R6surfer Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Czy ktoś ma doświadczenia w kwestii założenia opony 120/70 zamiast 120/60 na przód. Mam R6 z 2003, serwisowo jest 120/60 ale przy 70 jest większy wybór opon. Oczywiście zakładam że zmieści się pod błotnik. Chodzi mi bardziej o praktyczne zmiany, jeśli oczywiście takie są ( plusy lub / i minusy). Z góry dziękujęM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Sprzęt będzie mniej stabilny na prostej (mniejsza powierzchnia styku), ale za to bardziej ochoczo będzie kładł się w zakręty (większa powierzchnia styku w zakręcie). Motocykl będzie nieco bardziej wrażliwy na wszelkie nierówności, ale za to stanie się bardziej komfortowy (wyższa opona=większe tłumienie). Tyle teorii. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) to jaki masz luz pod blotnikiem bo roznica jest spora w wysokosci tych opon. Cale 12mm Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makzel Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 UszanowanieFat pozwolę się z Tobą nie zgodzić. 120 to 120... Co do ochoczego kładzenia się - założylem kiedyś na przód zamiast 110/70-17 110/80-17 i motocykl raczej walił się w zakręcie niz ochoczo w niego wchodził, no ale ja pomykam na er5 więc może się nie znam :icon_mrgreen: Jeżdzisz na r6 więc raczej nie kupowałeś go pod kątem komfortu :biggrin:. A wydaje mi się ze nic nie jest bardziej niekomfortowe niz żle prowadzące sie moto. Moim skromnym zdaniem nie ma co kombinować - załóż to co przewidział producent. PozdrawiamMichał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Dzięki wszystkim za odpowiedź, wydawać by się mogło, że to niewielka różnica a jednak zdania zaczynają być podzielone. Ale dzięki temu wszyscy skorzystamy. W tej sytuacji jednak wejdę w standard. A tak poza wszystkim, powiem wam jako ciekawostkę, że producent przewiduje do tego moto michały power sproty które akurat nie mają tutaj dobrej opinii (a zamiennie dunlopy 208 i 297).pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 jak to Michały pilot power nie maja dobrej opini raczej Pilot sport nie maja. Pilot Power to rewelacja a załozenie 120-70-17 w twojej R6 wyjdzie ci raczej na dobre jezeli lubisz latac bo winklach i od 2003 roku opona miesci sie tam wyzsza bez problemu gorzej z 2001 rocznikiem.Zopini tych co wymienili w R6 powyzej 2002 roku na wyzsze z przodu słyszałem same plusy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 jak to Michały pilot power nie maja dobrej opini raczej Pilot sport nie maja. Ops, fakt, błąd z moje strony - faktycznie chodziło o sporty :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.