Skocz do zawartości

Wolna CBR 600 F3 98`


viperPL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

 

 

Dzisiaj przy okazji wycieczki do Berlina pokusiłem się o sprawdzenei Vmax mojej CBR`ki 600 z 98 roku.

 

Vmax podawany na www.scigacz.pl 245 km/h , na www.bikez.com 250 km/h - moja CBR`a ma problem z osiągnięciem 240 - na wiecej raczej nie ma szans.

Przy 11 tyś rpm na 6`stym biegu mam 230 km/h - Czy to przełozenie fabryczne ? też mają Wasze CBRki tyle obrotów przy tej predkości ?

 

W motocyklu zmieniłem i zrobiłem wszystko co mogło by mieć wpływ na moc:

 

- czyszczenie gaźników

- wymiana f.powietrza na Hilfo Filtro, czy możliwe jest to że filtr jest "do d*py" i mieszanka nie jest odpowiednia ? - kolor świec

prawidłowy

- mam tłumik BOS, dedykowany do CBR 600 F3 oraz oryginalne dysze w gaźniku.

- zawory wyregulowane

- spalanie w normie, oleju nie pije

 

Przebieg 25 tyś - nie kręcony na 100%

 

Rozmawiałem z róznymi ludźmi, czytałem rózne publikacje i jak by nie patrzeć moj Motocykl w porównaniu do reszty jest jak ślimaczek :D

 

I jakie są Wasze przypuszczenia, czemu tak wolno jezdzi ona ? - dodajac błąd predkosciomierza to pewnie z 210-220 jedzie tylko :)

 

Ps. Pogoda dzisiejsza :P czyli cieplo, a moja waga to około 95 kg, paliwo z De

 

Pozdro !

 

Dodaje jeszcze do wgądu wykres z hamowni który ostałem od poprzedniego właściciela:

http://smsnet.pl/~viperpl/hamownia.jpg - nie mam pojęcia na którym wydechu było to robione, ale sadze ze na BOS`ie

Edytowane przez viperPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ... wydaje się że masz zmienione przełożenia.... częsty zabieg aby delikatnie poprawić wstawanie motocykla na koło :) , wykres hamowni jeżeli faktycznie Twojej cebry a nie jakiejś innej wyglada raczej prawidłowo... z tym że to było robione jakieś 5 latek temu więc kilka koników może się paść już...

 

z przełożeniem seryjnym niektóre zadbane egzemplarze F3 idą ponoć 270nawet oczywiście licznikowe.. :D

Edytowane przez lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kompletu danych brakuje info przy jakich obrotach odcina na 5 biegu i jakie masz przełożenie na zębatkach

 

Liczba zębów zębatek to:

 

Zdawcza: 15 zebów

Duża: 43 zęby

 

Czy jest to oryginalne przełożenie ??

 

Ps. szukalem w manualu, aczkolwiek nie mogę odszukać info na temat zębatek.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony Larssona wynika iż moję zębatki mają zalecaną przez fabrykę ilość zębów, tylko ciekawe czy dane z :Larssona to prawda :) ?

 

Ps. Jeśli tak to nie mam pomysłu .... może mi doładowanie nie działa hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie, cos nie tak. ja jechalem cbr f3 lajtowo 240 licznikowe i zapas byl. a jak odczucia? moze sam predkosciomierz wariuje? mozesz Viper poscigac sie z innym sprzetem? lub sigme wstawic? a sprawdzales ten system doladowania powietrza do gaznikow i do airboxu? te takie gwizdki z przodu w owiewce? dalej jest w pizdu rurek, zawory jakies, itp. moze to jest cos nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzales ten system doladowania powietrza do gaznikow i do airboxu? te takie gwizdki z przodu w owiewce? dalej jest w pizdu rurek, zawory jakies, itp. moze to jest cos nie tak?

 

Cześć Młody.

 

Właśnie teraz zabrałem się za system doładowania.

 

Gwizdki - jak one powinny być umiejscowione ? Ich wloty powinny znajdować się centralnie w szczelinach pod reflektorem ? - podczas przegladu demontowałem czachę i ponownie zamontowałem je tak że część wlotu do "gwizdków" była zasłonięta przez plastikowy element czaszy.

 

Zaraz zdemontuję zbiornik i sprawedze 2 filterki w tym systemie, a także sprawdze działanie elektrozaworu na mój gust wspólpracującego z prędkościomierzem.

 

ja jechalem cbr f3 lajtowo 240 licznikowe i zapas byl. a jak odczucia?

 

Odczucia takie że 240 to max maxów. Wczoraj leciałem 220 na 4rce - az do ocięcia .. nie miałem gdzie zapiąc kolejnych biegów aby np sprawdzić odcięcie na 5tce.

 

Dopisane: Zmieniłem zamocowanie "gwizdków". Teraz są zamontowane tak że nie ma możliwości aby nie łapały powietrza :) ... mam nadzieje że to było to :D

Edytowane przez viperPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisane: Zmieniłem zamocowanie "gwizdków". Teraz są zamontowane tak że nie ma możliwości aby nie łapały powietrza ... mam nadzieje że to było to

 

No właśnie, u mnie wystają one tak, że nic ich nie zakrywa nawet częściowo.

 

Chyba już Ci wspominałem, że na swojej miałem licznikowe 260km/h :D

 

A nie bierzesz pod uwagę, że Twój licznik może oszukiwać ale w drugą stronę???

 

Z obrotami póki co nie pomogę bo jeszcze 2 tyg. na północy mnie czekają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

moja tez poszla licznikowo 260km/h

droga szczecin - stargard

;D

Weżcie pod uwage ze w tym motocyklu jest baaaaaaardzo duze przeklamanie licznika jadąc licznikowe 260 jedziecie w rzeczywistości jakies 240 a wiem to bo mam porównanie z Triumph Daytona 955i, VFR 750, FJR 1300, jak mi wskazuje 200 to kolegom (z którymi jezdze) wskazyje jakies 180 wiec nie ma sie czym podniecac - konstruktorzy cebry chyba za duzo ryzu sie najedli i cos im nie poszlo :buttrock:

 

P.S.

Moja cebra tez jedzie licznikowe 260 wiec mysle ze wszysko w normie - bo producent podaje 245 wiec pewnie wlasnie tyle jest.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...