szulbor Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Witam jak postowalem nizej mam problem z odpalaleniem. bylem juz tak zdesperowany i podirytowany swoimi niepowodzeniami ze wstawilme motor do mechanika poczatkowo tylko na regulacje. Okazało sie ze gazniki były zawalone syfem przeczyścił je wiec z gaznikami spokoj. jednak i to nie pomogło motor ciagle pali tylko na 2 cylindry 1 i 2 (wiec cewki raczej ok) sprawdził kompresje na 3 i 4 garnku i sie okazało ze jest bardzo słaba. i tu mam pytanie do posiadaczy gsx7ów czy taka powinna byc?? sprawdzałem wczesniej iskry i niby sa ale słabe moze to jest przyczyna. teraz to jestem ostro przestrachany bo mechanik wrozy mi remont gory silnika :) prosze pomozcie z gory dizeki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Na dzien dobry luzy zaworowe do regulacji - moze zawory sa podparte i stad slaba kompresja. Producent zaleca regulacje luzow co 6000km i gsxy sa na to bardzo wrazliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Bardzo slaba czyli jaka ???No i napewno slaba nie powinna byc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Slaba czyli od 3 do 5 a z tego co wiem to srednio dobrze to jest kolo 8 ale zastanawiaja mnie te "male iskierki" ( slaba iskra na swiecach) cewki?? cos z pradem jesli cewki to jak je sprawdzic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Jak masz kompresje od 3 do 5 ( atm. jak sie spodziewam) to mozesz zapomniec o iskierkach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 czyli co powazny remont mnie czeka:( czy tak jak koledzy wyzej mowili powinno skonczyc sie na regulacji zaworow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Dziwne że to jeszcze chciało jeździć. Czy może kupiłeś ten motocykl z informacją "do małej regulacji" ? Z tym remontem to uważaj - często bardziej opłaca się kupić używany silnik w dobym stanie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 czyli co powazny remont mnie czeka:( czy tak jak koledzy wyzej mowili powinno skonczyc sie na regulacji zaworow?no może tak być, ale nie musi i zazwyczaj tak nie jest. Jezeli moto pojeździło sobie już trochę na tych podwieszających się zaworach i się poprzypalały gniazda, to będzię dobrze jak skończy się na docieraniu gniazd i zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Przede wszystkim trzeba sprawdzic luzy zaworowe, zeby wyeliminowac podparcie zaworow na tych 2 cylindrach. Jezeli luzy sa to czeka cie naprawa gory silnika, ktora najczesciej w japonii polega na zrobieniu zaworow ( frezowanie gniazd i docieranie zaworow ) i wymianie pierscieni. W najlepszym przypadku moze skonczyc sie tylko na zaworach ( i to byloby najtansze bo nie ma wkladu czesci - no moze uszczelniacze prowadnic i uszczelki gory silnika ), w najgorszym moze dojsc wymiana tlokow i szlif.Wowczas taniej jest kupic uzywany silnik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 ok to ja sprawdze to co mi radzicie i mam nadzieje ze czarny scenariusz sie nie spelni. a jesli mowice o kupnie uzywanego silnika w dobrym stanie to gdzie takowego szukac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.