<<maryan>> Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Mam wersje 50 konną i zastanawiam sie nad odblokowaniem. Prawdopodobnie mam zablokowana na króćcach ssących wiec koszt odblokowania nie jest zbyd duzy. Nie miałem okazji jeździć wersja otwarta dlatego mam pytanie do tych co dosiadali wersje 50 i 60 koni. Czy odczuwalny jest wzrost mocy?? Teoretycznie 11 koni wiecej w motocyklu to nie tak mało. Czy tylko odczuje to po zwiekszeniu sie predkości maksymalnej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Odczujesz napewno, wieksza predkosc maksymalna i lepsze przyspieszenie. Z tego co pamietam temat byl juz walkowany na forum nawet dosc obszernie, wystarczy dobrze poszukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laboko Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 A poza tym odblokowuje się do pełnej mocy 72 KM a nie 60. A 72 w porównaniu do 50 to już różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 A poza tym odblokowuje się do pełnej mocy 72 KM a nie 60. A 72 w porównaniu do 50 to już różnica. nie w xj 600 diversion czy xj 600 N. Stare xjty 600 do 91r. mialy 72KM a od 92r. troszke inny silnik i 61KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Odczujesz napewno, wieksza predkosc maksymalna i lepsze przyspieszenie. i z tego co pamiętam z wcześniejszych postów to maksymalny moment obrotowy przesuwa się w górę, ku wyższym prędkościom obrotowym silnika.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Poza kruccami dolotowymi, napewno jeszcze inne dysze w gazniku, byla o tym mowa. I wydaje mi sie ze chyba jeszcze inne wydechy, "bardziej przelotowe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Poza kruccami dolotowymi, napewno jeszcze inne dysze w gazniku, byla o tym mowa. I wydaje mi sie ze chyba jeszcze inne wydechy, "bardziej przelotowe". Mam wersję 50KM i tłumiki dokładnie takie same jak wersja otwarta. Z tego co mi się udało doczytać na tłumikach były dławione wersje 34KM. Natomiast krućce i dysze jak najbardziej.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ok z tego co wyczytalem to wersja otwarta 71kM (inne zrodla podaja 73KM) nie byla oferowana w europie. Tu tylko do 61KM. Ja mam 51kM ale z tlumikami BSM i wydaje mi sie ze chyba mam wersje pelna, tzn ze albo te same tlumiki tyle daja, albo juz w niemczech ktos zrobil full open. Niemnmiej same tlumiki rycza suuuper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 <<maryan>> zgłość się do Domela z forum. On jest z tym tematem juz obcykany. Napewno Ci pomoże. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
<<maryan>> Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Dzięki za opinie!!! Napisałem do Yamahy i mój silnik na prawdopodobnie mniejsze króćce ssące koszt tych otwartych to ok 200zł. Ale moga też byc inne dysze gaźnikowe koszt ok 600zł. Napisali mi jeszcze że nie wiadomo jakie sa korpusy gaźnikowe bo w niemczech fabryka i przepisy pozwalały niemcom na nieseryjne przeróbki. Z tym moze byc problem. pozostaje sie osobiście wybrac do yamahy pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Pisales do przedstawiciela na polske??? Tez wysle zeby sie dowiedziec czy i jak mam zdlawiona. Co do dysz to zamienniki sa znacznie tansze niz 400zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
<<maryan>> Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Pisales do przedstawiciela na polske??? Tez wysle zeby sie dowiedziec czy i jak mam zdlawiona.Co do dysz to zamienniki sa znacznie tansze niz 400zl Pisałem do przedstawiciela na polske email to: [email protected] Podałem model rocznik i nr. silnika, napisałem też skad motocykl pochodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.