D Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez viperPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Dopisane: Zmieniłem zamocowanie "gwizdków". Teraz są zamontowane tak że nie ma możliwości aby nie łapały powietrza ... mam nadzieje że to było to No właśnie, u mnie wystają one tak, że nic ich nie zakrywa nawet częściowo. Chyba już Ci wspominałem, że na swojej miałem licznikowe 260km/h :D A nie bierzesz pod uwagę, że Twój licznik może oszukiwać ale w drugą stronę??? Z obrotami póki co nie pomogę bo jeszcze 2 tyg. na północy mnie czekają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Ta CBR o której mówi Młody to moja. Licznikowo poszła trochę ponad 265 na godzinę. Mam zamontowany Dynojet , filtr K&N i nie seryjny tłumik przelotowy Yoshimury. A tak pozatym to hyba wszystko seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilpierwszy Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 moja tez poszla licznikowo 260km/hdroga szczecin - stargard;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Temat juz rozwiązałem ... :D - także na trasie Szczecin - Stargard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisert Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 moja tez poszla licznikowo 260km/hdroga szczecin - stargard;DWeżcie pod uwage ze w tym motocyklu jest baaaaaaardzo duze przeklamanie licznika jadąc licznikowe 260 jedziecie w rzeczywistości jakies 240 a wiem to bo mam porównanie z Triumph Daytona 955i, VFR 750, FJR 1300, jak mi wskazuje 200 to kolegom (z którymi jezdze) wskazyje jakies 180 wiec nie ma sie czym podniecac - konstruktorzy cebry chyba za duzo ryzu sie najedli i cos im nie poszlo :buttrock: P.S.Moja cebra tez jedzie licznikowe 260 wiec mysle ze wszysko w normie - bo producent podaje 245 wiec pewnie wlasnie tyle jest.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.