21adam Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 jak na motocykl 6 letni to mi sie nie chce wierzyć ze on ma 3400 km jeśli tak jest to klocki opony napęd itp. powinny być oryginalne :] wychodzi na to ze rocznie ktoś robił po 600 km nie wiem ja w to niewierze moto po szlifie niema końcówek kierownicy obdarty dekiel możliwe ze szlifowało i stało nie jeżdżone Ze silnik pracuje nierówno jak jest zimny to normalne zwłaszcza jak stoi przechylony a nie na centralce a co do ceny to śmiesznie niska jak na ten rocznik i opisywany "stan" motocykla u niemców cb stoi w cenie i wątpię zeby ktoś tak tanio przy niewielkiej glebie sprzedał ;) tak ze dla mnie to troche podejrzana oferta dla tego warto się przyjrzeć dokładnie temu motocyklowi :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrkiel Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Darekcb500, czesc- jak masz chwilke napisz cos jescze o cb500. Mam ten motur ale nie mam żadnego doświadczenia a propos użytkowania oraz jazdy. Jesli mozesz "sprzedać" jakieś wieści to śmiało nadawaj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 A jak ma się cb do turystyki?? Chodzi o jednorazowe pokonanie np. 400km... Jak z tylną częścią ciała i motocyklem?? Rozglądać się bardziej za czymś mocniejszym (pierwsze moto :/) czy to też da rade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) A jak ma się cb do turystyki?? Chodzi o jednorazowe pokonanie np. 400km... Jak z tylną częścią ciała i motocyklem?? Rozglądać się bardziej za czymś mocniejszym (pierwsze moto :/) czy to też da rade? W tym sezonie odwiedziłem już Zamość z Kulikiem i wracając na raz zrobiłem 240 km... bez żadnego zatrzymania.Oczywiście nie jest to 400 km, o których piałeś ale blisko. Oprócz lekko zesztywniałych kończyn nic mi nie dolegało. W tamtą stronę wiozłem plecaczka (forumową Alicję vel Jadzię), a spowrotem Jadzia wracała na fazerku i powiedziała, że u mnie było bardziej wygodnie ... głównie pewnie przez miększe zawieszenie. Zapewne Fazerek prowadzi się lepiej z sztywniejszym zawieszeniem ale za to dupka mniej boli. W poprzednim sezonie jeździłem na Białoruś i do Giżycka i ani razu cztery litery mi nie doskwierały. Pozycja też jest ok. Co do mocy ... Przyznam, że po załadowaniu wszystkich trzech kufrów i plecaczka na siedzenie pasażera .... jest mi jej brak szczególnie przy wyprzedaniu przy większych prędkościach... Na pusto nie jest to żaden problem ..... ale już po woli rozglądam się za mocniejszą maszyną..... Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez ResoR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaxS Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Jak ja robilem pierwsze 350km to kazdy mi mowil ze nie dam rady. Ze dupa bedzie bolec , rece zdretwieja i takie tam. Ale o dziwo przejechalem i moglem jechac jeszcze drugie tyle :biggrin:. Dla mnie bardzo wygodny , bo jest wiekszy od motorow swojej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 bo jest wiekszy od motorow swojej klasy. No właśnie... CB jest większe od ER i GS?? Bo co o którym czytam to jest zawsze największy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Wieśniaki, nauczcie sie ze motor to silnik, a motor + reszta dodatków to motocykl :biggrin: . W dowodach macie motor czy motocykl? hehe Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 No właśnie... CB jest większe od ER i GS?? Bo co o którym czytam to jest zawsze największy... Z moich doświadczeń wynika, że CB jest lekko szersza i wyższa.Forumowy Lars zimował u mnie rok temu swojego GS'a i jak się przysiadłem (a miałem już CB) ze zdziwieniem stwierdziłem, że nogi muszę mniej rozszerzać :D . Żonka jak u Tomka prawko robiła to jeździła na jego GS'ie ... i spokojnie ziemi dosięgała. Na naszej CB tylko przednią częścią stopy dotyka podłoża... średnio stabilnie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Wieśniaki, nauczcie sie ze motor to silnik, a motor + reszta dodatków to motocykl :D . W dowodach macie motor czy motocykl? hehe sam jestes wiesniak i jezeli nie masz nic do napisania to nie nabijaj sobie gwiazdek.