Golas Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Niedalej jak wczoraj odpaliłem maszyne by zrobic rundke po osiedlu i... Motocykl zgasł i nie mozna było go odpalic wiec dopchałem go do domu i zrobieram gaźnik a tu zonk z kelektora i filtra wylewa sie olej !!!! Sprawdzam mise a tu sie okazuje ze niema prawie oleju... Dolałem oleju , zapalam moto i... ... z odmy tej co łączy filter z silnikiem olej wylewa sie ( prawie ) jak woda z kranu !!! Co sie stąło ?? Jak to naprawić ?? Co mogło to spowodować ?? Wczesniej działał nie nagannie - Mam pojedynczy gaźnik od malucha , podłączony do cylindrów kolektorem z wygietej rury wodnej- Nie wlałem za duzo oleju , tego jestem pewien- wczesniej dzialalo wszystko normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Wcześniej to znaczy kiedy? Nagle się zaczeły przygody, czy przed tem coś zmieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Przygoda zeczela sie wczoraj, było to pierwsza jazda po okolo 2 miesiacach przerwy :D Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Golas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Mam pytanie: czy ten silnik podczas pracy nie zachowuje sie jakos dziwnie ? (chodzi na obydwa cylindry ? z odmy ida ostro spaliny? cos stuka itp ?) Na poczatek proponuje sprawdzic cisnienie sprezania na obydwoch cylindrach.Moze byc kilka przyczyn:- wypalona dziura w tloku- pierscienie pozapiekane w tlokach- prowadnice ruszaja sie w glowicy (szczegolnie wydechowe)- cos sie stalo z ta przyslona co sie kreci z walkiem rozrzadu (otwiera i zamyka odme) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Ja bym postawil wlasnie w pierwszym rzucie na przeslone.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Mam pytanie: czy ten silnik podczas pracy nie zachowuje sie jakos dziwnie ? (chodzi na obydwa cylindry ? z odmy ida ostro spaliny? cos stuka itp ?) Silnik działa spokojnie , oba cylindry pracują równomiernie , nie zauważyłem zeby z odmy szły spaliny ale spojrze na to Ta przesłona zdawał się być sprawna jak ją zakładałem dwa lata temu podczas "WIELKIEGO REMONTU RUSA" Dzis jak znajde troche czasu to popatrze co sie dzieje z zaworami , może w tym własnie tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Najprawdopodobniej zużyte są pierścienie lub jest zbyt duży luz między tłokiem a cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Ta przesłona zdawał się być sprawna jak ją zakładałem dwa lata temu podczas "WIELKIEGO REMONTU RUSA" W sumie w tej przeslonie nie ma sie co zepsuc :icon_twisted:Moga byc tylko dwie mozliwosci:- kolek prowadzacy ta przeslone zostal sciety, ewentualnie sie obluzowal i wylecial- kolek jest zbyt krotki i przeslona z niego spada (przeslona ma za duzy luz pomiedzy obudowa a kolem rozrzadu)Przeslona ta pelni jeszcze funkcje swojego rodzaju odrzutnika oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.