Lucass Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Z tego co się orientuję to kiedyś np. w simsonkach przerabianych do jakiegoś tam sportu (karting), tworzono nowe kanały płuczące. Mam pytanko, czy taką kowalską robotę można zlecić jakiemuś tam ślusarzowi (po wyjęciu tulei), i gdzie pożna poczytać o tym jakie powinny być wymiary i usytuowanie takich kanałów?? Albo gdzie indziej znaleźć wymiary jakie mają mieć okna po przeróbce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Siema, oni jak robili te dodatkowe kanały pprzelotowe to w zadnym wypadku nie wyjmowali tuleji!! Zrobienie cylindra polega na zrobieniu wytoczenia i wyszlifowaniu tuleji, potem są w niej wycinane okna: wydechowe, ssace oraz przelotowe, a nastepnie gotowa tuleja jest oblewana z zewnatrz aluminium! Tak wiec tuleji z cylindra nie mozna wyciagnac bo po pierwsze moze peknac przy wypychaniu, po drugie przy jej ponownym zakladaniu napewno nie uda Ci sie wlozyc jej tak zeby zgrala sie z oknami w aluminium, a po trzecie tuleja jest zalana po to zeby byl idewalny styk scian tuleji z aluminium zeby byla dobra przewodnosc ciepla, wiec po ponownym wcisnieciu tuleji ten styk juz nie bedzie tak dobry jak oryginalnie!, po czwarte żaden zwykly slusarz by Ci tego nie dal rady zrobic bo nie mial by zapewne dopswiadczenia w takich obrubkach cylindra...Czyli ogólnie to daj sobie spokój z takimi przróbkami! Lepiej kup sobie ten cylinder z Allegro, nie wiem z jaki sposob oni przerabiali te cylindry, ale mozliwe ze fabryka robila specjalnie opracowane cylindry wlasnie dla klubów Kartingowych:D Pozdro - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Jest taki jeden co robie takie rzeczy http://www.tuningdwusuw.prv.pl/kolega u niego zamawiał cylinder 5 kanałłowy do sima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Kobuz w simsonie tuleja jest wprsowywana, także da sie ją wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Kobuz w simsonie tuleja jest wprsowywana, także da sie ją wyjąć.dokładnie tak z tym że podobno w polskich cylindrach jest problem z wyjęciem...nawet rozmawiałem z tym Panem z tej stronyco jest podana wyżej...wyciska on tuleję nawierca w niej dziury - okna i wtedy frezuje kanały w cylindrze...na stronie jest trochę zdjęć tam wszystko widać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Siema, oni jak robili te dodatkowe kanały pprzelotowe to w zadnym wypadku nie wyjmowali tuleji!! Niiee Wkladaja pisiorka;]Jak mozna inaczej zrobic 5 kanalowy system pluczacy nie wyjmując tulei??;]tak czy owak proste to nie jest nawt jak wyjmiesz juz tuleje.wazne są katy okien rozmeisczenie okien zgranie rozządu z tlokiem i skokiem walu korbowego;] To jest troche robota na apel i takie cylindry do jazdy jak normalnym simsonem sie nie nadają.;]Silnik kreci wieeele wyzsze obroty a tarcie pozostaje takie samo(strasznie sie grzeje)mozna troche temu zapobiedz fazujac pierscienie(heh szkoda tyle ze te za 3zl sfazowane po 200km są cienkie jak zyletki) z poslkiego(wegierskiego) cylinda tulei wybic sie nie da bo na srodku napawany jest pierscien:)tyle ogloszen dusz pasterskich;]pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.