Skocz do zawartości

REGULACJA ZAWORÓW W RR 97ROK ??


baxxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem nowym czytelnikiem tego forum jezdze CBR 900RR z 97 roku, i najprawdopodobniej czeka mnie regulacja zaworów, a przynajmniej jednego bo strasznie hałasuje, wie ktos jak to zrobic ? czy trzeba zwalac glowice i dostane sie do nich tylko po zdemontowaniu kapy od gory ? ma moze ktos jakies info na ten temat ?

 

dzieki za odpowiedzi pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj brat mial F2 z rozwalonym napinaczem lancuszka roz. i to byl troche inny dzwiek, mozesz mi napsiac czy mozna to jakos sprawdzic ustalic dokladniej ? zwlaszcza ze wydaje mi sie ze dzwiek ten jest bardziej slyszany w lewej strony silnika, a lancuszek jest z prawej chyba, zastanawialem sie nad panewka, ale glosno jest w gornej parti silnika i motor ma moc, wiec panewka raczej odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to i najlepsze co mozesz zrobic, ale w teorii tak by to wygladalo:

- mierzysz luz na wszystkich zaworach i zapisujesz,

- kupujesz plytki dla zaworow ktore sie nie mieszcza w prawidlowym luzie, lub tak przekladasz plytki aby uzyskac jak njmniejsza liczbe zaworow ktore wymagaja zakupu nowych plytek i wowczas dopiero kupujesz,

- Spuszczasz plyn chlodzacy ,

- zdejmujesz napinacz lancucha rozrzadu

- zdejmujesz walki zaznaczajac ich polozenie w stosunku do walu korbowego,

- wymieniasz plytki na nowe,

- zakladasz walki pamietajac o oleju lub smarze ( zaleznie co zaleca serwisowka przy skladaniu walkow ) w lozyskach walkow,

- ustawiasz rozrzad zgodnie ze znakami,

- zamykasz silnik.

Skladasz szystko w kupe i odpal.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Jak coś klekocze to zaraz muszą byc zawory?! Naprawdę nie wiem skąd się bierze ten mit. Pamiętam lata dziewięćdziesiąte, kiedy to 1/3 ogłoszeń o sprzedaży, miała obowiązkowy zapis "zawory do regulacji" dzwoniło się i pytało skąd to wiadomo i się słyszało, bo coś tam puka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wspominam już o tym, że Hondy na ogół mają bardzo małe odchylenia od norm, nawet po kosmicznych przebiegach. Kiedyś robiłem CBR 600 F2 nieruszaną pod tym względemi przez 50 tys km i ... 1 zarów miał luz poza normą (lekko za luźno).

 

Poczytaj jeszcze tutaj :

 

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...