stopmen Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 kubryn jak masz wolne obroty 1500-1600 to sie nie dziw ze tyle lyka no ja watpie zeby wolne obr. mialy cos wspolnego ze spalaniem, chyba na postoju :wink: to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 tez mi sie tak wydaje z tymi wolnymi obrotami ale sam juz nie wiem cos musi miec wplyw na to spalanie...bo jasno wychodzi ze mi o okolo litr wiecej pali a to dla mnie dosyc duuuuzo, w calym sezonie jak robie zawsze co roku okolo 7-10 tys.km to sami policzcie jak jest roznica :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Kubryn-wjedz do mnie to obejrzymy.ja tez walcze z gaźnikami(i wszystkim po trochu;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisert Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Musze sie chyba zgłosić do Was na odpłatne lekcje ekonomicznej jazdy :banghead: Zrobiłem w tym sezonie ok 3.000 km i ni cho***y nie moge zejsć poniżej 8L/100km trasa ~140km/h-7,5L/100 miasto - 9L/100 obroty średnio 7-10tyśFiltr powietrza nowy, gażniki po czyszczeniu i synchronizacji, wolne obroty ~1100Wserwisie Hondy rozkładają rece :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) Moj silnik (F3) spala 6.5l/100 podczas takiej jazdy przerywanej. Z momentami spokojnymi ale i przygazowkami rowniez. Natomiast w trasie spala 5,5/100. Przed wykreceniem srub regulacji składu mieszanki o 0.5 obrotu moto spalalo w trasie 6l z kawalkiem. Rożnica niby nie duza ale moto ladniej wkreca sie na nizszych obrotach i plynniej pracuje. Zrobiłem rowniez dwa drobne otwory o sred 2cm w tylnej części airboxu a następnie wyprowadzilem od nich przewody gumowe o sred otworu 1 cm na zewnątrz motocykla. :banghead: Robilem tak juz w niejednym moto i jak narazie kazdy pracuje tak jak powinien.pozdro Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez Konrigol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Kubryn-wjedz do mnie to obejrzymy.ja tez walcze z gaźnikami(i wszystkim po trochu;-))witam Piotr a co bylo grane w Twojej DR?napisz na gg badz na private ja dopiero zjedzdam z Bydzi przed 1 maja bo teraz pisze prace licencjacka i chodza troche do roboty na pewno sie zobaczymy na rozpoczeciu sezonu w Bydzi a jak bede mial czas to wpadne wczesneij Pzdr! Musze sie chyba zgłosić do Was na odpłatne lekcje ekonomicznej jazdy :banghead: Zrobiłem w tym sezonie ok 3.000 km i ni cho***y nie moge zejsć poniżej 8L/100km trasa ~140km/h-7,5L/100 miasto - 9L/100 obroty średnio 7-10tyśFiltr powietrza nowy, gażniki po czyszczeniu i synchronizacji, wolne obroty ~1100Wserwisie Hondy rozkładają rece :Pno to rzeczywiscie w Twoim wypadku sam bym nie wiedzial co tez zrobic bo takie spalanie to dla mnie bylaby katastrofa...pzdr Moj silnik (F3) spala 6.5l/100 podczas takiej jazdy przerywanej. Z momentami spokojnymi ale i przygazowkami rowniez. Natomiast w trasie spala 5,5/100. Przed wykreceniem srub regulacji składu mieszanki o 0.5 obrotu moto spalalo w trasie 6l z kawalkiem. Rożnica niby nie duza ale moto ladniej wkreca sie na nizszych obrotach i plynniej pracuje. Zrobiłem rowniez dwa drobne otwory o sred 2cm w tylnej części airboxu a następnie wyprowadzilem od nich przewody gumowe o sred otworu 1 cm na zewnątrz motocykla. :evil: Robilem tak juz w niejednym moto i jak narazie kazdy pracuje tak jak powinien.pozdrono i Twoja wypowiedz mnie chyba najbardziej zaskoczyla sluchaj mam tylko jedno do Ciebie najwazniejsze pytanie czy te wykrecenie o 0,5 obrotu skladu mieszanki nie ma ujemnego wplywu w dluzszym czasie dzialnia silnika???bo ja mam jeszce taki problem ze na niskich obrotach pomimo wygrzanego silnika moto ma mala dziure i za cholere nie wiem co to moze byc...moze to podkrecenie skladu mieszanki by cos dalo..tylko nie chcialbym zeby po takim czyms mi silnik w dupe dostawal bylbym wdzieczny za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 wlasnie wrocilem z trasy w sumie 290km przejechane, praktycznie caly czas prosta rowna droga (trasa warszawa-lublin) po dokladnych obliczeniach wliczajac straty zwiazane z ulatnianiem sie benzyny podczas tankowania i bledem wskazania dystrybutora;) jakbym nie liczyl wychodzi mi magiczne 4.5-4.65l na setke.przemieszczalem sie srednio~120-130km/h,jesli sie tylko dalo to chowalem sie za szybke, chwilami lezalem na baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 kurde takie spalanie jak Twoje to dla mnie marzenie ja bym byl juz zadowolny jakby moja palila te 5,0;5,5 litra na 100 w trasie jadac tak jak Ty czyli 120.130 na godzine bede myslal nad ta sprawa teraz motocykl jest na ponownej regulacji i jak go odbiore to chyba tez sprawdze moj motocykl na dluzszej trasie(200,300km)bo obecnie sprawdzalem motocykl robiac 100 km takiej troche dojazdowki(trasa+mala ilosc jazdy po miescie, bo jadac w trasie nie da sie oczywiscie nie jechac przez miasta) dzieki za info pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Spalanie Warszawa-Łódź 4,7 litra na 100km, a tak wolno to ja znowu nie jechałem. Sam byłem ździwiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 kurde no teraz to naprawde musze sie zastanowic jescze bardzie sie upewniam ze cos w mojej cbrze jest nie tak tak jak piszecie ze pali Wam do 5 litrow przy jezdzie 120,130 toc to jest roznica calego LITRA co dla mnie jest dosyc duza roznica zastanawiam sie czy rzeczywiscie:-po pierwsze nie skrece tych wolnych obrotow-po drugie nie zobacze jak jest z ta sruba od regulacji skaldu mieszanki czy nie warto pomajtrowac tylko obawiam sie jednej rzeczy czy poprzez proby zmiany regulacji podawania mieszanki silniknie dostanie w dupe jak sadzicie??? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 ja nic przy swojej nie grzebalem, mam na mysli gazniki i sklad mieszanki i nawet nie wiem jak jest ustawione. spalanie zalezy od wielu czynnikow.jak niedawno jechalem z dziewczyna na plecach i wial bardzo silny boczny wiatr to mi spalila grubo powyzej 5l. Mam jeszcze rozregulowany rozrzad i swiece do wymiany ale nie sadze zeby mozna bylo uzyskac jeszcze mniejsze spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.