Bartos_SzPaQ Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 mam tlumik chyba od jawy 350 fajnie chodzi na nim moja wsk ale wystaje 0.5m za tylnie kolo i chce go obciac gdzies w polowie co o tym sadzicie?czy moze lepszy efekt da zrobienie i wybebeszenie orginalnego tlumika?// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 W dwutaktach tłumik pełni ważna rolę w procesie napełniania cylindra i nie można ot tak sobie go przerabiać - oryginalny tłumik to najlepsze rozwiązanie. Wsk najladniej warczy na oryginale - takie jest moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Polecam lekture artykułów o wydechach do 2T Tomasza Sałka, jak coś to mam na kompie moge wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Moi koledzy we WSK'ach robili tłumiki od Fiata 125p , przedłużali kolanko i we Fiacie jest taki okrągły podłużny tłumik to robili patenta i go zakładali..Nawet fajnie wyglądało i brzmiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Lucass mogłbys mi podesłać te artukuły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbus Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Ja tez mam wydech od 350 :) Ale jakos sie to odbija na osiagach?? Wiem ze na wolnych obrotaach, slychac tylko jak koszyczek chodzi :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Ja tez mam wydech od 350 Ale jakos sie to odbija na osiagach?? Wiem ze na wolnych obrotaach, slychac tylko jak koszyczek chodzi Proponuje lekturę jakiej kolwiek książki o 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 jeżeli akrócisz wydech to może przestać już tak fajnie chodzić...najlepiej pozostaw orginał :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja uważam że WSK-a najlepiej chodzi na oryginalnym tłumiku i kolanku. Tylko doradził bym skrócić kolanko o jakieś 5 cm wtedy lepiej się wkręca. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Oto artykuły Tomasza Sałka o wydechah 2T: http://[http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/ukladywydech/1.jpg/url]http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/ukladywydech/2.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/ukladywydech/3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 mysle ze jak kolanko zostanie orginalne to na tamtym tlumiku jawy bedzie jeszcze lepiej chodzila i jezdzila niz na orginale bo tamten tlumik jest fajnie zbudowany bo w srodku jest wlasciwie pusty tylko z zewnatrz tak jakby wygluszony, a skrocic go musze bo wystaje za koloa poza tym zawsze zostanie orginal jakby co mozna bedzie go zalozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkuu Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Ja zawsze byłem za orginalnymi Częsciami do WSK...Ja bym wolał zostac przy orginalePozdro :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) Wez tlumik od wsk 175 utnij na koncu tam gdzie sie zaczyna komora tlumiąca, skruc o 10cm to co zostalo z wydechu tą czes pusta, mozesz tez dzwignąc do gory tą koncowke, zespawaj. Koncowke z tlumika wyciągasz cała to sa takie dwie rurki wsuniete w siebie, tą o najmniejszej srednicy wyciagasz i rozciągasz kolniez co jes na koncy ta zeby po wlozeniu do tlumika byla szczelna. I masz tlumik, podnosi moc i troszke obroty. Edytowane 21 Marca 2007 przez redair Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Proponuje obejrzeć http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...se_Zweitakt.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.