Skocz do zawartości

GS 400-regulacja gaźnika?


xxxoltys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taką sprawe, motor na luzie normalnie wkręca sie na obroty, ale na biegu juz nie, tzn na 1 w miare dobrze chodzi, potem czym wieksza prędkosc tym juz słabieje, v-max to 60 km/h :| iglica jest ustawiona na srodku, króćce raczej nie są popęknane itp (jak sprawdzic czy nie dostaje lewego powietrza?) Co to moze być? Prosiłbym o jakąs pomoc, gdyz nie iwem co to moze być ;) Z góry dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 lat później...

odświeżę starego kotleta :)

 

 

Mam GS400 i postanowiłem sam się wziaść za regulację gaźnika w nim.

rozbierałem i czyściłem je dwa lata temu i złożyłem ale beż żadnej regulacji i synchronizacji.

Teraz chciałbym go już ustawić jak książka piszę.

lewa gaźnik przelewa się i nie zawsze chodził na ten cylinder

po zimie nie odpalałem go jeszcze, czytałem jak czyścić i ustawić gaźniki w GS500 ale nie wiem czy jest to samo w 100%

może ktoś podrzuci mi jakąś instrukcję :) będę wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem że może być zaworek do wymiany, ale również jestem w 90% przekonany że są prawidłowo podgięte te języczki.

 

W sobotę rozbiorę sobie gaźniki ,przeczyszczę dokładnie, nie wiem na jaką wysokość ustawić te jezyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

panowie mam problem/.

 

umówiłem się z gościem na regulację gaźników

mieliśmy problem z ustawieniem pywaków, albo przelewały albo nie podawały paliwa, jak już udało się ustawić to wszystko chodziło i wracam do domu (70km)

po 20km przestał chodził lewy gar, po chwili zaczął szwankować prawy,

 

wróciłem na 1 garze do domu z przygodami i w deszczu...

 

nie mogę nigdzie znaleźć jak ustawić poziomy paliwa w komorach, wszędzie jest to GS500 a do GS400 nie ma nigdzie..

 

zapewne źle ustawił mi pływaki i poziom paliwa...

 

ma ktoś jakąś prostą instrukcję do tego typu gaźników MIKUNI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26mm jak gaźniki są do góry czy do dołu?

zrozumiałem że do dołu czyli normalnie.

 

przy tych 26mm powinno już zamykać zaworki czy jeszcze nie? te języczki w pływakach jak ustawić na równo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki pływakami do góry, (czyli do góry nogami), języczek swobodnie opiera się o zaworek iglicowy ( nie naciskaj go w trakcie pomiaru), oprzyj suwmiarkę na krawędzi gaźnika( to jest element z którym styka się dolna pokrywa gaźnika), zmierz odległość pływaka patrząc na jego wierzchołek. Ustal odległość

na 26,3 mm +-, w obu pływakach. Dasz radę. Jakie masz dysze główne w tych gaźnikach( jaki maja wymiar)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam jakie mam dysze główne :)

jak rozbiorę to będę widział :)

 

jutro je wyciągne więc od razu jakąś foto relację zrobię dla potomności :)

 

 

przełączyłem kranik na PRI i zaczeło ciec paliwo z prawego gaźnika,

Edytowane przez cycoh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zalałem fajek, wygląda to tak jakby szybciej wypalał paliwo z komór niż podaje je.

 

powie mi ktoś jeszcze jak ustawić powietrze w tych gaźniczkach.

 

ile obrotów te śrubki pokręcić?

Edytowane przez cycoh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dziś wyjąłem ponownie gaźniki, ustawiłem na 26mm pływaki, motocykl odpalił ale chodzi tylko na ssaniu, tzn bez ssania nie zapali, pali na ssaniu, i nawet jak się nagrzeje to na obroty wchodzi jedynie przy wciśniętym ssaniu, nie mam już pomysłów co może mu dolegać.

Przed wizytą u "szpeca" motorek chodził jak malina jedynie wolnych obrotów nie miał, po wizycie nie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niezły spec ten Twój majster. Przez net nikt Ci nie naprawi motocykla a w starym GS jest więcej zabawy niż w młodszym motocyklu. Poziom się ustawia gdy gaźnik leży "na twarzy" i jest lekko przechylony. Czyli leży na gardzieli od strony silnika a komora z pływakiem jest uniesiona o np.20*, wtedy pływak dotyka zaworka ale go nie dociska. Wtedy mierzysz. Ewentualnie dmuchasz ustami w wężyk paliwowy i wtedy słyszysz kiedy domyka zaworek a kiedy nie. Wartość nie jest idealna i idealnie nie ustawisz nigdy, ale to nie wpłynie na pracę jeśli jest rozbieżność minimalna. Obejrzyj membrany, naciągnij je lekko i patrz pod światło. Patrz czy nie brakuje jakichś o-ringów pod pokrywkami, na śrubach składu i czy same śruby są ustawione mniej więcej 0,5-3 obrotów. Sprawdź czy obroty nie są skręcone na zero śrubą centralną od obrotów. Sprawdź kranik, jeśli podciśnieniowy to może w nim być kłopot, ustaw na pozycję PRI jeśli takowa jest. Żaden wężyk przy gaźnikach nie może być zagięty ani załamany, szczególnie odpowietrzenia.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...