ArmaC Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Po pierwsze, wybaczcie że się nie przywitałem ale nie zabawię tu długo i jestem tu tylko po pomoc której potrzebuję. Otóż od dłuższego czasu wyczekuję motoru, a młody jestem i jeszcze nie znam się na tej całej machinie kupowania. To co mam kupić, wybrałem już dawno - Suzuki Bandit 400. Oto to co mam na oku: http://allegro.pl/item98442796_suzuki_band...00_idealny.html Informacji jest jednak niewiele, więc wysłałem już pytania (wydaje mi się że dość dokładne) do właściciela. Czy macie jakieś przeciwwskazania co do tego egzemplarza? Gdy sprzedawca odpowie postaram się skopiować tu jego odpowiedzi, jeśli cokolwiek będzie wyglądało podejrzanie - liczę na waszą pomoc. Z góry dzięki,ac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 HejkaPo zdjęciach nic się nie ustali. Weż ze sobą osobę co choć troszkę się zna na temacie i wal pooglądać to cacko.Jeśli Ci się moto podoba masz na nią kase i stan jest OK to brać i cieszyć się jazdą. Najważniejsze to popatrz na papiery, na numery ramy i silnika bo reszta to była poruszana w wielu postach na tym forum. Powiem krótko - każdy motor ma swoje zalety i wady i jedynie jego żywotność zawdzieczana będzie jego właścicielowi - dobry serwis, dobre części, dobre środki smarne i cieszyś się jazdą przez długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...