kacper_84 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Potrzebuje pomocy od uzytkownikow CBR 600 F3Wczoraj zaczalem proby stawiania na gume metada "z gazu" i nie bardzo chce ten przod sie podniesc :) Czy ten motorek wchdzi na kolo z gazu ?? Jesli tak to przy jakich obrotach probowac bo przy 7 tys nie chce.Prosze o jakies wskazowki :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Nie mam CBR ale proponuje żebyś opisał jak to robisz, to wtedy więcej osób poza posiadaczami Hondy będzie mogło ci pomóc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) F3 idzie z gazu aż miło :crossy: Masz 1 bieg, przyśpieszasz powoli do około 5-6 tyś. obrotów no i robisz pompkę.Tzn. Zakręcasz manetkę gazu na jakieś 2-3 sek aż motocykl zacznie nurkować. No i teraz gwałtownie dajesz ognia (odkręcasz na maxa) i CBR się zaczyna podnosić :)Jest taki punkt, że najpierw koło zacznie się powoli podnosić ale tak od około 20 cm nad ziemią ruszy gwałtowniej w górę. I tutaj będziesz musiał przełamać strach.Nom, to chyba na tyle, tylko nie odkręć za daleko bo będzie kolejna gleba na forum.Poczytaj sobie też porady na stronie BadBoyz o tym jak się asekurować tylnym hamulcem. Powodzenia Aha, przypomniało mi się. Nie staje przy 7 tys. bo może to być za dużo, chociaż jak sie wprawisz to będzie stawać i przy tych obrotach. Przy 7 tys. stawia się F2. Zazwyczaj jak nie chce się unieść to znaczy, że albo za krótkie nurkowanie zrobiłeś, albo za wysokie obroty. Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez ABG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 http://badboyz.go.pl/ tutaj wszystko jest opisane. Powodzenia w nauce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta CBR Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) O żesz kurde,z gazu to to słoneczko idzie na koło samo,ale jak jest z tym problem to dawaj ze sprzęgła.Dodatkowo zaręczam,że jak strzelisz ze sprzęgła między 1 a 2 to się podniesie :]] U mnie działa :crossy: Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Marta CBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Dzieki wielkie Panie i Panowie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 lepiej walić na 2 z sprzęgła bo wtedy moto łagodniej się podnosi i łatwiej złapać balans, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 lepiej walić na 2 z sprzęgła bo wtedy moto łagodniej się podnosi i łatwiej złapać balans, powodzenia Ta ta ta, najlepiej to na 4 ze sprzęgła stawiać. Po 1. Najpierw naucz sie z gazu stawiać i opanowywać maszynę Po 2. Na 2-gim biegu to już są inne prędkości. Jak gleba no to wiadomo, ale wchodzi jeszcze kwestia shimmy przy opadaniu. Ucz się na 1-szym biegu z gazu i nie słuchaj szaleńców na wściekłych kocich oczach :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 oki :icon_mrgreen: P.S A jak wy sie uczyliscie to zaliczyliscie kiedys glebe (tylko podczas proby stawiania na gume) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exup Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Nie masz co liczyc ze F3 wstanie z samego tylko gazu. Delikatne pociagnicie za kierownice w gore to juz pewna guma. A do nauki najlepsze sa crossy czy raczej supermoto. Udaroodporne platyki pozwalaja nie martwic sie o gleby. Kleilem juz swoja CBR i wiem jaka to "meczarnia" Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Nie masz co liczyc ze F3 wstanie z samego tylko gazu Chłopie, gdzie Ty się chowałeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 F2 stawiałem przy około 7tys.obr/min. Zdecydowanym i szybkim ruchem zamykałem i odkręcałem manetke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CbR600f Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Witam Łodzianina... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 A do nauki najlepsze sa crossy czy raczej supermoto. Udaroodporne platyki pozwalaja nie martwic sie o gleby. Kleilem juz swoja CBR i wiem jaka to "meczarnia" Pozdr No to fakt supermoto najlepsze :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exup Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Witam Łodzianina... Kmina to ty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.