HawK Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Wibracje jednemu przeszkadzają jednemu nie - jedynie w dłuższej trasie mogą byc uciążliwe. Sądze jednak że to w głownej mierze kwestia przyzwyczajenia i wprawy :banghead: Co do innego moto to dzisiaj oglądałem kolejnego singla -LC4 Adventure -to dopiero bydle ;> no i można w cięższym terenie pośmigać... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 V - ka bedzie znacznie drozsza w serwisowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Moim zdaniem singiel ma rację bytu jedynie w terenie. Policz sobie, ile czasu spędzasz/będziesz spędzać w terenie i wtedy dokonaj wyboru. Ja muszę się przyznać, że poleciałem na mój motocykl bez wiedzy na temat singli. A ponieważ w terenie spędzam mało czasu więc DR-ka nie do końca spełnia moje oczekiwania. Rozglądam się za czymś z dwoma cylindrami. Być może na następny ogień pójdzie właśnie XTZ 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pol_dek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 SuperTenere jezdzi ok 200, ale kultura pracy rzedowej 2jki pozostawia wiele do zyczenia. Witam No na AT nie jeździłem, i być może w porównaniu do XTZ, Super Tenera wypada blado. Ale komfort podróżowania, wytrzymałość i kultura pracy silnika XTZ750 jest dobra, no w każdym razie ja nie narzekam. Przy ok 4500 obr/ min pojawiaja sie jakies lekkie wibracje (nie sa one męczące, drażnią bardziej) ale wystarczy lekko odkręcić i przechodzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Gdzieś czytałem że do XTZ 750 można wsadzić silniczek od TDM - to by była jaz W ŚM z marca czy lutego 2006. Nasz 4umowy kolega Pipcyk przerobił XTZ na smoka ładując silnik z TDMu 4TX. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HawK Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 W ŚM z marca czy lutego 2006. Nasz 4umowy kolega Pipcyk przerobił XTZ na smoka ładując silnik z TDMu 4TX. Może ktoś rzuci skana ? :D Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 [/code]W ŚM z marca czy lutego 2006. Nasz 4umowy kolega Pipcyk przerobił XTZ na smoka ładując silnik z TDMu 4TX. Panie co ty gadasz :P Do swojej xtz wsadzil silnik nie z tdm-ki tylko z yamahy Trx850 Powiem tylko ze strasznie wymiata :icon_biggrin: na wlasne oczy widzialem tylko powyżej 200km/h nie chce isc (przelozenie ) Dobry moment w okolicach 90nm przy niskich obrotach daje ostry pociag od samego dolu :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Vstrom ma większe wibracje od silnika niż transalp.Nie zauważyłem jakichś kolosalnych różnic w cenach serwisu singla i V2. Teoretycznie niby jest więcej roboty (zawory, świece, regulacje...), ale przecież nieraz więcej czasu potrzeba na rozebranie motocykla niż na sam zabieg regulacji/wymiany, a plastiki/bak zmienia się tak samo z singla jak z twina. Serwis DRZ400 wychodził mi 400-500 pln za przegląd, a transalpa 400-600 pln (tyle, że w trampie robiłem więcej rzeczy).Do turystycznej jazdy V2 daje radę znacznie lepiej od singli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.