tazz Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) heja :icon_biggrin:mam problem moim moto. (GS 550) pali tylko na 2 gary a nie na 4 jak powinien. nie wiem co moze być tego przyczyną. iskra na świecach jest paliwo do cylindrów takrze dopływa. fajnie byłoby jakby ktoś pomógłby mi rozwiązać ten problem.z góry dziexpozdrawiam Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez tazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Na ktore 2 gary ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 pali na 2 lewe z prawymi coś nie tak :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 pali tylko na 2 gary Witam.... dokładnie miałem to samo w GS 550, te cylindry które miały ten problem z odpalaniem miały wartość sprężania po 5,5, ale to nie była przyczyna złej pracy tych cylindrów, jednak motocykl oddałem gościowi z okolic Myśliborza k/Gorzowa który sprowadził ten motocykl z Niemiec, jak się później dowiedziałem od niego winę za to ponosiły gaźniki i instalacja zapłonowa i jej dziwne kaprysy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Gaźniki pewnie do wyczyszczenia Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 ci goście co mi naprawiają moto mówili ze gaźniki są gitarka ze wszystko z nimi wporzoadku. :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam.... dokładnie miałem to samo w GS 550, te cylindry które miały ten problem z odpalaniem miały wartość sprężania po 5,5, ale to nie była przyczyna złej pracy tych cylindrów, jednak motocykl oddałem gościowi z okolic Myśliborza k/Gorzowa który sprowadził ten motocykl z Niemiec, jak się później dowiedziałem od niego winę za to ponosiły gaźniki i instalacja zapłonowa i jej dziwne kaprysy.mam ten sam problem w moim moto, i diagnoza byla ze remont głowica pierscionki, co ma zaplon do sprezania?? przepraszam jesli moje pytania wydadza sie wam banalne lub glupie po prostu chce sie dowiedizec pozdrawiam Edytowane 28 Kwietnia 2006 przez szulbor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 A GS nie ma przypadkiem 2 modulow zaplonowych? Po jednym na 2 gary. Jesli nie pali na 2 cylindry ktore obsluguje jeden modul moze to byc wlasnie to. Mozna to sprawdzic zamieniajac moduly. ( to ze jest iskra na wykreconej swiecy o niczym nie swiadczy). Jesli jednak iskra ( i modul) jest Ok na 99% zarosniete gazniki ( do czyszczenia i regulacji). Jakies sprawy mechaniczne typu glowica czy zawory raczej bym wykluczyl, chyba ze silnik zgasl ,,nagle,,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 zbiq czyli mowisz ze jak moto chodzil (nie zgasl nagle to) to wykluczasz arawie głowicy i pierscieni czemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Jezeli sa dwa moduly to obsluguja one, tak jak cewki cyl. 1+4 i 2+3.Wiec to odpada. Przyczyn nie dzialania tych 2 cylindrow moze byc multum i bez obejrzenia i posluchania moto mowienie czegokolwek jest wrozeniem z fusow.Kolega Zbig mowi to co mowi, bo nie pomyslal ze stary japonczyk moze miec po prostu zuzyty, lub zepsuty "polskim" remontem silnik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Awarii glowicy zawsze towazyszy jakis lomot czy wielkie bum, pierscieni praktycznie musialo by nie byc zeby moto nie palilo z powodu braku kompresji. Jesli mechanicznie jest wszystko Ok, nie bylo zadnego lomotu to nadal obstawiam zarosniete gazniki, chociaz tak na odleglosc ciezko byc prorokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 kompresja jest minimalna : 2 zew. 7,5 bar. 2 wew. 6,5 bar. wiecie moze ile kosztuje regulowanie gaźników ?? w moim sprzęcie sa (tak słyszałem) kipiaste gaźniki bofirmy MIKUNI co o tym sądzicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 F-ma Mikuni to akurat najwiekszy na swiecie producent bardzo dobrych gaznikow - ktos ci bzdur naopowiadal. Silnik praktycznie nie ma sprezania, wielkosc wysylajaca silnik do remontu to okolo 10 bar w starych Suzukach. Co oprocz tego sie w nim dzieje to tez ciekawa sprawa, ale ciezka do ustalenia na odleglosc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Adam M.w moto wymieniłem króćke gaźnikowe (przegniły) i cewke zapłonową (bo sie zjarała) po załozeniu tych nowych rzeczy i po lekkim wyregulowaniu gaźników silnik pracuje nierównomiernie (raz niskie obroty a raz wysokie na maxa) naprawde nie wiem co sie z nim dzieje mam już dość tego moto nie moge sie nim nacieszyć :icon_mrgreen: pojeździłem w tamtym sezonie tylko 1 miesiąc i zrobiłem tylko 1000 km. a teraz stoi w warsztacie i dupa zbita :bigrazz: na mechanice sie nezabardzo znam wiec nie moge więcej powiedzieć co jest nie tak. please help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Chyba za duzo ode mnie oczekujesz, jezeli sadzisz ze dam rade z odleglosci 10 tys km rozwiazac problemy techniczne twego GS, nie widzac go ani nie slyszac. Od 5 dni walcze ze swoja BSA starajac ja doprowadzic do stanu w jakim byla przed remontem, czyli zeby palila od kopa i ladnie wchodzila / schodzila z obrotow i dopiero dzisiaj osiagnalem jakies podobne do sukcesu wyniki, a to motocykl ktory ma tylko 2 cylindry i 2 gazniki :icon_mrgreen:.Wiem ze japonia to nie stary anglik, ale w twoim motocyklu co najmniej kilka osob moglo robic rozne dziwne patenty ( cos co nazywam "polskimi remontami", a co moze byc rownie dobrze nazwane rzezba w gownie, bo tym wlasnie jest ).Piszesz ze motocykl stoi w warsztacie wiec sadze ze ludzie z tego warsztatu powinni ci przede wszystkim pomoc. Objawy, ktore opisujesz moga byc spowodowane zanieczyszczeniem gaznikow, lewym powietrzem ( co jest malo prawdopodobne, jako ze zalozyles nowe krocce, jednak na twoim miejscu dalej sprawdzilbym, czy wszystkie opaski metalowe na kroccach siedza na wlasciwym miejscu, czy same krocce siedza dobrze na swoich miejscach i czy nigdzie nie ma zadnych szczelin.), czy brakiem synchronizacji.Poza tym te wszystkie problemy moga wystapic razem.W tak starym i bedacym w kiepskim stanie motocyklu zaczalbym od czyszczenia gaznikow, ale i tu natychmiast wystepuje problem bo niewielu mechanikow w Polsce dobrze to robi.Sadze ze jezeli mieszkasz w Zabrzu to zadzwon do Katowic do f-my DynoTech i popros ich o wyregulowanie motocykla.To sa ludzie znajacy sie na rzeczy i mam nadzieje ze mimo uplywu kilku lat fuchy zadnej nie odwalaja.Problemem bedzie oczywiscie termin wykonania uslugi ( to jest najgorszy okres do robienia tego ) i cena.Musial bys im powiedziec ze chodzi ci o mozliwe najlepsze wyregulowanie motocykla, bez naprawiania glownych podzespolow ( silnika ) w tym momencie, bo chcesz po prostu przejezdzic sezon.Moze uda im sie cos z twoim gratem zrobic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.