kristi_rx125 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Ja powiem krotko jeździlem na rx i mam teraz sende rx wymieka jezeli chodzi o wytrzymalosc silnika itd a zawieszenie w rx poszlo po jednym skoku ze schodow a moje dalej sie trzyma tylko tyle ze to nowe sendy to ponoc nie wypaly jezeli chodzi o zawiesznie ja mam ta starsza i daje rady.:P tez skacze. i jeszcze nie poszlo a co do cylindra malossi to mowilem tylko ze jest wart 800 zl a ile dalrem to nie mowilem a dibo lacznie mnie wyszlo praWIE 400 ZL nowy tlok itd tylko seryjny zaplon dostane dzis lub jutro to wam pokaze bo jak narazie to tylko nikiel mnie rozjebie ktm nawet juz tzr pochnie jeszcze wiekszy gaźnik zaloze to juz bedzieice mieli dosc chociaz boje sie ciebie dibo.:P :P co ty na to zebysmy dzis sobie pocwiczyli cos siwy mowil ze pojeźzil by sobie z nami:P na swojej cb :icon_biggrin: jak chcesz najlepiej to sobie kup Honde cr lub jakiegos ktm'a jak chcesz do pozadnego enduro i daj sobie spokoj z 50-i 80 cm Masz chłopie bujną wyobraźnię, albo chcesz dobrze sprzedać swoją Sendę i dlatego takie farmazony opowiadasz. Nie porównuj Sendy do RXa bo równie dobrze możesz postawić obok siebie np KTMa EXC i Kawasaki KMX i ścigać sięna torze, oczywiście gdyby twój był KMX to byłby lepszy :P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 To jak z Hm`ami ?? do 3000 obrobie ??Nie zaczynam przygodu z moto jeździłem juz troche ale tylko na motocyklach typu WSK MZ i inne badźiewia typu skutery wszelkiej maśći...A jak jest w kocu z serwisowaniem takich 125 cross ?? Jedni wymieniaja tłoka co sezon i jeździ im to a drudzy co 15h ;/ Ja bym jej mocno nie męczył na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Ja powiem krotko jeździlem na rx i mam teraz sende rx wymieka jezeli chodzi o wytrzymalosc silnika itd a zawieszenie w rx poszlo po jednym skoku ze schodow a moje dalej sie trzyma tylko tyle ze to nowe sendy to ponoc nie wypaly jezeli chodzi o zawiesznie ja mam ta starsza i daje rady.(IMG:style_emoticons/default/D.gif) tez skacze. i jeszcze nie poszlo a co do cylindra malossi to mowilem tylko ze jest wart 800 zl a ile dalrem to nie mowilem a dibo lacznie mnie wyszlo praWIE 400 ZL nowy tlok itd tylko seryjny zaplon dostane dzis lub jutro to wam pokaze bo jak narazie to tylko nikiel mnie rozjebie ktm nawet juz tzr pochnie jeszcze wiekszy gaźnik zaloze to juz bedzieice mieli dosc chociaz boje sie ciebie dibo.(IMG:style_emoticons/default/D.gif) (IMG:style_emoticons/default/crossy.gif) co ty na to zebysmy dzis sobie pocwiczyli cos siwy mowil ze pojeźzil by sobie z nami:P na swojej cb (IMG:style_emoticons/default/icon_mrgreen.gif) Zysio sRanie w banie :P Skad ty mozesz wiedziec jak dopiepsza prawdziwa RX jak u nas byla jakaś wieśniacka z 4 biegami i w karterach aM4 wbite;]Co do tego ze zawiecha w sendzie jest dobra to w zadnym wpadku nienadaje sie ona do skakania:Psamym widokiem senda nieprzypomina moto w teren tylko na szutrową droge;]RX ma o wiele wyzsze i lepsze zawieche;]zresztą bylo juz to udowadniane z 5 razy kiedyś na forum :P Co do silnika (TZR puchnie) moze i uchnie na przyspieche ale nie wkrecaj sobie ze bedziesz ją lykal na predkosc;]A Do LC2 125 to mozesz pomarzyc ze go dogonisz;]nie ten moment obrotowy nie te dlugie biegi;]Ludzie myslą ze jak kupią kit tuningowy co niby daje nawt 22PS to orzjebią taką 80cm3 MZetz251(podobna moc)zapominacie o najprostszych prawach fizyki;] Co do RX i silnikow minareli to jestem sceptyczny:POczywiscie Honda Motor tutaj wymiata :icon_biggrin: Zawiecha jest wyjebongo prawie ze perfekcyjna :P osobiscie nie jezdzilem ale szlyszalem ze HM ze sportowym ukladem wydechowym wali ładne remixy :P Wejdzcie sobie do galeri bikepics Strzalka tam eeleegancko widać jak majster lata Hmem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Na HMa trzeba miec około 4-5tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Jak masz full teren to kup za groszowe sprawy czesie;) do 1500 zl to igle znajdziesz, a zawiecha nie najgorsza, a juz mozna na niej polatac. I ten ladny dzwiek wydechu:D:DAlbo rx kup do 3 tys. bedzie na pewno lepszy