Skocz do zawartości

Singiel czy V ?


Rekomendowane odpowiedzi

Wibracje jednemu przeszkadzają jednemu nie - jedynie w dłuższej trasie mogą byc uciążliwe. Sądze jednak że to w głownej mierze kwestia przyzwyczajenia i wprawy :banghead:

 

Co do innego moto to dzisiaj oglądałem kolejnego singla -LC4 Adventure -to dopiero bydle ;> no i można w cięższym terenie pośmigać... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem singiel ma rację bytu jedynie w terenie. Policz sobie, ile czasu spędzasz/będziesz spędzać w terenie i wtedy dokonaj wyboru. Ja muszę się przyznać, że poleciałem na mój motocykl bez wiedzy na temat singli. A ponieważ w terenie spędzam mało czasu więc DR-ka nie do końca spełnia moje oczekiwania. Rozglądam się za czymś z dwoma cylindrami. Być może na następny ogień pójdzie właśnie XTZ 750.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

SuperTenere jezdzi ok 200, ale kultura pracy rzedowej 2jki pozostawia wiele do zyczenia.

 

 

 

Witam

 

No na AT nie jeździłem, i być może w porównaniu do XTZ, Super Tenera wypada blado.

 

Ale komfort podróżowania, wytrzymałość i kultura pracy silnika XTZ750 jest dobra, no w każdym razie ja nie narzekam. Przy ok 4500 obr/ min pojawiaja sie jakies lekkie wibracje (nie sa one męczące, drażnią bardziej) ale wystarczy lekko odkręcić i przechodzi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem że do XTZ 750 można wsadzić silniczek od TDM - to by była jaz

 

W ŚM z marca czy lutego 2006. Nasz 4umowy kolega Pipcyk przerobił XTZ na smoka ładując silnik z TDMu 4TX.

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/code]

W ŚM z marca czy lutego 2006. Nasz 4umowy kolega Pipcyk przerobił XTZ na smoka ładując silnik z TDMu 4TX.

 

Panie co ty gadasz :P

Do swojej xtz wsadzil silnik nie z tdm-ki tylko z yamahy Trx850

Powiem tylko ze strasznie wymiata :icon_biggrin: na wlasne oczy widzialem

tylko powyżej 200km/h nie chce isc (przelozenie )

Dobry moment w okolicach 90nm przy niskich obrotach daje ostry pociag od samego dolu :P

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vstrom ma większe wibracje od silnika niż transalp.

Nie zauważyłem jakichś kolosalnych różnic w cenach serwisu singla i V2. Teoretycznie niby jest więcej roboty (zawory, świece, regulacje...), ale przecież nieraz więcej czasu potrzeba na rozebranie motocykla niż na sam zabieg regulacji/wymiany, a plastiki/bak zmienia się tak samo z singla jak z twina. Serwis DRZ400 wychodził mi 400-500 pln za przegląd, a transalpa 400-600 pln (tyle, że w trampie robiłem więcej rzeczy).

Do turystycznej jazdy V2 daje radę znacznie lepiej od singli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...