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Ojro zalezy to tylko i wylacznie od ciebie jaką dysponujesz kasą na motocykl :) Jak zamierzasz wydac ponirzej 6tyś to rozgladaj sie za g500 ( Ja bym tego nie kupil ,bez obrazy ) a jak powyżej 6tys to tylko cb500 ewentualnie xj600(droższa w serwisowaniu) Ja nakrecam weekendami po 250-300km i za cholere nie narzekam ,zalozysz szybe to przelotową w granicach 130-140 utrzymasz bez wiekszych problemow ,przynajmniej ja daje rade :D Cebula jest z pewnoscia najszybszym (190-200km/h leci ) z rodziny 500cc i najmocniejszym tylko gpz500 porownywalne osiagi reszta nie ma szans (mowa jest o nakedach ,nie mylić ze sportami ) Jedna wade ma ktora mnie wkorw*a ,to jest to tylne zawieszenie dobijajace z pasazerem ,pozatym to wygodny i godny polecenia motorek ,mysle ze jeszcze dlugo sie z nia nie rozstane :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek146 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgadzam się z przedmówcami, moto jeździ super, pali umiarkowanie (na baku w jeździe mieszanej robię 280 - 300 km), długie okresy międzyprzeglądowe oraz ogólna bezawaryjność pozwalają zaoszczędzić na serwisie. Jedyną małą wadą (kwestia estetyki) jest lakierowany na czarno tłumik, ja mam problem z głowy bo poprzedni właściciel go pochromował :D , dodaje to wiele do ogólnego wyglądu motocykla.Ogólnie jeśli wszystko się zgadza w papierach i ze sprzętem to kupowałbym i to szybko zanim ktoś sprzatnie Ci ją sprzed nosa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 A jak radzi sobie po zjechaniu z asfaltu? Nie mówie tu o przeoranym polu :( tylko jakiś szuterek, troche piasku. Jaka pojemność zbiornika? Co ile km przegląd? Ma ktoś może nagrane jak ten sprzęcik chodzi? Może jakas prezentacja video? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek146 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 (edytowane) przeglądy są średnio 2x rzadziej niż w innych motocyklach:- wymiana oleju co 12000- regulacja zaworów co 24000 itp ściągnij sobie stąd serwisówkę, którą kupiłem i w pocie czoła zeskanowałem a którą na moją prośbę inny kolega z forum umieścił na FTP-ie :( a dowiesz się więcej o tym sprzęciefilmików poszukaj w Internecie albo w sieci eDonkey. Edytowane 27 Kwietnia 2006 przez dudek146 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Dzieki :( Serwisówke mam :buttrock: A jakie sa orientacyjne ceny regulacji, oponek, PZU itd? Do jakiego przebiegu moto szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek146 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Dzieki :buttrock: Serwisówke mam :flesje: A jakie sa orientacyjne ceny regulacji, oponek, PZU itd? Do jakiego przebiegu moto szukać? narazie nie robiłem przy swoim sprzecie nic "warsztatowego" bo wymianę płynów i filtrów przeprowadziłem sam więc nie znam cen usług. Komplet opon (nowych)to już wydatek rzędu przynajmniej 700 zł. PZU to zależy od zniżek , ja płacę 41 zł na rok ( 50%zniżki)a co do przebiegu to nie wiem.... i tak dziwnym trafem większość moto w polsce ma przebiegi około 30000...:( więc nie jest to zbyt dobrym wykładnikiem wartości, gdy szukałem sprzęta to byłem zainteresowany zadbaną CB z udokumentowanym przebiegiem 80000, podobno ten silniczek bez problemu robi dużo większe przebiegi (patrz kilka postów wyżej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.