TIJO Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Na początku witam serdecznie wszystkich i przepraszam modów i ADMINA :biggrin: za to że zakładam następny temat o DT ale mam bardzo duży problem , którego nie moge rozwiązać ;/ :buttrock: Przejdźmy do sedna sprawy Posiadam motocykl Yamaha DT 80 i mam taki problem ( duuuży) Motocykl przy odkręconej manetce na max w ogóle nie jedzie (nie przyspiesza) , obroty zamiast wzrastac maleją , dzieje się tak w zakresie obr. 1-5,5 tys obr od 6 tys już ciągnie dobrze. A zaczęło się to tak : wracając już z trasy nagle zaczęło mi go mulić przy na maxa odkręconej manetce poprostu nie jechał tylko robił takie coś buuuuuuuuuuuuu i gasł , no to jechalem na min odkreconej , jakoś dojechałem i odrazu wzielem się za czyszczenie gaznika , wszystko ładnie wyczyscilem skrecilem no i kurde nadal tak było tylko ze teraz nie robił buuuuu tylko przy odkreconej (max) manetce nie przyspieszal tylko obr spadaly , no to nastepnego dnia rozkrecam gaznik , czyszcze , podnosze iglice na max skrecam i dalej kur*** to samo . znowu rozkrecam , podginam plywak aby dostawal wiecej paliwa , skrecam dalej to samo . Rozkrecam dalem jeszcze wiekszy poziom paliwa na plywaku i było ok ale lało sie z tego weżyka z tylu gaznika od przelewu . Dzisiaj odkrecam kranik w pełni zdziwiony patrze nie leje sie już szczesliwy odpalam moto , czekam az sie rozgrzeje no i jazda no i minka mi nie pogorszyla bo moto dalej sie muli !!!!!! Prosze pomozcie bo ja juz nie mam sily , MrMaciek ma ten sam problem i tez nie moze go rozwiazac , mi sie wiecej paliwa wylalo przy odkrecaniu gaznika i z tego przelewu niz wyjezdzilem PROSZE POMOCY , JAKA JEST TEGO PRZYCZYNA ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Ja mamto samo...od 0 tak gdzies do 7 tys moja mtx ma zajebistego buta.a potem jak daje do konca manetke to mi zwalnia;/;/nie wiem czy to blokada(za mala dysza czy co) w kazdym bądź razie nie ma pelnej mocy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 a świeca wymieniona ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 a świeca wymieniona ?Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 mozliweze ci walnol ktorys simering.albo usczelka pod cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Raczej to nie możliwe bo jak ustawilem w gazniku wysoki poziom paliwa , ze az lalo sie z przelewu to tego mulenia nie było !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingNothing Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) Zmien dysze na mniejsza? Chociaz dziwne, bo jak mowisz ze wczesniej jezdziles i bylo ok? Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez KingNothing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 tak wczesniej bylo ok !! stalo to sie nagle ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dt80 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja coś syszałem że trzeba odblokować na module :crossy: ale dokońca nie wiem jak to zrobić :P :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Wyczyssc dokladnie mialem u siebie identycznie a okazalo sie ze zatkane bylo w gazniku doplyw paliwa. tzn dmuchalem powietrze lecialo ale bylo troszke przytkane . trzeba sie wziac mooocno dmuchnac jakims drucikiem pogrzebac i syf wyleci .. Podobnie jest jak siweca jest zrypana ale mowisz ze zmieniales:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Gratuluje koncepcji podginania pływaka :banghead: A za pomysł że to wina zablokowanego modułu to kolega dt80 powinien "dostać w pape" jakby to powiedział jeden z polityków :banghead: :P Według mnie to wina zatkanego wydechu i dlatego trzeba wymienić łożysko w wahaczu :banghead: No k*rwa ludzie - UŻYWAJCIE MÓZGU!!!!!!!!! :crossy: Rozłóż gaźnik i wymocz dokładnie wszystkie części w benzynie ekstrakcyjnej (przedmuchanie sprężonym powietrzem też mile widziane) - wtedy bedziesz miał pewność że wszystko czyściutkie, złóż (przywracając stary poziom pływaka), wyczyć dla pewności świece i odpalaj - będzie chodzić. Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez karol1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Kiedyś miałem też podobny problem z aprilia, jechała max 30 km/h po miesiącu prób okazało sie ze rura wydechowa naglę się zapchała czymś:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Problem z muleniem rozwiązany , przyczyną był paproch w dyszy głownej którego nie zauważyłem i nawet trudno go było wyciągnąć , musiałem zadziałać igłą , ale teraz mam niestety inny problem :crossy: http://forum.motocyklistow.pl/Yamaha-DT-80-t44484.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.