bekriss Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam. Zastanawiam sie czy da sie poglosnic wydech poprzez nawiercanie. Nie chcialbym uzyskac efektu gwizdania tylko najnormalniej w swiecie zwiekszyc ilosc dB. Moja xjta jest bardzo cicha. Diversion mojego brata na standardowych wydechach jest sporo glosniejszy. Chce umilic sobie jazde doznaniami dzwiekowymi no i czuc sie troszke bezpieczniej przeciskajac sie pomiedzy puszkami. No i najwazniejsze. Nie chcialbym musiec synchoronizowac gaznikow po tym. Chyba nie bedzie takiej koniecznosci?? Zamieszczam zdjecia z propozycja rozmieszczenia otworow (sorry za slaba jakosc) propozycja nr 1propozycja nr 2moze tutaj lepiej widac jak zakonczony jest tlumik Jak widac roznice sa niewielkie jdnak pozostaje jeszcze kwestia czy jest sens :) Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 możesz wiercić, w końcu zaspawać dziurki zawsze można Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 moge tez nagwintowac i dobrac odpowiednie srubki to nie problem. Tylko nie wiem czy konieczna bedzie synchronizacja i czy da to jakis efekt. Nie spodziewam sie jakiegos rasowego brzmienia. Wystacza mi dodatkowe dB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Takie dziurki nic nie dadzą.Najlepiej wywalić wsio ze środka i wtedy bedzie ładnie głośno chodził .Albo zmienić końcówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 o pustych wydechachc naczytalem sie zlych opini no i koniecznosc synchronizacji. W planie jest kolektor 4w1 z przelotowa koncowka sebringa (pare zdjec xjtek z takim dokladnie wydechem widzialem) ale poki co kombionuje. Na rozpoczeciu sezony w Bedzinie widzialem diversionke z obficie nawierconym wydechem i pracowala calkiem fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Może na allegro cos znajdziez mozna fajny tłumik do 300zł dorwać.Czasami trzeba a czasami nie synchronizowac gazniki przy pustym wydechu.Osobiscie wywaliłem z kolega wszystko z łumika w F2 i nic nie trzeba było regulować. Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Widzisz ciezkie jest zycie studenta. Mam niby taka kase ale jest odlozona na paliwko :) Wiem ze najskuteczniejszym sposobem byloby kupic przelotowe koncowki ale poki ce bede drazyl temat tych dziurek :crossy: Moze ktos probowal i wyszlo jak trzeba lub mial stycznosc z tak przerobionymi koncowkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 ja w kawie wyjąłem tłumik i wypalałem go godzinę palnikiem acetylenowo-tlenowym , by wyczyścić stare nagary . Po tym tłumik ma piękny i (głośniejszy) wydech i jest bez nagaru i wszystkich syfów . Przy wypalaniu wyszło z niego chyba ze 2 kilo sadzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 nie mam pojecia jak to wplynie na gazniki... ale odbiegajac od tamtu napisałes ze chcesz zwiekszyc ilosc db a nie to zeby ci gwizgało a to jest jakis sposob zeby zrobic zeby gwizdało z wydechu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) heh tak tylko napisalem Male dziurki moglyby wydobywac z siebie gwizd ale to tylko przypuszczenia :) Dobra to teraz sie zapytam inaczej. Moze dziurki cos dadza lub nie ale pytanie czy nie zaszkodza i spowoduja koniecznosc synchronizacji Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 takie dziorki w opcji 1szej dadza pozytywny efekt, u mnie tak jest zrobione, obecnie dziorki rozpilowalem i jest jeszcze wiekszy czad! a jakby co , zawsze mozna wkrecec srubkie w dziurkie i bedzie zpowrotem cicho.... http://www.bikepics.com/pictures/094031/http://www.bikepics.com/pictures/094033/ slabo widac, ale dodatkowe dziurki som Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 . Moze dziurki cos dadza lub nie ale pytanie czy nie zaszkodza i spowoduja koniecznosc synchronizacji Dziurawiac tylna przegrode nie powodujesz calkowitego rozwalenia tlumika ( jak to radosnie ci radzi "na kolo" ) i nie sadze ze jakakolwiek ingerencja w gazniki bedzie potrzebna.Jednak synchronizacja gaznikow nie ma nic wspolnego ze zmianami w wydechu - pod wplywem tych zmian gazniki trzeba przeregulowac, a nie synchronizowac.To ostatnie robi sie w celu ujednolicenia pracy cylindrow w maszynie wielocylindrowej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 A można coś zrobic zeby dt80 chodzila bardziej basowo bo wkurza mnie to pyrkanie :) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Nitro: kupic 4-suwa :))) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laboko Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 W mojej XJ-ce tłumiki są inne niż u CIebie( inne końcówki), ale są nawiercone, chyba po 4 otwory średnicy jakieś 1 cm. , nie pamiętam dokładnie a moto stoi w garażu, ale powiem Ci że brzmi super. Taki odgłos, ze kiedy ją odpalam po postoju i muszę poczekać na rozgrzanie, a do tego czasu ma te 2000 obr na ssaniu, to kilku sąsiadów na pewno już nie pośpi. No i przy przyspieszaniu też efekt niezły. Pracę silnika i wydechów przestaję słyszeć dopiero około 120/140 km/h, bo wtedy huczy wiatr. No i nie zauważyłem też żadnych nieprawidłowości w pracy silnika, co prawda nie słyszałem też z bliska wydechów seryjnych, bo taką już kupiłem. Chyba jednak można polecać takie nawiercanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.