od sendy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 hm pier...... bzdury bo w tych starych sendach zawieszenie jest showa i w rx tez wiec roznica moze wachaczy i nie porownoj mojego do dt 125 bo mi hcodzi o 80 a tzr to scigacz wiec wiadomo ze szyciej pojedzie od mojego a po 2 moj jest mocniejszy i nie porownoje go do zadnej etz czy czegos innego a w terenie daje sovbie rady rowniez tak samo jak twoj mtx a jezeli chodzi o gory to mtx i dt odpada w rx i sedach sa ups :icon_biggrin: Ja doskonale wiem o tym ze z etka spuchne chociaz ze 150,? :P A sende nie chwale dlatego ze chce ja sprzedac bo rowniez dobrze moga sobie ja smigac a zawiech nie pada po jednym skoku.....:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 To co z tego, że jest ta sama firma jak są inne modele. To tak jakbys porówywał malucha do punto - tez ta sama firma.Co do upsów to gówno prawda ze musza być lepsze. W HMie sa normalne teleskopy a pracuja 1000 razy lepiej niz te rowerowe patyki w derbi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 w rx i sedach sa ups :crossy:Z tego co pamiętam, w "motorynkach" też były UPSy, więc pewnie zawieszenie porównywalne z KTM EXC :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ale smieszne he tak gadacie a smigaliscie chociaz starsza derbi bo ja tu nie widze zawieszenia cienkiego i lamiacego sie po 1 skoku bo juz skakalem pare razy po terenie tez jeźzilem i wytrzymoja a co do ups chodzi mi tylko o to ze sa ciesze od teleskopowek i nie porownoj hm do derbi bo hm to juz jest crossowka z prawdziwego zdarzenia taka hard a moj jest do sciezek w gorach :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Po pierwsze HM to nie crosówka.Po drugie jeździłem starszym i nowszym derbikiem i oba pod wgledem zawieszeń to porażka. Starszy tak jakby miał mocniejszy silnik ale nic pozatym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 hm to widocznie tak jest ale to co ja moim jeżdze to mi starczy ja nie nazekam a znowu nie jestem specjalista od terenu czasami lubie wypady w las i to wszystko:D a jemu radze kupic kx 80 ale ponoc ich wada jest cos ze skrzyniami biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Po drugie jeździłem starszym i nowszym derbikiem i oba pod wgledem zawieszeń to porażka. Starszy tak jakby miał mocniejszy silnik ale nic pozatym. bo w starszych sa inne przelzoenia zebatek :buttrock: Co do zawiechy to strzalek ma racje nie mozna porownywac modeli;]Samo to ze w sendzie nie ma wspornikow na amortyzator tylko jest podpiety bezposrenio do wachacza;]dlatego tak idą te amory;]Przy wyskoku gdy widelec opada (ciagnie go ciezar kola w dol)nie spiera sie na zadnym wsporniku tylko po prostu trzyma go amortyzator;]W MTX czy RX czy DT np gdy wyjmiemy wogole amortyzator i podiesiemy moto do gory to i tak widelec opadnie nam do takiej samej wysokosci jak stoi moto moto normalnie na kolach ;]w sendzie dotnie przekreci sie az tak ze dotknie silnika;] po prostu zatrzymuje sie na tloku amortyzatora:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 No Dobra czyli z waszych wypowiedzi wynika że każde enduro 50/80 w cenie około 3000zł to złom...To teraz Jakiego Crossa 125 byście polećili ??YZ ? Cr? coś innego ?? Oczywiscie w takich samych pieniądzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 KUp sobie Yamahe DT 80 Lc2 zarejstrowana na motorower:PChyba ze chcesz to kolega ma d sprzedania Suzuki RG 125 za 2700 do wymiany tlok i cylinder:Pa Z crosowek jak myslisz o Yz czy Cr to sobie odpusc;]bo co prawda kupisz na chodzie nawt za 2500 tys YZ z 94 roku ;]ale kolejne 2500 wrypiesz w remont dotego dolicz sobie ze utrzymanie Hardenduro jest nietanie;]pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ale kolejne 2500 wrypiesz w remont dotego To by mysiał być SZROT totalny2500 tys YZ z 94 roku Własnie mi sprzątneli Yz z '92 za 2400 do wymiany tarcze sprzęgłowe.A z tym utrzymaniem to chyba przesadzacie Bo jak już pisałem jeździł bym sobie w Weekendy i przez całe wakacje.I nie kończył bym sprzęta.To myśle że Tłoczek raz w sezone by wystarczyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi