Skocz do zawartości

Wyłamany tryb od biegu (GPZ 500)


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedokładne wbicie biegu. Po zesprzęgleniu i dodaniu gazu bieg mógł wypaśc i zębatki zaczęły o siebie zgrzytać. Pyk i się jeden wykruszył. Wątpię, by ruski syndrom wady materiału miał miejsce, choć niewiadomo, to Kawasaki... :biggrin:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co ze Kawasaki ,hondy i yamahay pewnie wcale sie nie psuja ....... i nawet paliwa nie trzeba lac ...pewnie twoj Ural tez sie nie psuje ....i jezdzi na wode

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co ze Kawasaki ,hondy i yamahay pewnie wcale sie nie psuja ....... i nawet paliwa nie trzeba lac ...pewnie twoj Ural tez sie nie psuje ....i jezdzi na wode

 

No własnie nie. On jezdzi silą woli Michała :biggrin: A w jednym kawałku trzyma go wiara własciciela :icon_mrgreen:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko :biggrin:

 

a jaki to bieg ?? moze poprzedni wlasciciel mu pomogł ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedokładne wbicie biegu. Po zesprzęgleniu i dodaniu gazu bieg mógł wypaśc i zębatki zaczęły o siebie zgrzytać. Pyk i się jeden wykruszył. Wątpię, by ruski syndrom wady materiału miał miejsce, choć niewiadomo, to Kawasaki... :).

 

No to wjechales mi na ambicje:P Ja jezdze takim samym sprzetem i nie narzekam. Nic sie nie psuje poza regulacja wolnych obrotow, pekajacych zaworow, zacierajacych sie krzywek, pekajacych opon, spalania stukowego, nie swiecacych lamp, pekajacych lancuchow, przyciagania uwagi fotoradarow jak i pieczarek. Wspomnialem juz ze kilofy(lizaki policyjne sluzace do zatrzymywanie pojazdow) tez lubi?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GPZ 500 mial jedna wade - pekajace kolo zamachowe bedace jednoczesnie rotorem alternatora do chyba 94r.

Wylamanie zebow w skrzyni to dla mnie calkowity ewenement - pierwszy raz o tym slysze. Praktycznie w takiej skrzyni zeby nie moga sie wylamac, mnie sie to zdazylo w starej CB bo jezdzilem nia bez czujnika luzu, ktory byl jednoczesnie blokada jednego z walkow.

Walek w czasie jazdy sie przesunal i spowodowal wylamanie zebow w kilku kolach ( 2 biegi weszly na raz ).

Co tutaj moglo sie stac, trudno mi sobie wyobrazic.

Jakiekolwiek klopoty ze skrzynia swiadcza rowniez ( dla mnie ) o nie pilnowaniu zmian oleju przez wlasciciela.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze koles jaral lacza. Zbyt silne obciazenie i zmeczenie materialu. Nieszczescie gotowe. Nie wiem czy to mogla byc przyczyna. Moge dodac tyle ze np. w Fzr 600 jest to nawet czesty przypadek. Spotkalem juz 4 motocykle fzr 600 z wylamanami zebami 2 biegu. W kazdym przypadku bylo palenie lacza... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, ze temat traktuje o moim motocyklu (mam problemy sprzetowe i trudno bylo mi sie dostac na forum) pozwole sobie zabrac glos :buttrock:

ogladalem skrzynie wyjeta z moto, 2 tryby sa ulamane na odcinku jakos niecalego centymetra, wyglada to strasznie...

jesli chodzi o olej to wlasnie w poniedzialek zostal wymieniony po zimie (+ regulacje), a cale nieszczescie wydarzylo sie w piatek, lacznie bylo nawiniete okolo 250km po zmianie oleju...

silnik wczesniej nie byl rozbierany, moto kupilem w zeszlym roku w sierpniu, sprowadzone od niemca.

 

jesli chodzi o katowanie to temat ten odpada. w tym sezonie jezdzilem tak spokojnie jak jeszcze nigdy, pozatym nigdy nie zmienialem biegow przy paleniu gumy itp, a stawiac na kolo nie probowalem jeszcze :(

w warsztacie tez nie potrafili podac mi przyczyny usterki, mowili cos o mozliwosci zle zapietego biegu, ale trudno wytlumaczyc jak to mozna zrobic... sami sa zdziwieni ta awaria, bo nie spotkali sie z nia w innych gpz.

 

obecnie nabylem przez allegro skrzynie do gpz (2 walki + wodziki) po cenie 250zl ktora wydaje mi sie bardzo atrakcyjna :flesje:

za robocizne zaplace 400zl, ocencie czy to dobra cen...

szkoda tylko ze skrzynia jeszcze nie doszla do mnie, bo bardzo maleja szanse by miec motocykl na dlugi weekend... jesli nie bede mial moto, to ... chyba bede sie radowal ze niedziele, poniedzialek i wtorek spedze w pracy:)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym ???

Wszystkie twoje wynurzenia na temat uzywania moto dotycza tylko ostatniego sezonu, tego typu uszkodzenie moglo powstac o wiele wczesniej i bys skutkiem uzytkowania go przez poprzednich wlascicieli.

Akurat teraz i tobie sie sypnelo.

Mogla byc to rowniez wada materialowa / wykonania ktoregos z kol.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...