IG?A Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Witam mam pytanie odnośnie amorka skretu do w/w motocykla... a dokładniej chodzi mi o to jaki bedzie najlepszy firma model i cena... I czy w ogóle jest aż tak potrzebny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Jest potrzebny,no chyba ze bedziesz sie nim lansowal przed dyskotekami lub pubami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 24 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 hehe... nie no raczej gumowanie wraz z szybką turystyką... i niestety motor nie jest moj tylko kumpla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Da sie żyć bez niego ale to życie będzie 100razy łatwiejsze z nim niż bez niego...Do gumowania czy jeżdżenia na przodzie jest wręcz zbawieniem i znacznie poprawia bezpieczeństwo przy tego typu wygłupach. Przy powiezmy szykiej turystyce przydaje sie żadko ale jednak czasem może oszczędzić troche nerwów...Przy naprawde ostrym pałowaniu, szczególknie na nierównej nawierzchni też będzie sie przydawał. Jednym słowem jeśli można go miec lub niemieć to odpowiedź jest oczywista mieć...przeszkadzał napewno nie będzie a pomagać częsciej lub żadziej ale będzie zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kochanski4 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam. Zamierzam zakupić Hondę CBR 929 '01. Proszę Was o wszelkie opinie oraz Wasze doświadczenia na temat tego sprzęta. Z góry dzięki za pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 6,Fakt, że w Stanach jest to jeden z mocniej eksploatowanych modeli przez grupy freestylowe dowodzi tego, że 929 jest solidny i trwały. Ogólnie Fajer to przedstawiciel (obok R6) grupy motocykli, którymi nie jeździ się bez amortyzatora skrętu. Jest poręczny, wystarczająco stabilny, ale nieco nerwowy. W dość liniowy sposób oddaje moc, acz tutaj liderem była R1. Przyjemna skrzynia biegów, dobrze dobrane przełożenia - nie są ekstremalnie krótkie, służą turystyce, a zmiana jest przyjemna. Hamulce są jak najbardziej poprawne, ale nie rzucają na kolana - o wiele lepiej hamuje 954. Środek ciężkości jest przesunięty nieco do tyłu w stosunku do np. R1 (lub inaczej - to w R1 jest mocno przesunięty do przodu), co oznacza wyjątkowo łatwe gumy. Utrzymywanie wysokiego poziomu oleju zapewni silnikowi długowieczność podczas katowania. Dobra ochrona przed wiatrem, komfortowa pozycja za kierownicą, oggggromny jak na tę klasę schowek pod siedzeniem. Faceci lubią duże rozmiary, więc cieszy opona 190 z tyłu. Fajnie, że łańcuch jest typowy - 530, a nie tam żadne wynalazki typu 532 (R6), seryjne przełożenia 16/42. Dodam, że moje gibadło dostało obecnie 14 zębów z przodu i 56 na tyle, jeździ do 160km/h, a na 5ce staje do pionu 'pod gaz'... Generalnie - polecam, chociaż wszystko zależy od przeznaczenia i ceny. Jeśli miałbym mieć do wyboru motocykl w tej samej cenie i do wszystkiego to kupiłbym R1, jeśli głównie do katowania - Fajera.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 1 czyli rozumiem ze teraz masz dziwne wskazania predkosciomierza/obrotomierza bo zmienily ci sie przelozenia?2 a jakie oryginalnie masz zebatki?3 czy te rozmiary zebatek dobierales jakos specjalnie wg jakis ustalen/obliczen?4 jakiej sa to firmy zebatki i ile kosztowal caly naped? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 1 czyli rozumiem ze teraz masz dziwne wskazania predkosciomierza/obrotomierza bo zmienily ci sie przelozenia?Od tego chyba nie ma dziwnych wskazan predkosciomierza bo predkosc jest mierzona na przednim kole:linka, slimak i te sprawy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) linka? ślimak? to było chyba w ogarze, tutaj jest raczej czujnik na przedniej zębatce Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez dziur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 linka? ślimak? to było chyba w ogarze, tutaj jest raczej czujnik na przedniej zębatcea to na przod naped jest? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 No to tak - w nowoczesnych motocykach czujnik prędkościomierza ulokowany jest w pobliżu wałka zdawczego skrzyni biegów, zatem każda ingerencja w zmianę przełożenia wtórnego powoduje błąd odczytu. Co do jazdy - obecnie wszystko zostało podporządkowane jeździe na gumie - i wysokiemu momentowi obrotowego - silnik na 6tym biegu odcina przy rzeczywistych (ok.) 160 km/h wskazując 306 km/h. Dwa pierwsze biegi mało do czego się nadają, płynnie poróżować można (łącznie z ruszaniem) używając tylko ostatniego biegu. Turystyka odpada. Przełożenie zostało dobrane tylko na podstawie doświadczeń zebranych przez wiele osób, które zajmują się stuntem z pasji. Przednia zębatka (14z) to wzmocniony PBR, (przód jest najbardziej narażony na zużycie), łańcuch w złoty DID 530 VM 114 ogniw - dodane 6 ogniw, oraz tylna patelnia 56 zębów wycięta wodą, która jest (naszym) produktem ari-racing. Cenę szacuje się na ok 750 pln, gdzie patelnia kosztuje w detalu ok. 250pln.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kochanski4 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 A może ktoś dodat jakieś uwagi praktyczne? Tzn. jak wygląda zużycie paliwa, jak motor sprawuje się w zwykłej, codziennej eksploatacji (sprzęt ten ma służyć nie tylko do dzidowania, ale również to całkiem długich przelotów na trasach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 może ktoś dodat jakieś uwagi praktyczne?No jasne - pali od 5 do 15l/100 km, motor bardzo dobrze sprawuje się w zwykłej, codziennej eksploatoacji. Udanego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 marzenie tylko ci pozazdrościć że cię stac na CBR :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kochanski4 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 No i zakupiłem sprzęta!! Piękna sztuka w malowaniu Repsol Honda!! :wink: Jest co prawda do drobnych poprawek, ale w przyszłym tygodniu wyruszam w końcu w trasę. Niestety Bemowa w tym roku nie zaliczę, ale zlot w Bydgoszczy na pewno mnie nie minie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.